http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukrainequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
kan je een link geven. dank.
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn het nou allemaal een beetje typische namen? Beetje kak/elitair heb ik het idee...:P
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn het nou allemaal een beetje typische namen? Beetje kak/elitair heb ik het idee...:P
Ja dat zal het wel zijn dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.
Zijn de namen zoals in het paspoort, die zijn vaak wat mooier dan de roepnamenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Leuk man..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zijn de namen zoals in het paspoort, die zijn vaak wat mooier dan de roepnamen
Is maar een observatie hoor.quote:
Welwaar, 150 of meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Oei Obama wist even het aantal Nederlandse slachtoffers niet meer.
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun ogen, kunnen ze ook niks aan doen.quote:
En dan mag je jezelf president noemen van een wereldmacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Jij wel dan, het verandert ieder uur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Maar gelukkig zijn we wel vriendjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
met een hapering na 150.quote:
Dunbevolkte regio/geen stad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt me trouwens mee dat er op de grond geen doden zijn gevallen, met alles wat naar beneden is gekomen. Hoe die man het zegt ook. "het regende mensen uit de lucht".
Overdrijven is ook een kunst. Je kan soms naar spanje vliegen voor een euro of 30. (1 keer zelfs 5 euro gehad naar portugal)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:10 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn dan?
Ik kan niet eens een vakantie naar Spanje betalen...
Waar elke man, vrouw en kind aan de wiet zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef MakkieR het volgende:
Amerikanen denken sowieso dat Nederland een wijk van Amsterdam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |