Als een grapje 6 miljoen keer wordt herhaald is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Kan een mod mij DM'en waarom mijn posts worden verwijderd
Toch kun je volgens mij best wel een statement uitbrengen in de trant van "<x> tickets were booked for this flight, we are currently trying to confirm which people actually boarded the plain. So far we have been able to confirm <y> Germans, <z> Frenchmen, etc. <s> American passengers and <t> Australians have yet to be confirmed."quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n print van een passagierslijst is slechts een fractie van de data per passagier. Al die data was gisteren al beschikbaar, inclusief nationaliteiten.
[..]
[..]
Ah, vandaar.
Jammer voor die Friezen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen ondertiteling![]()
1 Amerikaan tot nu toe.
Racist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Ziet Obama er slecht uit of ligt dat aan mij?
Nederland geeft ook geen fuck.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
1 Amerikaan dood = USA geeft geen fuck
hypocrisie ten toppe
Ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Wat is er nu weer hypocriet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
1 Amerikaan dood = USA geeft geen fuck
hypocrisie ten toppe
Hij kijkt een beetje minder, hoe moet ik dat zeggen, zwart. Ofja minder bruin dan normaal. Bleekjes ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Astasha het volgende:
Jep. Omdat oorlog. Dit was een ´foutje´.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Caland het volgende:
Er zijn dus de afgelopen weken 4 vliegtuigen/helikopters neergeschoten in dat gebied.
Ik zal dus ook maar niks vragen over de gevonden paspoorten en de status van dit papier?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als een grapje 6 miljoen keer wordt herhaald is het niet meer leuk.
Dan ga je maar naar ONZ.
En toch mogen er passagiersvliegtuigen overvliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Caland het volgende:
Er zijn dus de afgelopen weken 4 vliegtuigen/helikopters neergeschoten in dat gebied.
Zeker, omdat ze niet zulke wapens hebben die zo hoog komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:56 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En toch mogen er passagiersvliegtuigen overvliegen.
Logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |