Dat is de bus die ik vroeger dagelijks nam. Komt wel erg dichtbij zo.quote:
Hmm, das waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, van welke kant kwam de raket?
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef WJMW het volgende:
Wel bizar hoor voor de mensen die de vlucht erna of de vlucht vandaag hadden. Meestal boek je via zo'n website en kies je op basis van nogal futiele redenen welke vlucht je pakt. Die van 21.00 is net wat goedkoper of we pakken hem toch maar een dagje later omdat we dan rustiger aan kunnen doen.
Hmm, ik denk niet dat het hierbij blijft.quote:
Alsof je daar achter zou komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:23 schreef superniger het volgende:
Ben wel blij dat er geen fokkers in het vliegtuig zaten.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Filmpjes van de val zullen straks ook wel komen
Op een gegeven moment moet je weer bereik hebben ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Filmpjes van de val zullen straks ook wel komen
Ik zou het jou niet aanraden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je je nog aanmelden voor de zending experts die nu daar naar toe gestuurd zijn om duidelijkheid te scheppen, zo te zien ben je een enorme toevoeging.
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Pharma industrie heeft toegeslagen
BNW kom er maar in
Als je gewoon niet gaat vliegen loop je ook geen risicoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Loekie1 het volgende:
Geef aan dat je over onveilig gebieden vliegt, wat die onveiligheid inhoudt en raadt vrouwen en kinderen aan een andere route te nemen.
[..]
Ik zou het jou niet aanraden.
Opeens weet je het. Je wordt rechercheur. Dat is je roeping Loekie. Ik heb het al vaker gezegd, geloof me, jij als rechercheur gaat het nog eens heel ver schoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja. Ook niet zo moeilijk want je ziet vier strepen in de lucht, afkomstig van die vier raketten.
Niet te vergelijken, dat is mysterieus, geheimzinnig en zo, dat wekt vanzelf belangstelling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toen MH370 zoek raakte was er minstens zoveel belangstelling en daar zat 1 Nederlander in?
Want mannen overleven zoiets wel? Of zijn ze gewoon minder waard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Loekie1 het volgende:
Geef aan dat je over onveilig gebieden vliegt, wat die onveiligheid inhoudt en raadt vrouwen en kinderen aan een andere route te nemen.
[..]
Mannen kunnen beter tegen raketinslagen of zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die houden misschien van een beetje spanning.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter tegen raketinslagen of zo?
Vrouwen en kinderen gewoon met de auto. En TomTom even bellen dat ze naast de routes eco en snel ook veilig toevoegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Loekie1 het volgende:
waarsch. fotos van oekrainersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
ZIn dat nog werkende smartphones?
In A'dam liggen ze jaren dood in een huis dus dat zegt niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik opeens 53 dagen afwezig ben, kan je het wel raden.
Jij weer met je survival of the fittest. Is dit een verkapte bootycall?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Want mannen overleven zoiets wel? Of zijn ze gewoon minder waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |