inbefore juichende gore Palestijnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Nibb-it het volgende:
Israeli citizen among 298 killed on downed Malaysian plane - http://www.timesofisrael.(...)ned-malaysian-plane/
Dan zal Israel wel snel een militaire operatie starten,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Nibb-it het volgende:
Israeli citizen among 298 killed on downed Malaysian plane - http://www.timesofisrael.(...)ned-malaysian-plane/
Totaal niet belangrijkquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
hoger of lager vliegen aan de hand van instructies gebeurd zo vaak.
Omdat ze het daadwerkelijk ter plaats willen checken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen er onbekende doden zijn. Er is een vluchtlijst en niemand heeft de ramp overleefd.
Is 600m verschil, niet echt belangrijk. Gewoon een andere hoogte om andere vliegtuigen te mijden waarschijnlijk.quote:
Identificatie van de stoffelijke overschotten, gegevens checken, inlichten nabestaanden, en dan kom jij wel een keertje aan de beurtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen er onbekende doden zijn. Er is een vluchtlijst en niemand heeft de ramp overleefd.
Ik snap dat ook niet inderdaad. Bij het instappen scannen ze toch alles? Naast de al bekende lijst van alle boekingen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Caland het volgende:
Ja dat is toevallig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Loekie1 het volgende:
Is het toevallig dat de kleuren van het vliegtuig erg lijken op een Russisch regeringstoestel?
Ja, donder eens op met deze aluhoedjes opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Loekie1 het volgende:
Is het toevallig dat de kleuren van het vliegtuig erg lijken op een Russisch regeringstoestel?
Daar staan de namen bij, maar niet per se de nationaliteit of kopiëen van de paspoorten of ID's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet inderdaad. Bij het instappen scannen ze toch alles? Naast de al bekende lijst van alle boekingen..
Lijkt me dat sommige stoffelijke overschotten gewoon compleet verdwenen zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Identificatie van de stoffelijke overschotten, gegevens checken, inlichten nabestaanden, en dan kom jij wel een keertje aan de beurt
Want dat kun je zien op een afstand van 10km.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Loekie1 het volgende:
Ja wilt 100% zeker zijn voordat je iets naar buiten brengt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet inderdaad. Bij het instappen scannen ze toch alles? Naast de al bekende lijst van alle boekingen..
Lieve schat , nee, en het was niet voor Putin bedoeld, en nee je kan door een verrekijker niet op 10000 voet zien wat voer toestel het is ,hooguit hoeveel motoren bij de juiste luchtcondities.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Loekie1 het volgende:
Kan zijn dat er mensen in transit zijn vanuit andere maatschappij. Dan heeft jouw maatschappij alleen de naam en route. Geen nationaliteit, noodnummer, etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bron?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |