Dan mogen ze toch eens wat aan visuele herkenning doen, als back-up.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar met radar gewerkt, niks geen verrekijker, eyeball MK1, visuele herkenning etc. Herkenning (IFF) gaat elektronisch.
Wat een manlet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Leider separatisten bezoekt rampplek.
Ja dus? Mag ik het niet herhalen? Ik ben verdorie in shock, sowieso al de hele dag al hierdoor en nu zijn het ook nog eens mensen dichtbij..quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de realiteit, waarom die mooier maken dan ie is. En vooral als mensen volop Call of Duty spelen, waar je mensen doodschiet, maar niet tegen oorlogsbeelden (want dat zijn het) kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te snappen dat sommige mensen geen foto's van lijken bij zo'n ramp willen zien.
Tis meer privacy vind ik, wie wil er nou lijken zien in hun verdehumaniseerde gestalte van mensen die je mischien wel kende.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know, de mening van yvonne is in dit geval niet de mijne.
Zoiets bedoel je??quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je dan de krantenkoppen ziet in Engelse en Amerikaanse kranten dan worden de 154 doden van Nederlandse komaf niet eens vermeldt. Dan staat er groot dat er 9 britten zijn gesneuveld bijvoorbeeld.
Vrij logisch toch? Bij andere ongelukken melden Nederlandse media ook de Nederlandse slachtoffers, simpelweg omdat dat relevanter is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je dan de krantenkoppen ziet in Engelse en Amerikaanse kranten dan worden de 154 doden van Nederlandse komaf niet eens vermeldt. Dan staat er groot dat er 9 britten zijn gesneuveld bijvoorbeeld.
in poetin's fantasie werkt ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En jij denkt dat poetin dan op een vliegende beer wel naar beneden komt of dat hij daar de pijp door uit gaat? Doe maar niet zo hendig want dat ben je niet. :/
wat ik begreep is dat ze express wat verder landinwaards gingen vliegen om juist die storm te ontwijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mijn Buuf gaat vandaag die kant op... Vraag me nu wel af of ze nog wel wil gaan of überhaupt gevlogen wordt die kant op.
Schrik zal er goed in zitten.
Verder heeft CNN veel uitleg. Begreep ook dat wellicht door slecht weer op de route ze daarom 200 Miles noorderlijker zijn gaan vliegen en meer in risico gebied vlogen dan gebruikelijk.. Allemaal factoren schijnbaar.
Maargoed wtf gehalte blijft te heftig aanwezig
Ik denk dat je de term hersenspinsel niet goed weet te interpreteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, werkelijk alles is daar verzonnen en fictie. Jij bent echt slim hoor, wil je een diploma voor de slimheidskunde?
Doe nou niet zo zielig alsof jezelf in het vliegtuig gezeten hebt. Zo bijdehand ben je niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En jij denkt dat poetin dan op een vliegende beer wel naar beneden komt of dat hij daar de pijp door uit gaat? Doe maar niet zo hendig want dat ben je niet. :/
Maak een topic in R&P erover dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja dus? Mag ik het niet herhalen? Ik ben verdorie in shock, sowieso al de hele dag al hierdoor en nu zijn het ook nog eens mensen dichtbij..
Die soldaat op de voorgrond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
En jouw verrekijker is natuurlijk gekoppeld aan de raket als geleidingssysteem...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
10km. En je hoeft niet het serienummer van de motoren te lezen hoor, je hoeft alleen maar de vorm te herkennen.
Nou begin je GVD weer met de boel hier op te stoken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know, de mening van yvonne is in dit geval niet de mijne.
Het is gewoon onsmakelijk en shockerend. Bovendien zie ik niet in wat het bekijken van die foto's inhoudelijk toevoegt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is de realiteit, waarom die mooier maken dan ie is. En vooral als mensen volop Call of Duty spelen, waar je mensen doodschiet, maar niet tegen oorlogsbeelden (want dat zijn het) kan.
Echt, groei wat dikkere huid, denk ik dan.
Verschrikkelijk moeilijk blijkbaar. Mensen als jij en ik zijn natuurlijk fatsoensnazis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te snappen dat sommige mensen geen foto's van lijken bij zo'n ramp willen zien.
Dan vliegen ze recht boven je, en zelfs dan zie je het niet heel duidelijk. Een anti air als deze staat meestal 30km van een target ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je die vliegtuigen nog zien. Je kan ze in Nederland toch ook elke dag op cruising altitude zien overvliegen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik hoor net dat vriendin van mn zusje in het vliegtuig zat met haar man. zaterdag zijn ze getrouwd.. Dit was hun honeymoon..
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou begin je GVD weer met de boel hier op te stoken.
Wat een smerig kutventje ben je ook zegIk heb vanavond eerder al geroepen dat zodra jij hier in het topic kwam, het uit de hand zou gaan lopen.
Flikker alsjeblieft een eind op smerig figuur dat je bent
Ga terug naar VBL, malloot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Je moet ergens een grens stellen.... kapot maken dat Oost-Oekraïne.
Hoe verschrikkelijk het ook is, Nederlandse kranten hadden bij 8 Nederlandse slachtoffers hetzelfde gedaan. Al betrapte ik mezelf er heel slecht op te hopen dat het veelal dode Amerikanen zouden zijn, puur omdat er dan wel actie zou worden ondernomen. Nu gaat er, hoe frustrerend dat ook is, weinig tot niets gebeuren. En ik ben er oneindeloos kwaad over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat opgefokt. Je zet jezelf voor lul, doe dus eens normaal en houd het bij het nieuws.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een smerig kutventje ben je ook zegIk heb vanavond eerder al geroepen dat zodra jij hier in het topic kwam, het uit de hand zou gaan lopen.
Fuck youquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak een topic in R&P erover dan.
Wie zegt dat diezelfde mensen CoD spelen en gruwelijke films kijken? En dat is nog nep ook. En de realiteit kan zo erg zijn dat het voor altijd op je netvlies gebrand staat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is de realiteit, waarom die mooier maken dan ie is. En vooral als mensen volop Call of Duty spelen, waar je mensen doodschiet, maar niet tegen oorlogsbeelden (want dat zijn het) kan.
We weten toch wat de realiteit is? Wat is er de waarde van om ook nog eens lijken te gaan lopen bekijken? Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik kan me zonder die plaatjes ook wel inbeelden hoe het er uit ziet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk doet de media in Nederland dit ook. Maar hier is de verhouding nogal zoek. Kom op, 154 Nederlanders zijn omgekomen. 154!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je??
[ afbeelding ]
Alsof Nederlandse media niet precies zo werkt come on man.
twitter:flightradar24 twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 01:45:16Between 2005 and 2008, 9M-MRD was painted in this unique "Freedom of Space" livery http://t.co/y7sSOx8uPt http://t.co/NIsoptxeQz reageer retweet
Je kent het verschil tussen fictie en realiteit niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
staat in de OP en is al tig keer gemeld, dat niet iedereen het op prijs stelt plus policy van FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet het nu ook gewoon uitzetten, het nieuws is geweest en het nu begint de propaganda.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
CNN pakt dit wel weer op bijzonder Amerikaanse wijze aan zeg.
Neem een Maleis biertje met een bakkie borstsj, je lijkt me nogal opgefokt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe dat ergens anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja dus? Mag ik het niet herhalen? Ik ben verdorie in shock, sowieso al de hele dag al hierdoor en nu zijn het ook nog eens mensen dichtbij..
Oh, ik ben de idioot, en niet degenen die in het wilde weg vliegtuigen lopen neer te schieten zonder even te checken of dat wel handig is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
En jouw verrekijker is natuurlijk gekoppeld aan de raket als geleidingssysteem...![]()
![]()
![]()
Of anders draai je hem ff met de hand globaal in de richting en je steekt de lont aan.
Haha Borus, ik hoor alleen maar generalisaties, aannames en rare beweringen. De ironie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik kan perfect zelfstandig nadenken, jullie beredeneren vanuit oogpunt dat wanneer je iets als plausibel acht zonder er bewijs voor te hebben het maar als feit kan bestempelen, zo werkt de wereld niet.
Jullie menen de waarheid in pacht te hebben zonder dat er enige bewijslast bij jullie ligt en wij maar moeten aantonen dat jullie onbewezen theorieen onzin zijn, ja nee, ik ben inderdaad kortzichtig
Niet interessant voor MRAD en LRAD. Bij (V)SHORAD is de visuele herkenning wel van belang omdat je dan visueel en veel autonomer werkt. Itt de lange afstand waar je in een heel luchtverdedigingsnetwerk hangt (link11/16).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mogen ze toch eens wat aan visuele herkenning doen, als back-up.
Er gaat echt wel iets gebeuren, de hele wereld zit erop joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe verschrikkelijk het ook is, Nederlandse kranten hadden bij 8 Nederlandse slachtoffers hetzelfde gedaan. Al betrapte ik mezelf er heel slecht op te hopen dat het veelal dode Amerikanen zouden zijn, puur omdat er dan wel actie zou worden ondernomen. Nu gaat er, hoe frustrerend dat ook is, weinig tot niets gebeuren. En ik ben er oneindeloos kwaad over.
triest mannetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem een Maleis biertje met een bakkie borstsj, je lijkt me nogal opgefokt.
Tja voor maar voor een Brit die zijn tabloid openslaat zijn die 8 Engelsen gewoon een stuk relevanter, klinkt bikkelhard en debiel maar zo werken dat soort dingen nu eenmaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk doet de media in Nederland dit ook. Maar hier is de verhouding nogal zoek. Kom op, 154 Nederlanders zijn omgekomen. 154!
Ik herhaal :quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Je moet ergens een grens stellen.... kapot maken dat Oost-Oekraïne.
En dan moet het nog mooi weer zijn ook nog...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan vliegen ze recht boven je, en zelfs dan zie je het niet heel duidelijk. Een anti air als deze staat meestal 30km van een target ofzo
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem een Maleis biertje met een bakkie borstsj, je lijkt me nogal opgefokt.
stel je hebt als organisatie die spullen. Andere landen krijgen de schuld. Jij weet of het werkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik ben de idioot, en niet degenen die in het wilde weg vliegtuigen lopen neer te schieten zonder even te checken of dat wel handig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |