Geur van Jasmijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik heb nieuwe geurstokjes. En het ruikt me hier een portie lekker.
En godverdomme, kan Bolle weer op de prednisolon gaan zetten. Tyfusweer. En ik heb opgeruimd beneden. Dertigduizend dekens, zadels, hoofdstellen, onderleggers, kappen, beschermers en zooi. BAM!
/liefdagboek.
Je moet ook wel heel gek doen wil je een ei verneukenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef MrChocolademelk het volgende:
De salade smaakt er anders niets minder om btw
Allee dan ik geloof u.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik kan normaal ook koken, alleen vandaag niet.
Anders was ik allang verhongerd.
Waar???? OEHHHHquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Sommige mannen kunnen heerlijk koken
Ik vind het wel grappig dat "typisch" vrouwelijke gebieden zoals koken en mode ook gedomineerd worden door mannen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik ken meer mannen die goddelijk kunnen koken dan dat ik vrouwen ken die dat kunnen.
Ja i know.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook wel heel gek doen wil je een ei verneuken.
Hihi je hebt echt iets tegen mannen hè Evie?quote:
mmmmmmmmmmmmmmm lekker!!quote:
Hierquote:
Historisch gezien eigenlijk helemaal niet vreemdquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat "typisch" vrouwelijke gebieden zoals koken en mode ook gedomineerd worden door mannen.
Bewijs.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Bij Yats of Faxie thuis, daar moet je zijn!
Niet als ze lekker kunnen kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi je hebt echt iets tegen mannen hè Evie?
Omdat wij overgestapt zijn naar motorsportquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Historisch gezien eigenlijk helemaal niet vreemd.
Een van oorsprong echte mannensport (paardrijden) wordt nu door vrouwen gedomineerd.
Kom maar een keer langs danquote:
Dus men moet het jou eerst lief vragen, Yats, please....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef yats het volgende:
[..]Ik kook ook op locatie, mits het lief gevraagd word
Waar je ook steeds meer vrouwen zietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat wij overgestapt zijn naar motorsport
Lolque.quote:
Maar in de top nog nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je ook steeds meer vrouwen ziet. Tenminste, hier in Twente dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |