quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
Beerse bij Sibculo?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
En dat zijn Beerse, Vosselaar en Antwerpen. En die dorpjes ertussenin.
Jakkesquote:
Biebob?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
Ik heb vandaag eierboter op. Goddelijk. Helemaal in combinatie met witlof en kaassausquote:
Beerse in Belgiëquote:
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
bij deze wil ik je klacht ontnemenquote:
Precies! Sommige mannen kunnen heerlijk kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Wow Yats je gebruikt (quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...
Ja, ik had inderdaad bedacht dat ik ergens in de komende maanden eens naar Brugge moet gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.
Nee, vind ik niet. Ik ken meer mannen die goddelijk kunnen koken dan dat ik vrouwen ken die dat kunnenquote:
Wat een lekker Belgisch biertje al wel niet veroorzaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow Yats je gebruikt () . Ik ben onder de indruk.
Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Ik heb je niet geblokkeerd. Het was iemand anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht een zeker iemand heeft me geblokkeerd natuurlijk
Dan maar m'n verdriet wegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |