En we houden "everyone both directly and indirectly involved" verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef Voszje het volgende:
My country will not rest until justice has served.
altijd al zo geweest. ook onder bushquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
Dat is toch wel een tandje verschil met Rutte jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Greys het volgende:
Deze man heeft een vastberaden blik...
Wat een goede spreker is het toch.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wacht, dus je mag onder een schuilnaam aan boord van een vliegtuig?
Dat zijn zware woorden. Succes daarmee zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Igen het volgende:
[..]
En we houden "everyone both directly and indirectly involved" verantwoordelijk.
Wat een koekwaus ben je ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
De Volendammers heten allemaal Smit, Schilder en Tol.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
x100000 bush sr en jrquote:
Oh god.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef Messina het volgende:
Ik zoek één random naam op van die lijst... Jong meisje. Godver.
Staat er idd ook op. Drie van die familie. Tweetwitter:XJintewals twitterde op donderdag 17-07-2014 om 10:39:30over uurtje in t vliegtuig naar Maleisië ! reageer retweet
ik ga altijd als Anton Gentquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De Volendammers heten allemaal Smit, Schilder en Tol.
En allemaal Jan, Piet en Cor. Dus om ze te onderscheiden in het dorp krijgt het merendeel een bijnaam. Zo heette hij dus anders op Facebook, want de bijnamen nemen ze serieus, anders staan er honderdtwaalf Corren Schilder op FB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |