Jawel, was allang bekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet ervanuit gingen dat rebellen (of wie dan ook) de beschikking hadden over dit soort geschut
Niet roken op het toilet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vergeet de tip dat mensen beter even hun riempje vast kunnen doen.
Dadelijk Iron Maiden, Afraid to shoot strangersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Kom op.. "Leaving on a jet plane, don't know when I'll be back again" op 3FM.
Snap dit gezeik niet zo. Natuurlijk is het erger voor Nederland dat er zoveel Nederlanders aan boord waren.quote:
Ja, maar daarom hoeft daar geen extra aandacht aan gegeven te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen: met zoveel conflict gebieden is het heel normaal om over een van deze gebieden heen te vliegen. Wat niet normaal is, is dat er met militair gereedschap een commerciële vlucht uit te lucht geschoten wordt.
Idd:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Daar is het ook rustig. Vliegt naar Kiev zo te zien.
Waarschijnlijk. Misschien wel een gewone geplande vlucht naar Kievquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aan de route te zien een vlucht naar Kiev, niets bijzonders aan.
Misschien zelfs met onderzoekers, journalisten etc aan boord
öwja, we hebben turbulentie, maakt u uw riempje even vast?"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vergeet de tip dat mensen beter even hun riempje vast kunnen doen.
Ironisch genoeg had ik dat nummer als laatste aanstaan voordat ik het nieuws hoorde en de tv aanzette, creepy...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dadelijk Iron Maiden, Afraid to shoot strangers
)
Ja dat ja... vanmorgen ook allemaal tragische muziek...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Kom op.. "Leaving on a jet plane, don't know when I'll be back again" op 3FM.
Vlucht naar Kiev.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
KLM vliegt nu boven Oekraïne
[ afbeelding ]
Zei ik al eerder, 1000ft (ongeveer 300 meter) is erg krap. Als je dan in een aftandse radar zit met een beetje afwijking kun je maar zo denken dat hij in de no-fly zone zit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:17 schreef Loekie1 het volgende:
The European air traffic control body, Eurocontrol, said Ukrainian authorities had banned aircraft from flying at 32,000ft or below and the doomed aircraft had been cruising above that, at 33,000ft – however this apparently still left it within range of the sophisticated surface-to-air weaponry that pro-Russia forces have been using recently to target Ukrainian military aircraft. All civilian flights have now been barred from the area of eastern Ukraine.
Raar dat vliegtuigmaatschappijen dit risico nemen.
Je ziet wel dat die opstandige gebieden vermeden worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef Reki het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/KLM1385/3d811aa
Berbers en dat soort volk nog serieus nemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moslims onder elkaarKom op, dat is onzin.
Gematigde moslims moeten die extreme idioten ook niet. Wanneer ik Telegraaf of AD open lees ik vele reacties van Mohammed's en Memhed's die het nieuws over de vliegtuigramp benutten om het te hebben ovet Palestina. Dat ze zich ergens betrokken bij voelen is prima, maar ga dan niet ander nieuws misbruiken om je eigen mening te verkondigen. Hebben die baardmansen sowieso wel in zich, mensen hun mening opdringen. Bah.
Is echt tyfus hoogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zei ik al eerder, 1000ft (ongeveer 300 meter) is erg krap. Als je dan in een aftandse radar zit met een beetje afwijking kun je maar zo denken dat hij in de no-fly zone zit.
Alleen Oost Oekraïne.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, wel gek, gezien het luchtruim boven Oekraine dicht is, toch?
Met Jermain Lens erin. Jermain gaat het conflict oplossen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vlucht naar Kiev.
http://www.schiphol.nl/Re(...)stemming&tab=vertrek
Ook een beetje symboolpolitiek. Denk toch niet dat die rebellen nu bij de vleet vliegtuigen uit de lucht gaan schieten, integendeel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet wel dat die opstandige gebieden vermeden worden.
Tijd voor een kaste systeem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Trebo het volgende:
[..]
Berbers en dat soort volk nog serieus nemen
Die staan ver, ver onder mij.
Onder bedreiging dat ie ze anders lens gaat slaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Jermain Lens erin. Jermain gaat het conflict oplossen.
hallo.... het is KLM geen Malaysia airlinesquote:
Ach ja, gevoel van veiligheid is belangrijker dan daadwerkelijke veiligheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook een beetje symboolpolitiek. Denk toch niet dat die rebellen nu bij de vleet vliegtuigen uit de lucht gaan schieten, integendeel.
Omdat er geen verhoogd risico isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:36 schreef Loekie1 het volgende:
Tot 32000 ft is het luchtruim gesloten. Waarom niet helemaal sluiten dan?
Zijn er ook foto's van gemaakt?quote:
Wat bereik je er mee? Hoe vaak worden er burgervliegtuigen uit de lucht geschoten? Eens in de 30 jaar, ofzo. De kans op een gewoon vliegtuigongeluk is vele malen groter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:36 schreef Loekie1 het volgende:
Tot 32000 ft is het luchtruim gesloten. Waarom niet helemaal sluiten dan?
Omdat de militaire operaties op lagere flightlevels plaatsvinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:36 schreef Loekie1 het volgende:
Tot 32000 ft is het luchtruim gesloten. Dat is niet voor niks neem ik aan. Waarom niet helemaal sluiten dan?
Daarnaast willen ze natuurlijk die nieuw veroverde spullen uitproberen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zei ik al eerder, 1000ft (ongeveer 300 meter) is erg krap. Als je dan in een aftandse radar zit met een beetje afwijking kun je maar zo denken dat hij in de no-fly zone zit.
Was al gepostquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Soicy het volgende:
Deze al gepost? Instagram filmpje aan boord vd vlucht.
Boeiend..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Soicy het volgende:
Vorige week is er nog een vliegtuig daar uit de lucht geschoten, en er is nog nooit zo snel helderheid geweest over een vliegtuigongeluk als hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
Wat bereik je er mee? Hoe vaak worden er burgervliegtuigen uit de lucht geschoten? Eens in de 30 jaar, ofzo. De kans op een gewoon vliegtuigongeluk is vele malen groter.
Omdat het nogal ver fietsen is naar bijvoorbeeld Kuala Lumpur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:36 schreef Loekie1 het volgende:
Tot 32000 ft is het luchtruim gesloten. Dat is niet voor niks neem ik aan. Waarom niet helemaal sluiten dan?
Oh, wat staat er allemaal al vast dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
Is boven S
[..]
Vorige week is er nog een vliegtuig daar uit de lucht geschoten, en er is nog nooit zo snel helderheid geweest over een vliegtuigongeluk als hier.
Het komt zo wel heel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Soicy het volgende:
Er zijn vliegvelden waar je liever niet wil landen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat bereik je er mee? Hoe vaak worden er burgervliegtuigen uit de lucht geschoten? Eens in de 30 jaar, ofzo. De kans op een gewoon vliegtuigongeluk is vele malen groter.
Toen MH370 zoek raakte was er minstens zoveel belangstelling en daar zat 1 Nederlander in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef Trebo het volgende:
Maar zouden we het net zo erg vinden wanneer het 173 Chinezen waren geweest?
Ja. Ook niet zo moeilijk want je ziet vier strepen in de lucht, afkomstig van die vier raketten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, wat staat er allemaal al vast dan?
Dat was mysterie, dit niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toen MH370 zoek raakte was er minstens zoveel belangstelling en daar zat 1 Nederlander in?
Volkskrant.nlquote:11u39 Ton Coenen, de directeur van het Aids Fonds en Soa Aids Nederland zat ook in de neergestorte Boeing van Malaysia Airlines. Vandaag staat er een interview in Spits dat hij voor zijn vertrek naar Melbourne gaf. ‘Alle kennis is in huis om de hiv-epedemie wereldwijd te stoppen’, sprak de directeur hoopvol in het interview. ‘De vraag is niet of hiv straks te genezen is, maar wanneer.’
Als je snel bent kun je je nog aanmelden voor de zending experts die nu daar naar toe gestuurd zijn om duidelijkheid te scheppen, zo te zien ben je een enorme toevoeging.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja. Ook niet zo moeilijk want je ziet vier strepen in de lucht, afkomstig van die vier raketten.
Filmpjes van de val zullen straks ook wel komenquote:
Dat is de bus die ik vroeger dagelijks nam. Komt wel erg dichtbij zo.quote:
Hmm, das waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, van welke kant kwam de raket?
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef WJMW het volgende:
Wel bizar hoor voor de mensen die de vlucht erna of de vlucht vandaag hadden. Meestal boek je via zo'n website en kies je op basis van nogal futiele redenen welke vlucht je pakt. Die van 21.00 is net wat goedkoper of we pakken hem toch maar een dagje later omdat we dan rustiger aan kunnen doen.
Hmm, ik denk niet dat het hierbij blijft.quote:
Alsof je daar achter zou komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef superniger het volgende:
Ben wel blij dat er geen fokkers in het vliegtuig zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |