Klopt, die hadden het over 23 Maleisiërs.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Daar werden geen Amerikaanse slachtoffers gemeld
Beetje naïeve gedachte dit, zeker omdat de navo al voor een groot deel is wegbezuinigd bij onsquote:
Heel Europa is een soort bloedzuiger op de USA geworden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
De NAVO is wegbezuinigd in ons deel...
Had je dit ook gedacht wanneer er geen Nederlanders bij zaten? Waarschijnlijk was het grootste gedeelte van de mensen tegen militair ingrijpen geweest. Net zoals voor deze ramp.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, ben ik nou de enige die vindt dat dit absoluut niet onbeantwoord kan blijven? NAVO?
Er zit natuurlijk wel overlap tussen de mensen die jij kent en de mensen die die mensen weer kennen. Maar het gaat idd sneller dan je intuïtief zou denken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je tot drie niveau's rekent en uit gaat van een een persoon of 50 die je kent, heb je al 50*50*50 = 125.000 mensen in je kennissenkring. Hier op Fok zitten wel een paar honderd man, dus dan kom je al gauw uit op een kring van miljoenen mensen die via via via bekenden zijn van Fokkers.
Nu moet hij wel leven met het feit dat er in zijn plaats iemand anders is overleven.quote:
Je moet bedenken dat de betrokken partijen weten dat als er een oorlog zou komen het resulteert in een wereldoorlog en er dus een andere afweging gemaakt zal worden. Dit neemt overigens niet weg dat de mate waarin wij vliegtuigrampen vergeten irrelevant is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik het had over neergeschoten vliegtuigen waar nooit een oorlog om gestart is, niet over waarom de twee wereldoorlogen begonnen zijn
bizar hoe de dood zo dichtbij kan zijnquote:
Dat lijkt me eerder Catalaans of Valenciaans. Is nog altijd Spaans natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Spaanse media meldt het volgende:
[..]
quote:
Dat is het beste wat je kunt bedenken?quote:
Hopelijk wel, er is al genoeg oorlogszuchtige idiotie in deze wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, ben ik nou de enige die vindt dat dit absoluut niet onbeantwoord kan blijven? NAVO?
nee sukkel.. overboeking heet zoietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu moet hij wel leven met het feit dat er in zijn plaats iemand anders is overleven.
Als bevestigd wordt dat de rebellen hier schuld aan hebben en Rusland dus medeverantwoorderlijk is. Dan moet dit diplomatiek en economisch flinke gevolgen hebben voor de Russenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef davedavy het volgende:
Wat wonen we toch in een idiote wereld..
Ik vroeg me af of het een politieke reden heeft om dat getal niet officieel vrij te geven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Reki het volgende:
154 Dutch
27 Australian
23 Malaysian
11 Indonesian
6 UK
4 German
4 Belgian
3 Philippine
1 Canadian
47 Onbekend
Dit is er gezegd op de persconferentie, waarschijnlijk zitten er Amerikanen bij die 47.
Laat maar zien dat we dit niet tolereren. Rusland kan niks doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is het beste wat je kunt bedenken?
Als het aan jou lag zouden er nu NAVO bommenwerpers op weg zijn naar de locatie om even wat bommen te gooien?
Zolang heel de wereld de Dollar sponsort kan de VS best wat militaire steun bieden aan zijn bondgenoten. Maar nu gaan we wel erg ver offtopic.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel Europa is een soort bloedzuiger op de USA geworden.
Die vermiste vlucht was een continue proces, was dat vliegtuig na 3 dagen gevonden dan was de week erna het nieuws het alweer 'vergeten'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Oneens. Die zoektocht naar de vorige flight heeft de headlines lang bezig gehouden. Dit is veel belangrijker ivm geopolitieke consequenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |