Hollanders gedood in /bij/van vliegtuig van malesian airlinesquote:
Dit krijg ik eruit:quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
holandesos morts en avió abatut Malaysian Airlines
Gewoon lasertje maken die ze uit de lucht schiet, ja toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe zie jij een wereldoorlog voor je in dit nucleaire tijdperk....?
Gecondoleerd Yvonne.quote:
Hollanders dood in vliegtuig Malaysian Airlines. Iets in die richting mijn spaans is niet zo heel goed.quote:
nee.. overboeking heet zoiets sukkelquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zijn schuld is, wel dat er nu iemand anders in zijn stoel zat.
Lezen dus.
quote:
tetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
Na The Sun nog een Engelse kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
Boobies!
Nope. Frankrijk heeft momenteel het beste leger van Europa.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Britten en Duitsers ook, altijd nog beter dan de Fransen.
Well, het meeste was non-nieuws in de trend van "de zoektocht is nog steeds bezig en we hebben nog steeds niets gevonden".quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef BorusBulldog het volgende:
Die vermiste vlucht was een continue proces, was dat vliegtuig na 3 dagen gevonden dan was de week erna het nieuws het alweer 'vergeten'.
80 kinderen en 23 amerikanen, mooie bron heeft the Sun,.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Boobies!
Vreemde redenering. Arme mensen weten dus niet dat ze arm zijn? Er word gezegd dat 80% van alle mensen van minder dan 10usd per dag leeft. Hoe kun je dit dan in godsnaam geen zieke wereld vinden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Straatarm is ook relatief. Voor veel mensen is dat 'de normale wereld'. En hoe hoog zou het percentage zijn van mensen die in oorlogsgebied wonen? Het zal wel meevallen denk ik.
Kan me niet voorstellen. Met hun mirages en fail tanks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nope. Frankrijk heeft momenteel het beste leger van Europa.
Je kunt niet echt zeggen dat ze nog veel sympathie voor hun zaak over hebben nu. Zeker niet met dit hele mediacircusquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel fantaseren
Goed gezien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja , het gaat om Fransen en Amerikanen. die hebben namelijk nog WEL een leger.
ooit zal het gepraat van. NAVO niet meer werkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook! Maar de rest vindt dat we als brave jongetjes achter in de klas moeten gaan zitten wachten.
Waar staan die 154 nederlanders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Boobies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |