Dat is inderdaad veel beter, maar te laatquote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet zoenen voor je afspreekt. De spanning erin houden
Omdat jij dan elke avond in mijn zwembadje zit, mijn koelkast leegdrinkt en mee eet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh waarom woon jij eigenlijk niet hier op de hoek?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Merci!quote:
Oh gelukkig maar! Dat hoort wel bij die sportquote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt wel aardige blessuren oplopen.
Maar vaak blijft het wel bij blauwe plekken.
Ik ben hier voor!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet zoenen voor je afspreekt. De spanning erin houden
Wat betreft het zoenen is er eigenlijk maar 1 optie he, het gewoon proberen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Vooruit dan maar : Mijn klacht: vrouwen... Ze geven gemengde signalen voor een date, zijn op de date vervolgens heel relaxt en gezellig, maar geven totaal niet duidelijk aan of je ze nu mag zoenen of niet. Vervolgens gaan ze raar doen als je ondanks de zenuwen voorzichtig toch laat merken dat je interesse in ze hebt maar hebben dan weer niet door dat je ze echt leuk vind en het veel moeite kost om dat te uitten.
Evie je bent goed bezig.quote:
Ja hoor, wees welkom. Gewoon mee posten.quote:
Samzz! Welkom!quote:
Tja....vrouwen....quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Vooruit dan maar : Mijn klacht: vrouwen... Ze geven gemengde signalen voor een date, zijn op de date vervolgens heel relaxt en gezellig, maar geven totaal niet duidelijk aan of je ze nu mag zoenen of niet. Vervolgens gaan ze raar doen als je ondanks de zenuwen voorzichtig toch laat merken dat je interesse in ze hebt maar hebben dan weer niet door dat je ze echt leuk vind en het veel moeite kost om dat te uitten.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel beter, maar te laat
Faxie pleasequote:
Nou ja, dat weet ik niet héquote:
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, wees welkom. Gewoon mee posten.
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisdquote:
Ook dichterequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrouwen! Mooi om naar te kijken, maar vaak wel een beetje ingewikkeld
Dat is toch alleen maar gezellig? btw ik ben een harde werker, ik ga zomaar onkruid wieden in onkruidtuinen bvquote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij dan elke avond in mijn zwembadje zit, mijn koelkast leegdrinkt en mee eet.
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Ja, wat een onzin hequote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet hé.
[..]
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaakt.
[..]
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisd.
[..]
Ook dichtere.
Ik wist dat jij mijn klacht zou onderschrijven.quote:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik vrouwen vrij simpele wezens vind. Toegegeven, er zijn lastige bij. Maar de meeste zijn gewoon duidelijk, zo lang je als man maar duidelijk bentquote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrouwen! Mooi om naar te kijken, maar vaak wel een beetje ingewikkeld
Oh hoe lang is dat geleden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaakt.
Ik ben meestal blij.quote:
Ja het zou wel gezellig zijn ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar gezellig? btw ik ben een harde werker, ik ga zomaar onkruid wieden in onkruidtuinen bvEn dat allemaal voor een aardbei haha.
[..]
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?
Euh, ik begon in Singles. Toen smolt dat samen tot deze en nog één andere. Zal ergens 2012 geweest zijn, eind 2012 begin 2013.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisd.
De goede oude tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik begon in Singles. Toen smolt dat samen tot deze en nog één andere. Zal ergens 2012 geweest zijn, eind 2012 begin 2013.
Sorry toen was ik op fok nog niet geboren.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik begon in Singles. Toen smolt dat samen tot deze en nog één andere. Zal ergens 2012 geweest zijn, eind 2012 begin 2013.
Ja want je had een date met haar?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]Je bent van harte welkom natuurlijk!
p.s. de Freddy's smaakten goed gisteren
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik de rest van de avond een handvormige afdruk op mijn linkerwangquote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Evie het volgende:
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?
Goed zo. De wijn in het zwembad smaakte ook goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]Je bent van harte welkom natuurlijk!
p.s. de Freddy's smaakten goed gisteren
Amai, zeg dat.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat ik vrouwen vrij simpele wezens vind. Toegegeven, er zijn lastige bij. Maar de meeste zijn gewoon duidelijk, zo lang je als man maar duidelijk bent.
Communicatie. Essentieel, weet je.
Er zit een groep in KPD SCquote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit hier vanaf 2007, dacht ik. En ik ben niet eens een oldbie. Wel eentje met achterlijk veel postsquote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry toen was ik op fok nog niet geboren.
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik de rest van de avond een handvormige afdruk op mijn linkerwang
Toedels!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
oke ik ga hier weg , aangezien de halve sexsc hier zit en ik daar geen zin in heb.
Ben je ook Belg?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. De wijn in het zwembad smaakte ook goed.
[..]
Amai, zeg dat.
Dat is al veel beter.quote:
Ik ben een Tukker die in België woontquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je ook Belg?Eindelijk een ander Belg in deze SC. hihi deze
Uiteindelijk voelde hij het welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?
Hier zitten alleen de leuke users hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
oke ik ga hier weg , aangezien de halve sexsc hier zit en ik daar geen zin in heb.
Goed bezig. Terechte klacht. Vrouwen doen hier de eer aan de TT.quote:
Oh ik woon in Leuven.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een Tukker die in België woont. Turnhout.
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.quote:
Gegroet zeefjequote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
Eh nee dus, blijkbaar nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIERquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
nee helaas geen zin in gedrommelquote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIER![]()
Jij blijft hier Zeefje![]()
![]()
Nee, ze vindt mij niet leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIER![]()
Jij blijft hier Zeefje![]()
![]()
quote:
Wat?????????????quote:
Hoezo dan?quote:
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]Dat is in Vlaams Brabant. De ander kant van België , ben jetijdelijk in België?
Oh ja dan was het een date via skype.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.
Soms liggen mensen je niet. Overigens is het geheel wederzijds. Maar goed, laat dit topic daarmee nu niet vervuild raken.quote:
Westmallequote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.
[..]
Gegroet zeefje
[..]
Eh nee dus, blijkbaar niet
Welkom in Belgiëquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet echt de weg niet hier in België. Ik verdwaalde toen ik naar Kapellen wilde
. Al was dat wel de schuld van de wegwerkzaamheden... Nondeju, bewegwijzering kennen ze hier niet.
Ik werk hier, dus zolang ik hier werk zit ik hier. Onbepaalde tijd, dus.
Die kloteweg is nog steeds afgeslotenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet echt de weg niet hier in België. Ik verdwaalde toen ik naar Kapellen wilde
. Al was dat wel de schuld van de wegwerkzaamheden... Nondeju, bewegwijzering kennen ze hier niet.
Ik werk hier, dus zolang ik hier werk zit ik hier. Onbepaalde tijd, dus.
Lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
Nee, de auto die ik hier heb heeft dat niet. Dat is te zeggen, de auto heeft wel een GPS, maar die doet het nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Welkom in BelgiëAls je graag uitgaat, stuur ik je graag alle leuke plaatsen in België.
Heb je dan geen GPS?
Ik snap niet wat er aan de hand is, maar ik ben het wel met je eens dat dit topic ermee niet moet worden vervuild.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms liggen mensen je niet. Overigens is het geheel wederzijds. Maar goed, laat dit topic daarmee nu niet vervuild raken.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de auto die ik hier heb heeft dat niet. Dat is te zeggen, de auto heeft wel een GPS, maar die doet het niet.
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moetquote:
Kan je er iemand mee doodgooienquote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
Beerse bij Sibculo?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
En dat zijn Beerse, Vosselaar en Antwerpen. En die dorpjes ertussenin.
Jakkesquote:
Biebob?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
Ik heb vandaag eierboter op. Goddelijk. Helemaal in combinatie met witlof en kaassausquote:
Beerse in Belgiëquote:
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
bij deze wil ik je klacht ontnemenquote:
Precies! Sommige mannen kunnen heerlijk kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Wow Yats je gebruikt (quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...
Ja, ik had inderdaad bedacht dat ik ergens in de komende maanden eens naar Brugge moet gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.
Nee, vind ik niet. Ik ken meer mannen die goddelijk kunnen koken dan dat ik vrouwen ken die dat kunnenquote:
Wat een lekker Belgisch biertje al wel niet veroorzaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow Yats je gebruikt () . Ik ben onder de indruk.
Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Ik heb je niet geblokkeerd. Het was iemand anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht een zeker iemand heeft me geblokkeerd natuurlijk
Dan maar m'n verdriet wegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |