Is het officieel nationale rouw..?quote:
Hoe nieuw is die data dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan is de crime schene niet eens afgezet misschien
Jaja..... Ik snap ook wel dat het irrelevant is maar als je als familie toevallig een vluchtje later hebt aangeklikt omdat die een tientje goedkoper was moet dit toch een bizarre gewaarwording zijn. Geldt natuurlijk bij iedere vliegramp.quote:
Dat soort mensen, altijd weer idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef budvar het volgende:
[..]
Snap dit gezeik niet zo. Natuurlijk is het erger voor Nederland dat er zoveel Nederlanders aan boord waren.
Zal waarschijnlijk uit blijken dat het allemaal niet door Rusland kwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben benieuwd wat uit het onderzoek gaat komen.
Weet ik ook niet. Een mod zet het in het tocpic zonder commentaar maar omdat het een mod is neem ik aan dat het een geverifieerde bron isquote:
Ja nee dat snap ik.. maar ivm andere zaken was ik daar even benieuwd naar...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Valerie. het volgende:
[..]
De coole boys met respect volgen het voorbeeld.
Ik weet niet of je het weet, maar de oorzaak van dit ongeluk is bekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opeens weet je het. Je wordt rechercheur. Dat is je roeping Loekie. Ik heb het al vaker gezegd, geloof me, jij als rechercheur gaat het nog eens heel ver schoppen.
Bij alle overheidsgebouwen hangen de vlaggen halfstok in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is het officieel nationale rouw..?
Geen dag van. Rutte heeft wel gezegd dat vlag halfstok mocht vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat een lieve naïviteitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Een mod zet het in het tocpic zonder commentaar maar omdat het een mod is neem ik aan dat het een geverifieerde bron is
Nederlandquote:Nederland kent tegenwoordig geen dag van nationale rouw[1][2] maar in het verleden zijn er wel diverse rouwdagen geweest. Na de Tweede Wereldoorlog is er slechts één keer een echte dag van nationale rouw afgekondigd (bij de dood van Prinses Wilhelmina in 1962), daarna werd het begrip nationale rouw niet meer gebruikt.[3] De gedachtegang hierachter zou zijn dat met dergelijke tradities, met bijvoorbeeld het sluiten van bioscopen, de individuele grondrechten van mensen geraakt zouden worden. Dat zou op bezwaren stuiten.[4]
Zal me niks verbazen het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk uit blijken dat het allemaal niet door Rusland kwam.
Helder...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar:
Nee, maar je mag het voorbeeld volgen.
Gevaarlijke aanname. Meeste mods nemen het niet zo nauw met de door hunzelf opgelegde regels.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Een mod zet het in het tocpic zonder commentaar maar omdat het een mod is neem ik aan dat het een geverifieerde bron is
Een heleboel politiek touwtrekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben benieuwd wat uit het onderzoek gaat komen.
Jinte*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die tweet van die Jente, godver.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)t-van-je-horen.dhtml
Dit verdiend niemand, maar dat het zoveel nlers zijn maakt het voor iedereen wel wat persoonlijker .. Maar het zijn er natuurlijk 298.
Nationale rouw kan alleen bij overlijden leden Koninklijk Huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |