Straatarm is ook relatief. Voor veel mensen is dat 'de normale wereld'. En hoe hoog zou het percentage zijn van mensen die in oorlogsgebied wonen? Het zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is maar wat je normaal noemt, meer dan de helft is straat arm, weer een idioot groot deel leeft in oorlog EN is straat arm. Alsnog, idiote wereld.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:
Reactie van Poetin volgens NOS: "Dit zou niet zijn gebeurd als Kiev niet zou zijn doorgegaan met de vijandigheden in Oost-Oekraïne"
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als het voor iemand aan boord dat vliegtuig 20 seconden geduurt heeft is het lang. Je hebt meer dan 20 nodig om te realiseren dat het licht uitgaat en dat het voorbij is. Echt wel.
Mocht die video legit zijn, lijkt het alsof enkel de vleugel is geraakt, oftewel de rechterkant. We zullen het nooit weten ben ik bang (of gelukkig juist).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja halloquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Op jou ga ik sowieso niet meer reageren. Tenzij toevallig je overlijdensbericht langskomt. Dus bespaar je voortaan de moeite maar.
quote:holandesos morts en avió abatut Malaysian Airlines
Mods die onzinnig gedoe verwijderenquote:
Ik denk dat Poetin niet meer kan slapen van de dreiging van het wegbezuinigde Nederlandse leger...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als bevestigd wordt dat de rebellen hier schuld aan hebben en Rusland dus medeverantwoorderlijk is. Dan moet dit diplomatiek en economisch flinke gevolgen hebben voor de Russen
Lijken moeten aan gegevens gematcht worden, nabestaanden ingelicht, yada yada...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het een politieke reden heeft om dat getal niet officieel vrij te geven?
Daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:
Reactie van Poetin volgens NOS: "Dit zou niet zijn gebeurd als Kiev niet zou zijn doorgegaan met de vijandigheden in Oost-Oekraïne"
nederlanders dood bij neergeschoten vliegtuigquote:
Nee werkt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je geen google translate gebruiken, ook al is dat een baggervertaler.
Ik zeg niet dat het zijn schuld is, wel dat er nu iemand anders in zijn stoel zat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee sukkel.. overboeking heet zoiets
Ja , het gaat om Fransen en Amerikanen. die hebben namelijk nog WEL een leger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het een politieke reden heeft om dat getal niet officieel vrij te geven?
straks nog op NPO3quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gaat NOS journaal nog door of niet?
Nederlandse doden in een vliegtuig van Malaysian Airlines, uit mijn hoofd zo.quote:
Je moet niet zoveel fantaserenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Voor de rebellen zal het rap over zijn. Rusland gaat waarschijnlijk handjes af.
Mooie kans om je te distantiëren van die groepering nadat je ze gebruikt hebt.
ik wacht nog even met het vormen van een mening...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, ben ik nou de enige die vindt dat dit absoluut niet onbeantwoord kan blijven? NAVO?
Hoe zie jij een wereldoorlog voor je in dit nucleaire tijdperk....?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat de betrokken partijen weten dat als er een oorlog zou komen het resulteert in een wereldoorlog en er dus een andere afweging gemaakt zal worden. Dit neemt overigens niet weg dat de mate waarin wij vliegtuigrampen vergeten irrelevant is.
Britten en Duitsers ook, altijd nog beter dan de Fransenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja , het gaat om Fransen en Amerikanen. die hebben namelijk nog WEL een leger.
Ja sorry maar kijk anders zijn posts even terug. Maar je hebt gelijk geen sterke reactie van mij. Ik liet me even gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |