Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.quote:
Gegroet zeefjequote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
oke ik ga hier weg , aangezien de halve sexsc hier zit en ik daar geen zin in heb.
Eh nee dus, blijkbaar nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIERquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
oke ik ga hier weg , aangezien de halve sexsc hier zit en ik daar geen zin in heb.
nee helaas geen zin in gedrommelquote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIER![]()
Jij blijft hier Zeefje![]()
![]()
Nee, ze vindt mij niet leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIER![]()
Jij blijft hier Zeefje![]()
![]()
quote:
Wat?????????????quote:
Hoezo dan?quote:
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]Dat is in Vlaams Brabant. De ander kant van België , ben jetijdelijk in België?
Oh ja dan was het een date via skype.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.
Soms liggen mensen je niet. Overigens is het geheel wederzijds. Maar goed, laat dit topic daarmee nu niet vervuild raken.quote:
Westmallequote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.
[..]
Gegroet zeefje
[..]
Eh nee dus, blijkbaar niet
Welkom in Belgiëquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet echt de weg niet hier in België. Ik verdwaalde toen ik naar Kapellen wilde
. Al was dat wel de schuld van de wegwerkzaamheden... Nondeju, bewegwijzering kennen ze hier niet.
Ik werk hier, dus zolang ik hier werk zit ik hier. Onbepaalde tijd, dus.
Die kloteweg is nog steeds afgeslotenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet echt de weg niet hier in België. Ik verdwaalde toen ik naar Kapellen wilde
. Al was dat wel de schuld van de wegwerkzaamheden... Nondeju, bewegwijzering kennen ze hier niet.
Ik werk hier, dus zolang ik hier werk zit ik hier. Onbepaalde tijd, dus.
Lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
Nee, de auto die ik hier heb heeft dat niet. Dat is te zeggen, de auto heeft wel een GPS, maar die doet het nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Welkom in BelgiëAls je graag uitgaat, stuur ik je graag alle leuke plaatsen in België.
Heb je dan geen GPS?
Ik snap niet wat er aan de hand is, maar ik ben het wel met je eens dat dit topic ermee niet moet worden vervuild.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms liggen mensen je niet. Overigens is het geheel wederzijds. Maar goed, laat dit topic daarmee nu niet vervuild raken.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de auto die ik hier heb heeft dat niet. Dat is te zeggen, de auto heeft wel een GPS, maar die doet het niet.
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moetquote:
Kan je er iemand mee doodgooienquote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
Beerse bij Sibculo?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
En dat zijn Beerse, Vosselaar en Antwerpen. En die dorpjes ertussenin.
Jakkesquote:
Biebob?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
Ik heb vandaag eierboter op. Goddelijk. Helemaal in combinatie met witlof en kaassausquote:
Beerse in Belgiëquote:
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
bij deze wil ik je klacht ontnemenquote:
Precies! Sommige mannen kunnen heerlijk kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Wow Yats je gebruikt (quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...
Ja, ik had inderdaad bedacht dat ik ergens in de komende maanden eens naar Brugge moet gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.
Nee, vind ik niet. Ik ken meer mannen die goddelijk kunnen koken dan dat ik vrouwen ken die dat kunnenquote:
Wat een lekker Belgisch biertje al wel niet veroorzaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow Yats je gebruikt () . Ik ben onder de indruk.
Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Ik heb je niet geblokkeerd. Het was iemand anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht een zeker iemand heeft me geblokkeerd natuurlijk
Dan maar m'n verdriet wegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |