Ik ken de beste jongen niet. Vind 't wel vervelend voor m'n department, tweede verlies in zeer korte tijd.quote:
kan je een link geven. dank.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef Starm het volgende:
Obama moet even een soort van lach doorlaten....
Waar zou je in godsnaam onderzoek naar willen doen? Lekker Facebook lurken, of zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Achter een spoiler, de Nederlandse (en eventueel Belgische) slachtoffers op een rijte. Om het makkelijker te maken voor die mensen die onderzoek willen doen:
exactquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Floxcie het volgende:
Obama heeft geen enig recht van spreken. Ieder conflict sinds 9/11 waarin de Verenigde Staten betrokken zijn financieren en stellen verdragen op met zowel beide partijen!
[ afbeelding ]
Je kan ook googelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
kan je een link geven. dank.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar zou je in godsnaam onderzoek naar willen doen? Lekker Facebook lurken, of zo?
http://www.c-span.org/vid(...)ks-situation-ukrainequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
kan je een link geven. dank.
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn het nou allemaal een beetje typische namen? Beetje kak/elitair heb ik het idee...:P
Doe normaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn het nou allemaal een beetje typische namen? Beetje kak/elitair heb ik het idee...:P
Ja dat zal het wel zijn dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Henk en Ingrid kunnen doorgaans dergelijke vakanties niet betalen.
Zijn de namen zoals in het paspoort, die zijn vaak wat mooier dan de roepnamenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Leuk man..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zijn de namen zoals in het paspoort, die zijn vaak wat mooier dan de roepnamen
Is maar een observatie hoor.quote:
Welwaar, 150 of meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Oei Obama wist even het aantal Nederlandse slachtoffers niet meer.
Sommige mensen hebben gewoon poep in hun ogen, kunnen ze ook niks aan doen.quote:
En dan mag je jezelf president noemen van een wereldmacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Jij wel dan, het verandert ieder uur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
Maar gelukkig zijn we wel vriendjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef yvonne het volgende:
met een hapering na 150.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |