Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:quote:http://nos.nl/artikel/676517-rutte-onderste-steen-moet-boven.html
Rutte: onderste steen moet boven
Nederland zal niet rusten voor de daders van de mogelijke aanslag op het vliegtuig MH17 zijn opgespoord. Dit zei premier Rutte op een persconferentie over het neergestorte vliegtuig van Malaysia Airlines.
In de persconferentie gaven Rutte en minister Timmermans van Buitenlandse Zaken de laatste stand van zaken. Timmermans reist vanavond met een onderzoekersteam mee naar de regio.
Niet rusten
Het kabinet weet nog niet helemaal zeker of er sprake is van een aanslag. "Maar een ding moet glashelder zijn. De onderste steen moet boven. Als het een aanslag is moeten de daders worden opgespoord en hun gerechte straf krijgen. Eerder zullen we niet rusten. Daar hebben de slachtoffers en hun nabestaanden recht op," aldus Rutte.
Onafhankelijk onderzoek
Het kabinet eist een volledig onafhankelijk onderzoek. De premier heeft met de Russische president Poetin gesproken en die heeft Nederland beloofd dat er er zo'n onderzoek komt.
Rutte wil niet nu al zeggen dat hij er vertrouwen in heeft dat zo'n volledig onafhankelijk onderzoek er ook komt. "Dat vertrouwen moet groeien. Het moet blijken of de betrokken partijen in de regio mee gaan werken."
Niet speculeren
Hij weerspreekt dat Nederland te voorzichtig is. Andere landen, zoals Australië en de Verenigde Staten spreken nu al over de verantwoordelijkheid van Rusland. "Ik wil niet speculeren en vinger wijzen. Ik wil dat de feiten boven komen en zo is de kans groter dat zo'n onderzoek er komt.
Rutte zei verder dat het drama een "steeds tragischer verschijning" krijgt. "We horen steeds meer verhalen van individuele reizigers die niets vermoedend aan boord gingen, hun kansloze lot tegemoet". Hij zei dat heel Nederland intens meeleeft. "Nu blijkt weer hoe nauw een klein land verbonden is."
quote:Dodental Nederlanders op 189
Het aantal Nederlandse slachtoffers bij de vliegramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines is weer naar boven bijgesteld. Er zijn ten minste 189 Nederlanders onder de passagiers van de vliegramp in Oekraïne, meldt Malaysia Airlines op de website.
Van vier van de 298 mensen die aan boord waren, is de identiteit nog niet vastgesteld.
Behalve Nederland heeft ook Maleisië veel slachtoffers te betreuren. Volgens de laatste gegevens van Malaysia Airlines zijn er ten minste 44 Maleisische passagiers onder de doden. Dat is inclusief de bemanning van 15 personen. Verder kwamen de slachtoffers voornamelijk uit Australië (27) en Indonesië (12).
Berging
Op de plek waar gisteren vlucht MH17 neerstortte zijn tot nu toe 181 lichamen geborgen. Dat hebben de Oekraïense autoriteiten bekendgemaakt tijdens een persconferentie. De berging verloopt moeizaam.
Lichamen en brokstukken liggen verspreid in een straal van 5 kilometer rond de plek van de crash. Lichamen liggen onder meer in tuinen van mensen. Mijnwerkers, hulpdiensten en burgers zoeken naar slachtoffers. De rampplek wordt bewaakt door bewapende separatisten.
quote:Slachtoffers krijgen een gezicht
Heel langzaam wordt er iets meer duidelijk over de identiteit van de Nederlandse inzittenden van de verongelukte vlucht MH17 van Malaysia Airlines.
In diverse gemeenten doen namen de ronde van mensen die hoogstwaarschijnlijk aan boord waren.
De Amsterdamse aidsonderzoeker Joep Lange zat vrijwel zeker aan boord, samen met een aantal collega's. Ze waren op weg naar een conferentie in Australië.
"Een nachtmerrie"
De Naardense burgemeester heeft bevestigd dat een moeder met haar drie jonge kinderen in het verongelukte vliegtuig zat. "Het is een nachtmerrie", zegt burgemeester Joyce Sylvester.
De gemeente Cuijk maakt bekend dat waarschijnlijk een gezin van vier personen uit de gemeente aan boord zat. Burgemeester Wim Hillenaar schrijft: "Een gezin van vier, waarvan twee gewaardeerde medewerkers van de gemeente, zat ook aan boord van het toestel. Het nieuws is nauwelijks te bevatten en vervult ons, gemeentebestuur en alle collega's, met groot verdriet. Wij wensen alle familieleden, vrienden en andere naasten van dit gezin veel sterkte bij het verwerken van het verlies."
Vlaggen halfstok
In Neerkant hangen vlaggen halfstok. Het kleine dorp rouwt om het verlies van het gezin Wals. Vader, moeder en hun vier kinderen zaten donderdag in het neergestorte vliegtuig. Een beestje, een bloemetje, een kaart en een kaars bij de voordeur van hun woning bevestigen in stilte het trieste nieuws. De jongste van het gezin zat op de basisschool. De klasgenoten van het meisje worden op school opgevangen om samen te zijn.
Volendam rouwt om het overlijden van twee inwoners. Burgemeester Willem van Beek bevestigt het verlies op Twitter. Hij schrijft: "Ik heb even radiostilte (aandacht voor familie en collega's). Veel kracht gewenst."
Leerlingen
Ook in Woerden wordt getreurd. Drie leerlingen van het Minkema College zaten aan boord van MH17. Twee van hen zouden mogelijk in het gezelschap zijn van hun grootouders. Het Minkema College schrijft op Facebook: "Ouders hebben ons bevestigd dat drie van onze leerlingen aan boord zaten van vlucht MH17. Het betreft Robert-Jan en Frederique van Zijtveld (5 en 6 vwo) en Robin Hemelrijk (4 havo). Met grote verslagenheid hebben wij dit bericht ontvangen."
Op de website condoleance.nl zijn al ruim 5000 berichten binnengekomen waarin mensen hun medeleven betuigen aan nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17.
Gegevens van FlightRadar24quote:[upd] PvdA onthutst door omkomen senator
Onder de 173 Nederlandse slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne, is ook een politicus.
Prof. dr. W.J. Witteveen, senator voor de PvdA in de Eerste Kamer, bleek één van de passagiers van vlucht MH17 te zijn, zo staat op de site van de Eerste Kamer te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Inaithnir op 18-07-2014 18:14:48 ]
Kan je zo omdraaien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:24 schreef Igen het volgende:
Ah ja, "er moet een onafhankelijk onderzoek komen maar wij geven alvast Moskou de schuld"
Oekraïne![]()
Nederland heeft geen massa's illegale immigranten die tanks en ander oorlogsmaterieel uit hun land van herkomst meekrijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als migranten er hier een zooitje van maken spreken we het land van herkomst er toch ook niet op aan?
Misschien eerst de nabestaanden allemaal informeren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik het mag geloven is die passagierslijst gisteren al geprint, om 15:48? Waarom moest het zo lang duren voordat die nummers gepubliceerd werden?
Gebruikelijk is om eerst de nabestaanden in te lichten voor het publiek bekend gemaakt mag worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik het mag geloven is die passagierslijst gisteren al geprint, om 15:48? Waarom moest het zo lang duren voordat die nummers gepubliceerd werden?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Al gevonden, straks hier te zien:
http://www.c-span.org/
Nog niet beschikbaar..
Het wegschuiven als getroll als het niet in lijn is met jouw mening is behoorlijk zwak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Nederland heeft geen massa's illegale immigranten die tanks en ander oorlogsmaterieel uit hun land van herkomst meekrijgen.
En dat is het laatste wat ik ga antwoorden op je getroll.
Zie jij welke nationaliteit ze hebben? Nee? Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Dat is jou getroll ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wegschuiven als getroll als het niet in lijn is met jouw mening is behoorlijk zwak.
Het zijn niet echt terroristen. Het lijken me meer een een aantal incompetente idioten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:32 schreef Confetti het volgende:
De terroristen houden dus de onderzoekers tegen.
Zo'n print van een passagierslijst is slechts een fractie van de data per passagier. Al die data was gisteren al beschikbaar, inclusief nationaliteiten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zie jij welke nationaliteit ze hebben? Nee? Inderdaad.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien eerst de nabestaanden allemaal informeren?
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gebruikelijk is om eerst de nabestaanden in te lichten voor het publiek bekend gemaakt mag worden.
Al hebben ze de paspoortgegevens, dan nog kan een reiziger ook een dubbele nationaliteit hebben o.i.d. en dat moet ook allemaal gecheckt worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n print van een passagierslijst is slechts een fractie van de data per passagier.
Het zou me ontzettend verbazen wanneer al die data niet instant beschikbaar is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Al hebben ze de paspoortgegevens, dan nog kan een reiziger ook een dubbele nationaliteit hebben o.i.d. en dat moet ook allemaal gecheckt worden.
Die vent met die bivakmuts op die laatste foto :Squote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:37 schreef El_jefe07 het volgende:
OVSE inspecteurs nu op de crash site.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank, nog niet begonnen dus?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
http://www.whitehouse.gov/live/president-obama-delivers-statement-situation-ukraine
Die linker op de 1e foto... Louis van Gaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die vent met die bivakmuts op die laatste foto :S
Ben je blind?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die linker op de 1e foto... Louis van Gaal
Soort van wisseltrofee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n condoleanceboek hè, voor wie is dat eigenlijk? Wie krijgt dat
Familie van nabestaanden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Voor een gedeelte is dat voor het volk wat tekent. Om hun gevoelens te uiten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad.quote:
Niemand, maar voor nabestaanden kan het miss wel prettig zijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Voor je het weet komt een of andere gekke parlementariër je je huis uitslepen over een maand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Die vent met die bivakmuts op die laatste foto :S
Goede reclame wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik zag een tikkend horloge bij de wrakstukken. Die had het kennelijk wel overleefd.
Tja, als je moet, dan moet je...quote:
Dat mensen iets op een blaadje in een boek schrijven? Nabestaanden van 298 mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Niemand, maar voor nabestaanden kan het miss wel prettig zijn...
Dit is heel normaal bij Obama, het zal me niet verbazen als je nog een kwartier moet wachtenquote:
Ik moet schijten, beter schiet hij even op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit is heel normaal bij Obama, het zal me niet verbazen als je nog een kwartier moet wachten
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is nog even Jurassic Park aan het afkijken.
Hypocrisie ten toppe duhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:47 schreef Fapsalon het volgende:
beetje krom dat je hier geen geintjes mag maken, terwijl dat bij Israël Palestijnen topic wel mag
Hij legt daar heel veel belastend bewijs tegen Rusland op tafel in een voor hem vreemde taal. De man zet daar zijn eigen leven op het spel.quote:
Obama spreekt heel ergens andersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef scarymovie123 het volgende:
Wat bedoelen jullie met Obama? Die Oekraïense gast spreekt nog
hoe kwam je tot die conclusiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef Rianne84 het volgende:
En daar loopt gewoon iemand rond die weet dat hij op die knop heeft gedrukt...
Ach. Bijkomende schade in een oorlog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef Rianne84 het volgende:
En daar loopt gewoon iemand rond die weet dat hij op die knop heeft gedrukt...
Waarom zet je de passagierslijst er niet in?quote:
http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukrainequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef scarymovie123 het volgende:
Wat bedoelen jullie met Obama? Die Oekraïense gast spreekt nog
betalen voor je notes en je ziet het..ik heb er ook 4 bij nu zonder dat ik iets ergs gedaan hebt..mja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Kan een mod mij DM'en waarom mijn posts worden verwijderd
Zal wel met de topicpointer te maken hebben. Of niet inhoudelijk reageren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
betalen voor je notes en je ziet het..ik heb er ook 4 bij nu zonder dat ik iets ergs gedaan hebt..mja.
Ja, ik snap er helemaal niets van, ik maak geen stomme grapjes of zeg offensieve dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
betalen voor je notes en je ziet het..ik heb er ook 4 bij nu zonder dat ik iets ergs gedaan hebt..mja.
Ik bedoel meer dat het net zo gaat als vroeger in de klas. Iemand weet dat hij iets heeft gejat en de hele klas moet wachten tot hij het toegeeft of tot er ander bewijs naar voren komt.quote:
Als een grapje 6 miljoen keer wordt herhaald is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Kan een mod mij DM'en waarom mijn posts worden verwijderd
Toch kun je volgens mij best wel een statement uitbrengen in de trant van "<x> tickets were booked for this flight, we are currently trying to confirm which people actually boarded the plain. So far we have been able to confirm <y> Germans, <z> Frenchmen, etc. <s> American passengers and <t> Australians have yet to be confirmed."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n print van een passagierslijst is slechts een fractie van de data per passagier. Al die data was gisteren al beschikbaar, inclusief nationaliteiten.
[..]
[..]
Ah, vandaar.
Jammer voor die Friezen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen ondertiteling![]()
1 Amerikaan tot nu toe.
Racist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Ziet Obama er slecht uit of ligt dat aan mij?
Nederland geeft ook geen fuck.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
1 Amerikaan dood = USA geeft geen fuck
hypocrisie ten toppe
Ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Wat is er nu weer hypocriet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
1 Amerikaan dood = USA geeft geen fuck
hypocrisie ten toppe
Hij kijkt een beetje minder, hoe moet ik dat zeggen, zwart. Ofja minder bruin dan normaal. Bleekjes ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Jep. Omdat oorlog. Dit was een ´foutje´.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Caland het volgende:
Er zijn dus de afgelopen weken 4 vliegtuigen/helikopters neergeschoten in dat gebied.
Ik zal dus ook maar niks vragen over de gevonden paspoorten en de status van dit papier?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als een grapje 6 miljoen keer wordt herhaald is het niet meer leuk.
Dan ga je maar naar ONZ.
En toch mogen er passagiersvliegtuigen overvliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Caland het volgende:
Er zijn dus de afgelopen weken 4 vliegtuigen/helikopters neergeschoten in dat gebied.
Zeker, omdat ze niet zulke wapens hebben die zo hoog komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En toch mogen er passagiersvliegtuigen overvliegen.
Logisch
Ik moet er altijd aan denken dat ie een 9 had voor zijn spreekbeurten.quote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Die Cor Pan staat niet op de passagierslijst voor zover ik kan zien?
De nieuwe Obamaquote:
Hij heet Schilderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef scarymovie123 het volgende:
Ik snap jullie niet Obama is een van de grootste moordenaars van deze tijd
Mij ook. Al die Volendamse neven en nichten die hem op de facebook RIP hebben gewenstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Cornelis Schilder welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Zal een neppe naam zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef scarymovie123 het volgende:
Ik snap jullie niet Obama is een van de grootste moordenaars van deze tijd
Dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdf
Ze hebben ook internet in de hemel...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Mij ook. Al die Volendamse neven en nichten die hem op de facebook RIP hebben gewenst?
Cornelis Schilder en zijn vriendin heet Cornelia Tol volgens mij. Triest..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Wacht, dus je mag onder een schuilnaam aan boord van een vliegtuig?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wacht, dus je mag onder een schuilnaam aan boord van een vliegtuig?
Broodje mexicanoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hij blijkt kroketten te eten in de kantine van de omroep midden op de middag.
Cornelia Tol. Stoel 32Cquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Cornelis Schilder en zijn vriendin heet Cornelia Tol volgens mij. Triest..
Kan je nadenken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
Nuance, mijn jong.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Racist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
280 pax and 3 infantsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdf
Oke ga nu maar weer weg dikkedoeiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Obama zelf vermoord niemand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
En we houden "everyone both directly and indirectly involved" verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef Voszje het volgende:
My country will not rest until justice has served.
altijd al zo geweest. ook onder bushquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch wel een tandje verschil met Rutte jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Greys het volgende:
Deze man heeft een vastberaden blik...
Wat een goede spreker is het toch.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn zware woorden. Succes daarmee zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Igen het volgende:
[..]
En we houden "everyone both directly and indirectly involved" verantwoordelijk.
Wat een koekwaus ben je ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
De Volendammers heten allemaal Smit, Schilder en Tol.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
x100000 bush sr en jrquote:
Oh god.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Messina het volgende:
Ik zoek één random naam op van die lijst... Jong meisje. Godver.
Staat er idd ook op. Drie van die familie. Tweetwitter:XJintewals twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:39:30over uurtje in t vliegtuig naar Maleisië ! reageer retweet
ik ga altijd als Anton Gentquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De Volendammers heten allemaal Smit, Schilder en Tol.
En allemaal Jan, Piet en Cor. Dus om ze te onderscheiden in het dorp krijgt het merendeel een bijnaam. Zo heette hij dus anders op Facebook, want de bijnamen nemen ze serieus, anders staan er honderdtwaalf Corren Schilder op FB...
Jup. Naam van mijn docent ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdfStaat er idd ook op. Drie van die familie.twitter:XJintewals twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:39:30over uurtje in t vliegtuig naar Maleisië ! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Achter een spoiler, de Nederlandse slachtoffers op een rijte. Om het makkelijker te maken voor die mensen die onderzoek willen doen:DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stop er nu maar weer mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Floxcie het volgende:
Oh ja, heb ik al gezegd? FUCK OBAMA & PUTIN.
Achter een spoiler, de Nederlandse slachtoffers op een rijte. Om het makkelijker te maken voor die mensen die onderzoek willen doen:Hoe weten ze die dan? Snel uitgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Als jij niet blond bent...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ocherm, ook een derdejaars student van m'n department aan boord. Een van de Britten, op weg naar z'n stage.
Achter een spoiler, de Nederlandse (en eventueel Belgische) slachtoffers op een rijte. Om het makkelijker te maken voor die mensen die onderzoek willen doen:Je mist er 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan Dulles van de 3Js heet óveral Jan Dulles.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht
Passagierslijst is uitgelekt in Maleisiëquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe weten ze die dan? Snel uitgezocht.
Ik ken de beste jongen niet. Vind 't wel vervelend voor m'n department, tweede verlies in zeer korte tijd.quote:
kan je een link geven. dank.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef Starm het volgende:
Obama moet even een soort van lach doorlaten....
Waar zou je in godsnaam onderzoek naar willen doen? Lekker Facebook lurken, of zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Achter een spoiler, de Nederlandse (en eventueel Belgische) slachtoffers op een rijte. Om het makkelijker te maken voor die mensen die onderzoek willen doen:
exactquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook googelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
kan je een link geven. dank.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zou je in godsnaam onderzoek naar willen doen? Lekker Facebook lurken, of zo?
http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukrainequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
kan je een link geven. dank.
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn het nou allemaal een beetje typische namen? Beetje kak/elitair heb ik het idee...:P
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn het nou allemaal een beetje typische namen? Beetje kak/elitair heb ik het idee...:P
Ja dat zal het wel zijn dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.
Zijn de namen zoals in het paspoort, die zijn vaak wat mooier dan de roepnamenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Leuk man..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zijn de namen zoals in het paspoort, die zijn vaak wat mooier dan de roepnamen
Is maar een observatie hoor.quote:
Welwaar, 150 of meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Oei Obama wist even het aantal Nederlandse slachtoffers niet meer.
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun ogen, kunnen ze ook niks aan doen.quote:
En dan mag je jezelf president noemen van een wereldmacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Jij wel dan, het verandert ieder uur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Maar gelukkig zijn we wel vriendjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
met een hapering na 150.quote:
Dunbevolkte regio/geen stad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt me trouwens mee dat er op de grond geen doden zijn gevallen, met alles wat naar beneden is gekomen. Hoe die man het zegt ook. "het regende mensen uit de lucht".
Overdrijven is ook een kunst. Je kan soms naar spanje vliegen voor een euro of 30. (1 keer zelfs 5 euro gehad naar portugal)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:10 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn dan?
Ik kan niet eens een vakantie naar Spanje betalen...
Waar elke man, vrouw en kind aan de wiet zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef MakkieR het volgende:
Amerikanen denken sowieso dat Nederland een wijk van Amsterdam is
Hoe zou het eigenlijk met Eberhard zelf gaan aangezien hij prostaatkanker heeft/hadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:13 schreef Ermanon het volgende:
Waarom is het belangrijk dat Van der Laan van vakantie terug komt. Het is niet alsof heel Nederland nu ineens stop met vakantie of leven door deze gebeurtenis.
150.. Or more,dat is slordig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jij wel dan, het verandert ieder uur.
Zo gek is dat niet, wij zijn klein en zij leven in een land net zo groot als half Europa qua inwoners (oppervlak veel groter)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef MakkieR het volgende:
Amerikanen denken sowieso dat Nederland een wijk van Amsterdam is
Niemand geeft een fuck.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met Eberhard zelf gaan aangezien hij prostaatkanker heeft/had
Ja leuk als je het hele jaar door aan het werk of de studie bent. Want dat soort vluchten kun je alleen in het laagseizoen boeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Je kan soms naar spanje vliegen voor een euro of 30. (1 keer zelfs 5 euro gehad naar portugal)
Onlangs 300 euro betaald voor een vlucht naar Hong Kong. Gewoon goed zoeken
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:13:34BREKENE Vanuit Oekraine komen berichten dat internationale waarnemers/onderzoekers beschoten zouden zijn op plek vliegramp. reageer retweet
Zozoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 18:13:34BREKENE Vanuit Oekraine komen berichten dat internationale waarnemers/onderzoekers beschoten zouden zijn op plek vliegramp. reageer retweet
Kon je op wachten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
Voor hun komt dit ook totaal niet slecht uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Respect voor die lieve mensen van Oekraine die helpen zoeken naar resten en bloemen leggen.
De meeste mensen daar zijn absoluut niet verkeerd.
Als dit zo is, betekent het een VN inval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Ik vind dat er meer actie moet komen dan alleen politiek correct antwoord geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
Eerst ff afwachten op bevestiging, anders NAVO erop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
zeik niet zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja leuk als je het hele jaar door aan het werk of de studie bent. Want dat soort vluchten kun je alleen in het laagseizoen boeken.
En nu?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen privacy-schending omdat dit met toestemming van familie is geplaatst op website Bredavandaag.nl
http://www.bredavandaag.n(...)egramp-mh17-oekraine
Twee van de slachtoffers:
[ afbeelding ]
Laten we uitgaan van het positieve stukje mens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind Oekraïne echt ongelooflijk hypocriet, alsof ze een fuck om ons geven
Voegt dit iets toe?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen privacy-schending omdat dit met toestemming van familie is geplaatst op website Bredavandaag.nl
[ afbeelding ]
Wat wil je nou hiermee bereiken? Moeten wij nu kaartjes sturen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Met een heel gezin richting Azie, wat denk je wat dat kost.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.
Dat zou heel heel heel dom zijn van die separatisten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |