quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef El_Matador het volgende:
Boven oorlogsgebied vliegen waar in de afgelopen 2 weken 2 vliegtuigen zijn neergeschoten, dat is verwijtbaar risico over onschuldige mensen uitstorten.
Men had om kunnen vliegen zoals andere maatschappijen al deden.
avherald.comquote:"The usual flight route was earlier declared safe by the International Civil Aviation Organisation. International Air Transportation Association has stated that the airspace the aircraft was traversing was not subject to restrictions."
2 weken taakstraf!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Rivalo het volgende:
"Diederik Samsom gaf telefonisch op de radio aan dat het 'bijna zeker' geen ongeluk is, maar een aanslag. Hij roept op goed uit te zoeken wie verantwoordelijk is en de daders hard te straffen. "
Het is aan
Wat zou er aan de hand geweest moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
"Vlak voor de ramp was er niets aan de hand met het toestel".
Right.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Osiris024 het volgende:
Alles komt goed, deze man gaat het oplossen![]()
[ afbeelding ]
Op de A2 gebeuren ook elke dag ongelukken. Toch rijden mensen daar ook elke keer langs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef El_Matador het volgende:
Boven oorlogsgebied vliegen waar in de afgelopen 2 weken 2 vliegtuigen zijn neergeschoten, dat is verwijtbaar risico over onschuldige mensen uitstorten.
Men had om kunnen vliegen zoals andere maatschappijen al deden.
Je kan nog beter met een bord I hate niggers door Harlem gaan lopen
Hij heeft tenminste iets grotere balletjes dan Rutte, iets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Rivalo het volgende:
"Diederik Samsom gaf telefonisch op de radio aan dat het 'bijna zeker' geen ongeluk is, maar een aanslag. Hij roept op goed uit te zoeken wie verantwoordelijk is en de daders hard te straffen. "
Het is aan
Niets dus. Daarom was het zo'n loze opmerking.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand geweest moeten zijn dan?
In mijn ogen is hard straffen dus Nederlandse commando's + luchtondersteuning die kant opsturen. Straffen via het tribunaal of sancties vallen daar niet onder...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Rivalo het volgende:
"Diederik Samsom gaf telefonisch op de radio aan dat het 'bijna zeker' geen ongeluk is, maar een aanslag. Hij roept op goed uit te zoeken wie verantwoordelijk is en de daders hard te straffen. "
Het is aan
Hij is dan ook geen MP, dan heb je wat meer vrijheid om dit soort dingen te roepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef budvar het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste iets grotere balletjes dan Rutte, iets.
Hij heeft ook een veel minder grote rol dan Rutte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef budvar het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste iets grotere balletjes dan Rutte, iets.
Nee, die BUK-raketten hebben een hoogtebereik van 22km.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag is nu of die 2000ft ze had kunnen redden tegen zo'n rakket?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In mijn ogen is hard straffen dus Nederlandse commando's + luchtondersteuning die kant opsturen. Straffen via het tribunaal of sancties vallen daar niet onder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 15:22:30 ]
Hij is ook geen premier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef budvar het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste iets grotere balletjes dan Rutte, iets.
Je geeft kinderen toch ook een vergrootglas. Daarmee kan je ook brandjes stichten. Vooral met dit weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Op de A2 gebeuren ook elke dag ongelukken. Toch rijden mensen daar ook elke keer langs.
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Ik blijf er bij dat het voornamelijk de schuld is van degenen die die idioten van die wapens geven. Je geeft kleine kinderen toch ook geen lucifers?
Samson... samson.. een heel ondeugende maar lieve hondquote:
Vrij logisch, geen apparatuur aan boord die aangeeft dat er een raket aan zit te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Loekie1 het volgende:
De piloten van vlucht MH17 hebben geen noodsignaal afgegeven voordat het vliegtuig neerstortte, liet de Maleisische premier Najib Razak weten tijdens een persconferentie.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Dit kan je toch niet serieus vergelijken met een auto ongeluk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Op de A2 gebeuren ook elke dag ongelukken. Toch rijden mensen daar ook elke keer langs.
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Ik blijf er bij dat het voornamelijk de schuld is van degenen die die idioten van die wapens geven. Je geeft kleine kinderen toch ook geen lucifers?
Het is natuurlijk wel wat om zoiets echt als bevestigd te bestempelen, dus dat gaan ze echt wel verdomd goed uitzoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef DeRakker. het volgende:
Het zou wel erg onwaarschijnlijk zijn als er uitkomt dat Oekrane de raket heeft afgevuurd.
Omdat de Russische separatisten geen vliegtuigen hebben. En zou ik dus niet weten waarom ze dan gaan schieten. Benieuwd wanneer het officieel bevestigd wordt, kan nog wel even duren ben ik bang.
Maximaal 12 km.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Loekie1 het volgende:
Had het vliegtuig veel hoger kunnen vliegen?
Ik las wel iets over een identificatie middel dat op die BUK installaties zit. Misschien dat zo'n vliegtuig daar wel iets van oppikt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Vrij logisch, geen apparatuur aan boord die aangeeft dat er een raket aan zit te komen.
Dan heb je nog vrij weinig tijd als je waarschijnlijk lekker aan vliegen bent op 10000 voet met de autopilot aan.
Blijft weinig tijd over en niet echt een prio als je toestel in stukken aan het breken is.
Veel hoger als in buiten bereik van het vermoedelijke geschut? Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Loekie1 het volgende:
Had het vliegtuig veel hoger kunnen vliegen?
Eigenlijk heeft alleen Abbot van Australi iets nuttigs gezegd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen MP, dan heb je wat meer vrijheid om dit soort dingen te roepen.
hmm... Als het toestel nou uit de lucht was geschoten omdat het een passagidrstoestel is, vol met nederlanders misschidn wel ja. Maar ik denk dat dit eigenlijk niet de befoeling was, dan vind ik vergelding toch weer wat anders liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart, altijd veroordelen we Amerikanen met het roepen om vergelding bij dit soort zaken. Nu het ons zelf betreft, krijg ik er wat meer begrip voor.
Die raketten gaan tot veel hoger dan die vliegtuigen uberhaupt kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Loekie1 het volgende:
Had het vliegtuig veel hoger kunnen vliegen?
Hij heeft er maar 2 ipv vier, daaruit kunnen we definitief concluderen dat MH17 neer is geschoten door de rebellen met maar liefst 2 raketten!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef Rivalo het volgende:
Iemand deze ook gezien?
Heeft maar drie rakketten ipv vier.
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Op de A2 gebeuren ook elke dag ongelukken. Toch rijden mensen daar ook elke keer langs.
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Ik blijf er bij dat het voornamelijk de schuld is van degenen die die idioten van die wapens geven. Je geeft kleine kinderen toch ook geen lucifers?
Da's niet gebruikelijk, 33k voet is normale hoogte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Loekie1 het volgende:
Had het vliegtuig veel hoger kunnen vliegen?
Ja dat zeker idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel wat om zoiets echt als bevestigd te bestempelen, dus dat gaan ze echt wel verdomd goed uitzoeken.
Omdat dat door 2 internationale instanties veilig werd geacht. De maatschappij treft 0 blaam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?
Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
Als ze het afgelopen jaar het nieuws een keer gevolgd hebben, waren ze goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vraag me af wat de piloten wisten van de situatie daar.
Nog meer target practice dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederlandse commando's + luchtondersteuning die kant opsturen.
Dan nog is het geen fout van de.maatschappij, maar de organisatie die dat luchtruim veilig verklaarde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?
Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
Kan, ze hadden blijkbaar gefiled voor 35000. Maar maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Loekie1 het volgende:
Had het vliegtuig veel hoger kunnen vliegen?
Voor dat type raket helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan, ze hadden blijkbaar gefiled voor 35000. Maar maakt dat wat uit?
Maar andere maatschappijen vlogen wel on.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat dat door 2 internationale instanties veilig werd geacht. De maatschappij treft 0 blaam.
Wel als je buiten het bereik van de raketten kan komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan, ze hadden blijkbaar gefiled voor 35000. Maar maakt dat wat uit?
Nee, je kunt het nergens mee vergelijken, maar roepen dat de maatschappij verantwoordelijk is vind ik kolder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus vergelijken met een auto ongeluk?
Ze doen het al jaren slecht, nu 2 rampen achter elkaar zal het erg zwaar voor ze worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Loekie1 het volgende:
Maylaysian Airways gaat sowieso al failliet aan de schadevergoedingen.
sowieso nutteloos filmpjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef doge het volgende:
[..]
Hij heeft er maar 2 ipv vier, daaruit kunnen we definitief concluderen dat MH17 neer is geschoten door de rebellen met maar liefst 2 raketten!!!
Vind ik niet, aangezien andere maatschappijen, onder andere Qantas, het zekere voor het onzekere namen en dat gebied expres helemaal mijdden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat dat door 2 internationale instanties veilig werd geacht. De maatschappij treft 0 blaam.
Is koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef PG18 het volgende:
Stel dat blijkt dat het de separatisten waren of de Russen, vindt het WK er dan nog over 4 jaar plaats?
Niet helemaal mee eens, aangezien er wel een aantal maatschappijen waren die wel besloten om het luchtruim van Oekraine te mijden. Schijnbaar maakten zij een andere risico-inschatting.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog is het geen fout van de.maatschappij, maar de organisatie die dat luchtruim veilig verklaarde.
Ze nemen het onmogelijke voor mogelijk: Stel iemand heeft de ramp overleefd en loopt daar als een Bear Grylls in de bergen rond, dan is de berichtgeving fout. Gezond verstand weet natuurlijk dat dit niet is gebeurd, maar het moet allemaal gewoon bevestigd worden. En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet inderdaad. Bij het instappen scannen ze toch alles? Naast de al bekende lijst van alle boekingen..
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef PG18 het volgende:
Stel dat blijkt dat het de separatisten waren of de Russen, vindt het WK er dan nog over 4 jaar plaats?
Er zijn er een aantal die daarvoor gekozen hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar andere maatschappijen vlogen wel on.
Zielig voor Huib.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Loekie1 het volgende:
Maylaysian Airways gaat sowieso al failliet aan de schadevergoedingen.
Je hebt gezien welke wegen ze nu nemen? dat noem ik geen stabiele landenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet, aangezien andere maatschappijen, onder andere Qantas, het zekere voor het onzekere namen en dat gebied expres helemaal mijdden.
Die raketten kunnen tot 25 km hoog komen, vele malen hoger dan een Boeingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wel als je buiten het bereik van de raketten kan komen.
Don't feed the troll, hij heeft zijn stokpaardje weer gevonden en gaat dat nog 10.000 keer herhalenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat dat door 2 internationale instanties veilig werd geacht. De maatschappij treft 0 blaam.
Wat zeuren hier dan users dat hij niet op 35,000ft mocht vliegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, die BUK-raketten hebben een hoogtebereik van 22km.
Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Loekie1 het volgende:
Maylaysian Airways gaat sowieso al failliet aan de schadevergoedingen.
Ik had het over "medeverantwoordelijk" en "het nemen van onverantwoorde risico's", zie je het nuanceverschil?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je kunt het nergens mee vergelijken, maar roepen dat de maatschappij verantwoordelijk is vind ik kolder.
Zo'n BUK racket gaat +/- Mach 3 is in +/- 40 seconde op 10 km hoogte erg weinig tijd om actie te ondernemen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik las wel iets over een identificatie middel dat op die BUK installaties zit. Misschien dat zo'n vliegtuig daar wel iets van oppikt.
Misschien moet jij gewoon niet van die domme dingen posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien moeten boeings raketafweergeschut krijgen.
Nee hoor, ben geen troll. Maar als een veiligheidsdienst zoiets aangeeft (professioneel dus) dan geloof ik er niet in dat het gelogen is.quote:
Stoppen met de technische aspecten, Toestel heeft op geen enkele manier kans om te ontsnappen aan dat type raketten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wel als je buiten het bereik van de raketten kan komen.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien moeten boeings raketafweergeschut krijgen. Als ze per se over dit soort gebieden willen blijven vliegen.
Ja. Behalve als wij met wat belangrijke Europese landen (VK, Ger, Fr zoiets) een statement maken door het te boycotten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef PG18 het volgende:
Stel dat blijkt dat het de separatisten waren of de Russen, vindt het WK er dan nog over 4 jaar plaats?
De professionele veiligheidsdienst die het afgelopen jaar dankzij Snowden in diskrediet is gebracht, ok man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen troll. Maar als een veiligheidsdienst zoiets aangeeft (professioneel dus) dan geloof ik er niet in dat het gelogen is.
It giet oan!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Rivalo het volgende:
"Diederik Samsom gaf telefonisch op de radio aan dat het 'bijna zeker' geen ongeluk is, maar een aanslag. Hij roept op goed uit te zoeken wie verantwoordelijk is en de daders hard te straffen. "
Het is aan
Heeft er niks mee te maken dat Rusland de aartsvijand is hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen troll. Maar als een veiligheidsdienst zoiets aangeeft (professioneel dus) dan geloof ik er niet in dat het gelogen is.
Jawel, maar dat ding moet wel gericht en gelocked worden op een target. Dan pingt 'ie om te kijken of het een vriendschappelijk toestel is, geen reactie --> vijandig toestel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Zo'n BUK racket gaat +/- Mach 3 is in +/- 40 seconde op 10 km hoogte erg weinig tijd om actie te ondernemen..
"Ik lever mijn standpunt niet in, maar mensen: het is vijf voor twaalf! Niet in Nederland, maar in Maleisi! En wilt u dat? Ik st voor dit bedrijf! Wat hier in vijf, zes decennia is opgebouwd. We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde col... laat ik nu maar alles zeggen! Een vijfde colonne! Van zuipneuzen die ons werk naar de verdommenis willen brengen. En daar g ik niet voor! En zij zeggen: u mag hier vliegen, maar u past u aan! Nee, ik moet daar horen, Putin is groot. Ik ben een vies varken, bent een christenhond. Dat zeggen zij, en vindt het goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest, ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen, en ik de het niet meer."quote:
Wat heeft de NSA in hemelsnaam te maken met IATA?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De professionele veiligheidsdienst die het afgelopen jaar dankzij Snowden in diskrediet is gebracht, ok man.
ohquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat heeft de NSA in hemelsnaam te maken met IATA?
tja, die raketten moeten ook de U2 ( 28 kilometer hoogte) en de Blackbird (26 kilometer) kunnen neerschietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die raketten gaan tot veel hoger dan die vliegtuigen uberhaupt kunnen vliegen.
Ken je de term massavernietigingswapens nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen troll. Maar als een veiligheidsdienst zoiets aangeeft (professioneel dus) dan geloof ik er niet in dat het gelogen is.
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogot kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht door officile instanties. Dom dom dom natuurlijk h.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?
Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Doe ik ook altijd als iemand een bal naar me toe gooit. Met Mach 3.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
De huismoeders reageren al massaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TROTS!!!
NET ALS DAT WE TROTS WAREN OP 3e PLEK NL ELFTAL
Ze denken dat zo'n raket er dan niet bij kan komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zeuren hier dan users dat hij niet op 35,000ft mocht vliegen?
quote:Malaysia Airlines keert nabestaanden 5000 dollar per passagier uit
Malaysia Airlines geeft de nabestaanden van de slachtoffers van de ramp met de Boeing 777 in Oekrane een voorschot van 5000 dollar om de eerste kosten te dekken. Dat zei de vertegenwoordiger van de Maleisische luchtvaartmaatschappij, Huib Gorter, vandaag bij een persconferentie op Schiphol. Gorter zei dat het bedrijf begrijpt dat het een dure tijd is voor de mensen die naasten zijn verloren bij de crash.
De nabestaanden zijn gisteren al ondergebracht in een hotel. Voor hun verblijf daar hoeven ze ook niet te betalen. Malaysia Airlines heeft contact met alle nabestaanden van omgekomen passagiers, aldus Gorter. Er is met ze gepraat en zij zijn genformeerd over de laatste ontwikkelingen.
De zorg voor de nabestaanden is voor Malaysia Airlines prioriteit nummer n. Zij kunnen volgens Gorter 'op enig moment' naar de rampplek. 'We willen de mensen er naar toe laten gaan. Van Kiev naar de rampplek is 500 kilometer. We zijn aan het uitzoeken wat de beste manier is om daar naar toe te reizen. 'Volgens Gorter willen nabestaanden ook graag naar de plek toe'.
Complexe operatie
Het is moeilijk terrein, dus logistiek een moeilijke operatie, stelt Gorter. De luchtvaartmaatschappij stuurt een vliegtuig vanuit Kuala Lumpur met hulpverleners naar Kiev in Oekrane. Het vliegtuig en een aantal hulpverleners zal daarna doorvliegen naar Amsterdam om de nabestaanden bij te staan.
Op enig moment zal er een herdenkingsdienst komen voor de slachtoffers, zo zei Gorter. Details daarover zijn niet bekend.
Veilig gebied
Gorter noemt het een 'tragisch incident'. Volgens hem vlogen er meerdere vluchten op dat moment in het Oekraense luchtruim. 'Het is een veelvoorkomende vluchtroute voor Aziatische bestemmen', vertelt hij.
Het gebied was op dat moment veilig verklaard. Een tweet van Flight Radar laat zien dat Singapore Airlines en Air India in de buurt van MH17 vlogen.
Wil je hier alsjeblieft mee stoppen? In het MH370 was je ook al zo bezig. Als je er geen verstand van hebt, schrijf dan niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Colombia is volgens die mensen veiliger dan Nederland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Igen het volgende:
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogot kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht. Dom dom dom natuurlijk h.
hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Mens, flikker nou eens op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Dat systeem is alleen ingesteld op andere civiele vliegtuigen, niet op een raket die met Mach 3 op je af komt vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Er was in de ochtend ook al een vliegtuig neergeschoten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef doge het volgende:
Hij heeft er maar 2 ipv vier, daaruit kunnen we definitief concluderen dat MH17 neer is geschoten door de rebellen met maar liefst 2 raketten!!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Stop maar gewoon met posten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |