Ze hebben ook internet in de hemel...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Mij ook. Al die Volendamse neven en nichten die hem op de facebook RIP hebben gewenst?
Cornelis Schilder en zijn vriendin heet Cornelia Tol volgens mij. Triest..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Edensnator het volgende:
Die Cor Pan staat niet op de passagierslijst voor zover ik kan zien?
Wacht, dus je mag onder een schuilnaam aan boord van een vliegtuig?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wacht, dus je mag onder een schuilnaam aan boord van een vliegtuig?
Broodje mexicanoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hij blijkt kroketten te eten in de kantine van de omroep midden op de middag.
Cornelia Tol. Stoel 32Cquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Cornelis Schilder en zijn vriendin heet Cornelia Tol volgens mij. Triest..
Kan je nadenken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wacht, dus je mag onder een schuilnaam aan boord van een vliegtuig?
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
Nuance, mijn jong.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Racist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
280 pax and 3 infantsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
http://www.interaksyon.com/assets/documents/Passenger%20list.pdf
Oke ga nu maar weer weg dikkedoeiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Obama zelf vermoord niemand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |