Die Britten kijken natuurlijk eerst naar die tetten en gaan naar pagina 4quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
Na The Sun nog een Engelse kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
Boobies!
6e leger van de wereldquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Met hun mirages en fail tanks.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon lasertje maken die ze uit de lucht schiet, ja toch?
Welke 23 amerikanen? En de 150 nederlanders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
Na The Sun nog een Engelse kwaliteitskrant:
[ afbeelding ]
Boobies!
Eerdere sancties hebben echt geholpen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Pharmacist het volgende:
Toevallig trouwens heeft de EU vandaag nieuwe sancties aangekondigd tegen Rusland.
Hier weten de lui van BNW meer van BNW / Vlucht MH17 #1quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Kw4Kje het volgende:
Waarom blurren ze bij lifenews sommigen paspoorten wel en andere weer niet ?
Hoe is die vraag relevant voor mijn comment?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe zie jij een wereldoorlog voor je in dit nucleaire tijdperk....?
Hartstikke!quote:
Het gaat de Russen niet om de populaire jongen uit de hangen, Ukraïne heeft strategische voordelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet echt zeggen dat ze nog veel sympathie voor hun zaak over hebben nu. Zeker niet met dit hele mediacircus
Is toch echt zo. Ben alleen even te lui om er allemaal bronnen bij te zoeken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Met hun mirages en fail tanks.
* PirE pakt witte vlag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nope. Frankrijk heeft momenteel het beste leger van Europa.
Catalaans is géén Spaans. Is een aparte taal. Het Portugees lijkt nog meer op Spaans dan het Catalaans.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder Catalaans of Valenciaans. Is nog altijd Spaans natuurlijk, dat dan weer wel.
Heeft hij wel gedaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Onnoman het volgende:
het ergste van dit alles is dat poetin een vuile nazi is en totaal niks op de media heeft laten doorschemeren en of zijn medeleven geuit
Op basis daarvan kan je toch niks concluderen? 10 USD is in India of Nigeria vast een hele hoop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vreemde redenering. Arme mensen weten dus niet dat ze arm zijn? Er word gezegd dat 80% van alle mensen van minder dan 10usd per dag leeft. Hoe kun je dit dan in godsnaam geen zieke wereld vinden?
Die liggen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |