Tja, als je moet, dan moet je...quote:
Dat mensen iets op een blaadje in een boek schrijven? Nabestaanden van 298 mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Niemand, maar voor nabestaanden kan het miss wel prettig zijn...
Dit is heel normaal bij Obama, het zal me niet verbazen als je nog een kwartier moet wachtenquote:
Ik moet schijten, beter schiet hij even op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit is heel normaal bij Obama, het zal me niet verbazen als je nog een kwartier moet wachten
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is nog even Jurassic Park aan het afkijken.
Hypocrisie ten toppe duhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:47 schreef Fapsalon het volgende:
beetje krom dat je hier geen geintjes mag maken, terwijl dat bij Israël Palestijnen topic wel mag
Hij legt daar heel veel belastend bewijs tegen Rusland op tafel in een voor hem vreemde taal. De man zet daar zijn eigen leven op het spel.quote:
Obama spreekt heel ergens andersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef scarymovie123 het volgende:
Wat bedoelen jullie met Obama? Die Oekraïense gast spreekt nog
hoe kwam je tot die conclusiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef Rianne84 het volgende:
En daar loopt gewoon iemand rond die weet dat hij op die knop heeft gedrukt...
Ach. Bijkomende schade in een oorlog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef Rianne84 het volgende:
En daar loopt gewoon iemand rond die weet dat hij op die knop heeft gedrukt...
Waarom zet je de passagierslijst er niet in?quote:
http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukrainequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef scarymovie123 het volgende:
Wat bedoelen jullie met Obama? Die Oekraïense gast spreekt nog
betalen voor je notes en je ziet het..ik heb er ook 4 bij nu zonder dat ik iets ergs gedaan hebt..mja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Kan een mod mij DM'en waarom mijn posts worden verwijderd
Zal wel met de topicpointer te maken hebben. Of niet inhoudelijk reageren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
betalen voor je notes en je ziet het..ik heb er ook 4 bij nu zonder dat ik iets ergs gedaan hebt..mja.
Ja, ik snap er helemaal niets van, ik maak geen stomme grapjes of zeg offensieve dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
betalen voor je notes en je ziet het..ik heb er ook 4 bij nu zonder dat ik iets ergs gedaan hebt..mja.
Ik bedoel meer dat het net zo gaat als vroeger in de klas. Iemand weet dat hij iets heeft gejat en de hele klas moet wachten tot hij het toegeeft of tot er ander bewijs naar voren komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |