Die Britten kijken natuurlijk eerst naar die tetten en gaan naar pagina 4quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
Na The Sun nog een Engelse kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
Boobies!
6e leger van de wereldquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Met hun mirages en fail tanks.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon lasertje maken die ze uit de lucht schiet, ja toch?
Welke 23 amerikanen? En de 150 nederlanders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
Na The Sun nog een Engelse kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
Boobies!
Eerdere sancties hebben echt geholpen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Pharmacist het volgende:
Toevallig trouwens heeft de EU vandaag nieuwe sancties aangekondigd tegen Rusland.
Hier weten de lui van BNW meer van BNW / Vlucht MH17 #1quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Kw4Kje het volgende:
Waarom blurren ze bij lifenews sommigen paspoorten wel en andere weer niet ?
Hoe is die vraag relevant voor mijn comment?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe zie jij een wereldoorlog voor je in dit nucleaire tijdperk....?
Hartstikke!quote:
Het gaat de Russen niet om de populaire jongen uit de hangen, Ukraïne heeft strategische voordelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet echt zeggen dat ze nog veel sympathie voor hun zaak over hebben nu. Zeker niet met dit hele mediacircus
Is toch echt zo. Ben alleen even te lui om er allemaal bronnen bij te zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Met hun mirages en fail tanks.
* PirE pakt witte vlag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nope. Frankrijk heeft momenteel het beste leger van Europa.
Catalaans is géén Spaans. Is een aparte taal. Het Portugees lijkt nog meer op Spaans dan het Catalaans.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder Catalaans of Valenciaans. Is nog altijd Spaans natuurlijk, dat dan weer wel.
Heeft hij wel gedaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Onnoman het volgende:
het ergste van dit alles is dat poetin een vuile nazi is en totaal niks op de media heeft laten doorschemeren en of zijn medeleven geuit
Op basis daarvan kan je toch niks concluderen? 10 USD is in India of Nigeria vast een hele hoop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vreemde redenering. Arme mensen weten dus niet dat ze arm zijn? Er word gezegd dat 80% van alle mensen van minder dan 10usd per dag leeft. Hoe kun je dit dan in godsnaam geen zieke wereld vinden?
Die liggen...quote:
Wanneer mensen valse voorpagina's produceren kunnen ze toch minstens proberen om iets hun best te doenquote:
Tijdens de persco op Ned.2 al bekend gemaakt. Plus nog 46 onbekend, dus het getal zal wel op gaan lopen.quote:
net zoals vroegerquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Hm het schijnt toch dat de landmacht van duitsland, de meeste troepen van heel europa heeft hoor.
Oorlogsdaad op Nederlanders = een aanval op de NAVO = ingrijpen in Oekraïnequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Eerdere sancties hebben echt geholpen.
Zouden ze dit nog verder willen drijven dan? Dit is een vrij kollosale fout, daar lijkt het iig nu nog steeds op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het gaat de Russen niet om de populaire jongen uit de hangen, Ukraïne heeft strategische voordelen.
Stelletje sensatiezoekers, filmpje van 6 juni..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Johnny Blaze het volgende:
Filmpje van fikkende vliegtuig is afkomstig van dit filmpje
Gvdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die liggen...![]()
Was net op persco schiphol
http://en.ria.ru/world/20(...)er-Boeing-Crash.htmlquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Onnoman het volgende:
het ergste van dit alles is dat poetin een vuile nazi is en totaal niks op de media heeft laten doorschemeren en of zijn medeleven geuit
rusland is het as van het kwaad geworden
Gaat niet gebeuren. Zijn ze te laf voor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oorlogsdaad op Nederlanders = een aanval op de NAVO = ingrijpen in Oekraïne
Denk eerder dat het Filipijns is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Catalaans is géén Spaans. Is een aparte taal. Het Portugees lijkt nog meer op Spaans dan het Catalaans.
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Armed_Forces#Historyquote:
Dit vergeet men over een week maar de Russen blijven aan Ukraïne denkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zouden ze dit nog verder willen drijven dan? Dit is een vrij kollosale fout, daar lijkt het iig nu nog steeds op.
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik woon zelf in de regio Valencia. Ik bedoelde dat Catalaanse media ook gewoon Spaans zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Catalaans is géén Spaans. Is een aparte taal. Het Portugees lijkt nog meer op Spaans dan het Catalaans.
Je begint over 'een wereldoorlog' dus stelde ik die vraag he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hoe is die vraag relevant voor mijn comment?
Ik bedoel op die voorpagina van die krantquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tijdens de persco op Ned.2 al bekend gemaakt. Plus nog 46 onbekend, dus het getal zal wel op gaan lopen.
Werd ook nog iets geroepen over slachtoffers op de grond (mensen die er woonden) maar heb geen bron onthouden...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tijdens de persco op Ned.2 al bekend gemaakt. Plus nog 46 onbekend, dus het getal zal wel op gaan lopen.
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden reed je door Duitsland en Oostenrijk en zat je in Joegoslavië.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Badr_Harry het volgende:
Best wel raar eigenlijk, je rijdt door Duitsland en Polen heen en je zit in Oekraïne, een land waar gewoon een burgeroorlog bezig is
Zie hier een FOK!ker die praat over zijn onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Onnoman het volgende:
rusland is het as van het kwaad geworden
hmmm, we zien wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit vergeet men over een week maar de Russen blijven aan Ukraïne denken
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sick :lquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Screenshot van 'schoonzus' van een vriendin van me.
[ afbeelding ]
Ik krijg het hier altijd een beetje koud van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gelul om diplomatie komt mijn neus uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Zijn ze te laf voor.
gecondoleerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Triest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:FrancescaEbel twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:58:59Hundreds to people turned up at the Dutch Embassy tonight to lay down flowers for those who perished in the crash http://t.co/5uwjeS9JMl reageer retweet
Waar de bezuingingsslager ook ernstig hard heeft toegeslagen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Britten en Duitsers ook, altijd nog beter dan de Fransen.
Mooi gebaar ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef beantherio het volgende:
Ondertussen in Oekraïne:twitter:FrancescaEbel twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:58:59Hundreds to people turned up at the Dutch Embassy tonight to lay down flowers for those who perished in the crash http://t.co/5uwjeS9JMl reageer retweet
Uiteraard, maar die zoektocht zorgde voor mysterie bij een hoop mensen en vraagtekens uiteraard ook, doordat het niet werd gevonden en het proces dus continu doorliep bleef dit interessant, ook met non-nieuws en dat gaat door tot het moment dat mensen het niet meer zo mysterieus vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Well, het meeste was non-nieuws in de trend van "de zoektocht is nog steeds bezig en we hebben nog steeds niets gevonden".
Dit is totaal andere koek. Toevallig trouwens heeft de EU vandaag nieuwe sancties aangekondigd tegen Rusland. Dat soort nieuws (sancties, economisch en diplomatiek), veroorzaakt door dit, zal ook meer komen vermoed ik.
Spuit 11quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef beantherio het volgende:
Ondertussen in Oekraïne:twitter:FrancescaEbel twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:58:59Hundreds to people turned up at the Dutch Embassy tonight to lay down flowers for those who perished in the crash http://t.co/5uwjeS9JMl reageer retweet
Damn..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
En we zijn nota bene een buurland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel op die voorpagina van die krant
blabla britten, blabla 154 nederlanders worden even vergeten.
De NOS heeft nu echt wel gedaan wat ze konden doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon midsummer murders op ned1 nu...
mja
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef beantherio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |