Is het officieel nationale rouw..?quote:
Hoe nieuw is die data dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan is de crime schene niet eens afgezet misschien
Jaja..... Ik snap ook wel dat het irrelevant is maar als je als familie toevallig een vluchtje later hebt aangeklikt omdat die een tientje goedkoper was moet dit toch een bizarre gewaarwording zijn. Geldt natuurlijk bij iedere vliegramp.quote:
Dat soort mensen, altijd weer idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef budvar het volgende:
[..]
Snap dit gezeik niet zo. Natuurlijk is het erger voor Nederland dat er zoveel Nederlanders aan boord waren.
Zal waarschijnlijk uit blijken dat het allemaal niet door Rusland kwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben benieuwd wat uit het onderzoek gaat komen.
Weet ik ook niet. Een mod zet het in het tocpic zonder commentaar maar omdat het een mod is neem ik aan dat het een geverifieerde bron isquote:
Ja nee dat snap ik.. maar ivm andere zaken was ik daar even benieuwd naar...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Valerie. het volgende:
[..]
De coole boys met respect volgen het voorbeeld.
Ik weet niet of je het weet, maar de oorzaak van dit ongeluk is bekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opeens weet je het. Je wordt rechercheur. Dat is je roeping Loekie. Ik heb het al vaker gezegd, geloof me, jij als rechercheur gaat het nog eens heel ver schoppen.
Bij alle overheidsgebouwen hangen de vlaggen halfstok in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is het officieel nationale rouw..?
Geen dag van. Rutte heeft wel gezegd dat vlag halfstok mocht vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat een lieve naïviteitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Een mod zet het in het tocpic zonder commentaar maar omdat het een mod is neem ik aan dat het een geverifieerde bron is
Nederlandquote:Nederland kent tegenwoordig geen dag van nationale rouw[1][2] maar in het verleden zijn er wel diverse rouwdagen geweest. Na de Tweede Wereldoorlog is er slechts één keer een echte dag van nationale rouw afgekondigd (bij de dood van Prinses Wilhelmina in 1962), daarna werd het begrip nationale rouw niet meer gebruikt.[3] De gedachtegang hierachter zou zijn dat met dergelijke tradities, met bijvoorbeeld het sluiten van bioscopen, de individuele grondrechten van mensen geraakt zouden worden. Dat zou op bezwaren stuiten.[4]
Zal me niks verbazen het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk uit blijken dat het allemaal niet door Rusland kwam.
Helder...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar:
Nee, maar je mag het voorbeeld volgen.
Gevaarlijke aanname. Meeste mods nemen het niet zo nauw met de door hunzelf opgelegde regels.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Een mod zet het in het tocpic zonder commentaar maar omdat het een mod is neem ik aan dat het een geverifieerde bron is
Een heleboel politiek touwtrekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben benieuwd wat uit het onderzoek gaat komen.
Jinte*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die tweet van die Jente, godver.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)t-van-je-horen.dhtml
Dit verdiend niemand, maar dat het zoveel nlers zijn maakt het voor iedereen wel wat persoonlijker .. Maar het zijn er natuurlijk 298.
Nationale rouw kan alleen bij overlijden leden Koninklijk Huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ze zegt dat ze naar maleisie gaat. Wat is daar mee¿quote:
Daarbij is er zeker in het begin gewoon veel foutief nieuws naar buiten gekomen. Zelfs mods maken foutjes jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Gevaarlijke aanname. Meeste mods nemen het niet zo nauw met de door hunzelf opgelegde regels.
Kan makkelijk verouderd zijn. Of van een afstand genomen.
Nog niet officieel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar de oorzaak van dit ongeluk is bekend.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
Mag ik hier in Bulgarije de vlag halfstok hangen?
http://www.parool.nl/paro(...)and-gesmokkeld.dhtmlquote:vr 18 jul 2014, 10:35
'Buk-raketsysteem naar Rusland gesmokkeld'
KIEV -
Het Buk-luchtdoelraketsysteem waarmee pro-Russische separatisten donderdag mogelijk vlucht MH17 uit de lucht hebben geschoten, zou in de nacht van donderdag op vrijdag naar Rusland zijn gesmokkeld. Dat meldde een adviseur van de Oekraïense minister van Binnenlandse Zaken op Facebook, aldus de BBC.
alsof we een vrije dag zomaar krijgen van de overheidquote:
Ben er ook bang voor. De seperatisten gaan het bewijs natuurlijk wegmoffelen en zullen het op Oekraïne af willen schuiven. De lichamen zullen wel terug komen, maar de daadwerkelijke oorzaak zal nooit officieel vastgesteld worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel politiek touwtrekken.
Ik denk dat er bij bepaalde zaken opeens wel wat meer mogelijk zal zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nationale rouw kan alleen bij overlijden leden Koninklijk Huis.
Een welles nietes spelletje zal het welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel politiek touwtrekken.
Iedere keer discussies over wat wel of geen nationale dag van rouw zou zijn.quote:
Het is ook geen ongeluk maar een aanslag, misdaad tegen de menselijkheid en/of een oorlogsverklaring. Het feit dat ze de boel aan het plunderen waren en de zwarte dozen snel naar Moskou sturen toont geen enkele respect. Niet zo vreemd als je ziet wat de Russische media daar spuwen (wij zijn in het westen allemaal fascisten en pedofielen). Zie ook hoe o.a. Olaf Koens werd belaagd op de Krim toen ze ontdekte dat hij Europeaan was. Gekkenwerk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar de oorzaak van dit ongeluk is bekend.
Als je nieuwsberichten plaatst, zet er dan alsjeblieft ook de bron bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef homme7 het volgende:
Lanceer installatie is al weg , verdwenen
[..]
ADVISEUR VAN MINISTER VAN BINNENLANDSE ZAKEN...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef homme7 het volgende:
[..]
Er staat;quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef homme7 het volgende:
[..]
Van mij wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
Mag ik hier in Bulgarije de vlag halfstok hangen?
Is niet vreemd in het huidige digitale tijdperk. Iedereen roept wat, niets wordt geverifieerd. Daarom vind ik dat je zeker op het begin de zaken maar z'n beloop moet laten gaan. Niets is duidelijk dus waarom de poging toch wagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarbij is er zeker in het begin gewoon veel foutief nieuws naar buiten gekomen. Zelfs mods maken foutjes ja
Poetin heeft vast wel gezorgd dat er nu een deel van een air to air raket wordt gevonden tussen de brokstukken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk uit blijken dat het allemaal niet door Rusland kwam.
van de telegraaf als het goed is, daarom helemaal met een emmer zout nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nieuwsberichten plaatst, zet er dan alsjeblieft ook de bron bij
Nationale feestdagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef wise het volgende:
[..]
alsof we een vrije dag zomaar krijgen van de overheid
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die tweet van die Jente, godver.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)t-van-je-horen.dhtml
Dit verdiend niemand, maar dat het zoveel nlers zijn maakt het voor iedereen wel wat persoonlijker .. Maar het zijn er natuurlijk 298.
Bij de NOS is gisteren bijvoorbeeld een filmpje laten zien wat er precies niks mee te maken had. Het is lastig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Is niet vreemd in het huidige digitale tijdperk. Iedereen roept wat, niets wordt geverifieerd. Daarom vind ik dat je zeker op het begin de zaken maar z'n beloop moet laten gaan. Niets is duidelijk dus waarom de poging toch wagen.
Wordt niet meer toegepast. Het is de bedoeling dat respect van binnen zit en niet opgelegd kan worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij bepaalde zaken opeens wel wat meer mogelijk zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |