Wel meer, als je op de fotos van Nederlandse paspoorten afgaat ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
3 mensen zijn bekend!
Die Cor en zijn vriendin
En en een koppel uit Naarden ofzo bij Amsterdam
Nog 2 kinderen wiens gegevens op liveleak stonden. En vriendin van mn zusje en haar man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
3 mensen zijn bekend!
Die Cor en zijn vriendin
VI Hooligans moeten naar Oekraine nu. Ze hebben 154 landgenoten aangepakt, onder wie mogelijk Johannes_Vermeerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ik ben sinds een uurtje of 7 weer terug. Kan iemand mij kort uitleggen wat er sinds 7 uur bekend is geworden?
Al de daders bekend?
"Triggerhappy Russian Seperatists", incapabel volk wat een cursusje "raket lanceren" bij de LOI gevolgd heeft..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet echt wel een toestel met twee motoren van een toestel met vier motoren kunnen onderscheiden hoor. En anders misschien maar beter niet schieten.
Ja, was net ook op CNN. Er was vandaag een storm op de normale route, vandaar dat ze noorderlijker vlogen. Iets dat vrij vaak voorkomt. Ook vloog het vliegtuig nog steeds op een toegestane hoogte en positie, dus geen fout van de flight crew. Het punt of je überhaupt over een oorlogsgebied moet vliegen is een tweede.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Maureentje het volgende:
Was dit al gepost ? Afgelopen dagen vloog MH17 wel om het gebied heen en vandaag niet![]()
[ afbeelding ]
Deze discussie is al zo uitvoerig gevoerd vandaag..laten we dat niet opnieuw gaan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap die overgevoeligheid niet? De meest gewelddadige films worden met graagte bekeken, maar een echte aanslag moet gecensureerd worden. Is de werkelijkheid te eng?
Is wel klote dit, bekend worden als statistiek met foto's van lijken overal op internet terwijl je rustig op huwelijksreis was gegaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
3 mensen zijn bekend!
Die Cor en zijn vriendin
Er zijn al veel meer mensen bekend hoor, genoeg FOK!kers die hier hebben laten weten dat ze nabestaande zijn. Heb vandaag ook al genoeg paspoorten zien langskomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
3 mensen zijn bekend!
Die Cor en zijn vriendin
Over illuminali gesproken. Ik zou Opstelten gelijk van zijn geraniums wegslepenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Nintex het volgende:
Je weet pas dat het echt goed mis is als de Russische pers elkaar gaat tegenspreken.
Volgens RT was Putin's vliegtuig helemaal niet in de buurt van de crash of dezelfde route vandaag.
In Moskou leggen Russen bloemen bij de Nederlandse ambasade met bordjes: "Onze excuses"
[ afbeelding ]
Meer dan 150 Nederlanders dood dit is zonder meer een daad van terrorisme of zelfs een oorlogsverklaring naar ons land.
doodverwensing.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook al had Putin's vliegtuig best wel uit de lucht geschoten mogen worden..
Routes wijken altijd af door weersomstandigheden, dit zal geen uitzondering zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Maureentje het volgende:
Was dit al gepost ? Afgelopen dagen vloog MH17 wel om het gebied heen en vandaag niet![]()
[ afbeelding ]
Ga dan ook geen onzin verkondigen. Op 10 a 12 km hoogte kun je vliegtuigen niet meer zien. Met radar zie je alleen de radar signal van het vliegtuig en wellicht de identificatie door de signal die het uitzendt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, werkelijk alles is daar verzonnen en fictie. Jij bent echt slim hoor, wil je een diploma voor de slimheidskunde?
Meisje ook en die dode baby van wie was die dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
3 mensen zijn bekend!
Die Cor en zijn vriendin
Mooie verrekijker heb jij dan, dat je dat kunt zien en volgen op 12km hoogte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk. Denk jij echt dat je het verschil niet kan zien met een verrekijker?
Dan heb je inderdaad een internationale rel, nu wordt het afgedaan met een vliegramp gewoon te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
Wat ik me afvraag wat als bij die vlucht:
- 150 Amerikanen waren omgekomen
-150 Russen waren omgekomen
Volgens mij had je dan een heel ander scenario gehad. Nu denken de grote wereldmachten toch van ahw poor dutchiesbut well, fuck them who cares anyway
Ja dat weten we nou wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Pindasoepje het volgende:
En vriendin van mn zusje en haar man.
Toen lag ik onder water. Ik geef slechts mijn mening. Overgevoelige censuur snap ik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze discussie is al zo uitvoerig gevoerd vandaag..laten we dat niet opnieuw gaan doen.
En verschillende jonfe tieners die op social media hun reis bekend maakte..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nog 2 kinderen wiens gegevens op liveleak stonden. En vriendin van mn zusje en haar man.
Tijd voor http://www.flightradar24.com. Kun je mooi doen terwijl je de boel in gereedheid aan het brengen bent. Die halve minuut maakt niet uit op een 'preparation time' van een kwartier ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga dan ook geen onzin verkondigen. Op 10 a 12 km hoogte kun je vliegtuigen niet meer zien. Met radar zie je alleen de radar signal van het vliegtuig en wellicht de identificatie door de signal die het uitzendt.
Onder het mom van we zijn allemaal gelijk maar sommigen meer dan anderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
Wat ik me afvraag wat als bij die vlucht:
- 150 Amerikanen waren omgekomen
-150 Russen waren omgekomen
Volgens mij had je dan een heel ander scenario gehad. Nu denken de grote wereldmachten toch van ahw poor dutchiesbut well, fuck them who cares anyway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |