Gaat tot een uur of vier toch niks aan zijn. Minstens.quote:
Ergo: De verwachtingen dat hij er geheel doorheen zakt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:24 schreef kibo het volgende:
Benieuwd of Bokkema de verwachtingen van de afgelopen dagen kan waarmaken .
Hijzelf en zn omgeving klonken behoorlijk positief gisteren ....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ergo: De verwachtingen dat hij er geheel doorheen zakt?
Dat is vaak foute boel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Hijzelf en zn omgeving klonken behoorlijk positief gisteren ....
Dat lijkt me in deze etappe een keurige klassering. Verwacht niet veel vuurwerk, dus dat zou betekenen dat hij gewoon met de favorieten mee gaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mollema wordt gewoon weer lekker onzichtbaar negende of zo.. Maar natuurlijk mag hij me gaan verrassen
Doel je op het feit dat R_R zijn "OP" alsnog post, of op eventueel verwijderde haatposts?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:12 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er mis met TS? Hij doet er toch ook z'n best voor?
Vind ik netjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef FredWielergek het volgende:
11:11 uur
Wielrenners betuigen medeleven
De Nederlandse Belkin-ploeg rijdt vandaag in de Tour de France met rouwbanden om, als teken van medeleven met de nabestaanden van de slachtoffers. De coureurs van Giant-Shimano zullen een zwart strikje op het shirt dragen. Veel renners hebben via Twitter hun medeleven betuigd. Bij de start in Saint-Étienne wordt één minuut stilte in acht genomen.
Ik heb dat liever morgen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:36 schreef Roceco het volgende:
Kruiswijk of El Tie Die, zou mee moeten springen eigenlijk
TS heeft wel het tijdsschema gepost, waarvoor hulde!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:09 schreef Roceco het volgende:
Arme TS wordt gemolesteerd door een pareltje van Rellende Rotscholier
Dit. Grote meerwaarde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef Blik het volgende:
[..]
TS heeft wel het tijdsschema gepost, waarvoor hulde!
Wel of geen Buren, is toch elke dag een soort wedstrijd in een wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze finishen iedere dag rond de klok van half 6 he.
Ja. Of om vijf uur al, of pas na zessen. En wanneer beginnen ze aan de slotklim? Lijkt me meer dan waardevolle informatie voor mensen die wat eerder naar huis gaan om het slot te kunnen zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze finishen iedere dag rond de klok van half 6 he.
En dit natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel of geen Buren, is toch elke dag een soort wedstrijd in een wedstrijd.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Of om vijf uur al, of pas na zessen. En wanneer beginnen ze aan de slotklim? Lijkt me meer dan waardevolle informatie voor mensen die wat eerder naar huis gaan om het slot te kunnen zien.
Haha ja tuurlijk. Maar het is een mooie indicatie. Maandag was ik precies op tijd voor de voorlaatste klim thuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt.
Houd er wel rekening mee dat ze in het tijdschema uit gaan van constante snelheid. In de praktijk nrijden ze bergop iets langzamer en bergaf iets sneller.
Ze willen op die manier voorkomen dat een nobuddie de bolletjestrui pakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Jason22 het volgende:
Op de laatste klim zijn er 50 punten te verdienen en op de klim ervoor 10. Blijf het raar vinden dat systeem.
Dat begrijp ik, maar ik vind het verschil tussen de eerste en HC categorie te groot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen op die manier voorkomen dat een nobuddie de bolletjestrui pakt.
In principe is dat het niet (10-25 is best reëel lijkt me), maar die dubbele punten bij aankomst bergop zorgen voor dat inderdaad veel te grote verschil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind het verschil tussen de eerste en HC categorie te groot.
Is gedaan zodat je geen koekenbakker van een klein frans kutploegje als bergkoning krijgt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In principe is dat het niet (10-25 is best reëel lijkt me), maar die dubbele punten bij aankomst bergop zorgen voor dat inderdaad veel te grote verschil.
Charteaugodquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is gedaan zodat je geen koekenbakker van een klein frans kutploegje als bergkoning krijgt.
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 12:22:51#tdf - na 11 km alles terug samen - de vluchters zijn gegrepen reageer retweet
quote:Questioned before the start by letour.fr, Joaquim Rodriguez explained how he intends to race for the KOM price today. “I feel great this morning because it's another hot day and we are going to the mountains”, said the Catalan climber. “It's going to be a very fast start with a lot of attacks as today's stage offers opportunities to many riders. I foresee a breakaway going early. Thomas Voeckler might try to be part of it, but whether he goes or not, if the group is big, I'll try to go for it as well. If not, my team will work to keep the race under control until we hit the first category climb [col de Palaquit]. I don't know the finish. I've looked at the road book. It doesn't seem to be a climb for a man to make a difference alone. It's more suitable for four or five riders to sprint for the stage victory.”
Maar op die manier wint bijna altijd een klassementsrenner, vind die dubbele punten ook maar een beetje gekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen op die manier voorkomen dat een nobuddie de bolletjestrui pakt.
Andréquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder Andre...
Misschien is hij vertrokken naar Ukraine.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bauer alweer verdwenen. Nog 6 man over.
Dumoulin... Zou nice zijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:31 schreef Max23 het volgende:
Dumoulin, Visconti, Durasek, Oss, De Marchi, Kadri.
6 Koplopers, de rest is ingelopen
Zeker als Kadri er bij zitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Rodriguez krijgt de break toch geen zegen, dan houdt Katusha de boel kort.
nu al zelfs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Rodriguez krijgt de break toch geen zegen, dan houdt Katusha de boel kort.
Kon in Zwitserland aardig mee bergop...zoveel beter zijn visconti en kadri niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef FredWielergek het volgende:
dumoulin maakt geen kans bergop tegen visconti en kadri
Zodra er mensen lossen gaat Cheng in zijn rol als buschauffeur.quote:
dit ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef Van_Poppel het volgende:
jammer dat LtD niet mee wil/kan, dit zou ook wel een dag voor hem kunnen zijn.
Alleen al om K3 niet die punten te schenken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat het voor de stagehunters moet gebeuren op de voorlaatste klim. Katusja gaat het nu lekker op 3 minuten houden.
je verwacht het niettwitter:andremeganck twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 12:37:59#sporza #tdf - in de klim v.d.Col de la Croix al meerdere gelosten - nu val van Jurgen Van Den Broeck gemeld i reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef franklop het volgende:
je verwacht het niettwitter:andremeganck twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 12:37:59#sporza #tdf - in de klim v.d.Col de la Croix al meerdere gelosten - nu val van Jurgen Van Den Broeck gemeld i reageer retweet
Jaaaaaa.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef franklop het volgende:
Kijken jullie dat nog steedsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel of geen Buren, is toch elke dag een soort wedstrijd in een wedstrijd.
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Ik heb hem bewust niet opgesteld in mn pooltje. Dit zou goed uitkomen
Hopelijk, 7 is wel groot genoeg om terug te halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Roceco het volgende:
Bakelandts in de chasse patate. Met Rudy Molard.
Sluit weer terug aan...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Ik heb hem bewust niet opgesteld in mn pooltje. Dit zou goed uitkomen
Goh.quote:
Dan ken je me niet, ik kijk geen soapsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou nee.
Dat jij dat niet kijkt verbaast me overigens wel.
Natuurlijk. Vallen betekent automatisch dat je niet goed bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh.
Maar dat betekent dat hij niet goed is.
Het begint zielig te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef franklop het volgende:
Thnx.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/stage-1300.html
Rodriguez heeft gezegd van wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
bakelants en molard lijken toch aan te sluiten. Nou benieuwd of Astana/FDJ/Katusha gaan rijden, hopelijk wel.
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:05:10#tdf - na 40 km hebben de vluchers 3'10" - is de vlucht v.d.dag een feit ? reageer retweet
Laat em maar dingen stopwatchen, analyseren is niet zijn sterkste punt....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:07 schreef Blik het volgende:
Andretwitter:andremeganck twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:05:10#tdf - na 40 km hebben de vluchers 3'10" - is de vlucht v.d.dag een feit ? reageer retweet
Hij houdt woord.quote:
quote:Katusha leads the peloton
As Joaquim Rodriguez warned before the start, Katusha leads the peloton, 2.50 behind the nine leaders: Giovanni Visconti (Movistar), Alessandro De Marchi (Cannondale), Jan Bakelants (OPQS), Blel Kadri (AG2R), Kristjan Durasek (Lampre), Daniel Oss (BMC), Rudy Molard (Cofidis), Bartosz Huzarski (NetApp) and Brice Feillu (Bretagne).
Dan is die goed hard gevallen bergop. Vraag me af hoe die dat voor elkaar heeft gekregenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:28 schreef FredWielergek het volgende:
er stroomt bloed uit de knie en elleboog van VDB 2, dat belooft niet veel goed voor later in deze etappe
Het is gewoon een speciale gave van hem. Hij kan echt overal vallen. Zelfs waar elke andere renner dat niet kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan is die goed hard gevallen bergop. Vraag me af hoe die dat voor elkaar heeft gekregen
twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
twitter:NOSwielrennen twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:26:29VIDEO: "Wordt een zware dag." voorspelt Bauke Mollema: http://t.co/svCu4ZPJau #tdf http://t.co/xtgqp0CtTN reageer retweet
De betere kwaliteitshumor dit, Ericr.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:43 schreef Ericr het volgende:
VDB heeft een order verkeerd begrepen of zo? Aanvallen en dan iedere keer 'aan' niet horen?
Wat slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:43 schreef Ericr het volgende:
VDB heeft een order verkeerd begrepen of zo? Aanvallen en dan iedere keer 'aan' niet horen?
Scarponi en Fuglsangquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef FredWielergek het volgende:
de organisatie kan hier iets mee doen, klassementje maken met de meeste vallen, of prijs voor de mooiste val. de winnaar van de laatste is voor mij al duidelijk: Lars Bak
Meest terechte val: Cavendish.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef FredWielergek het volgende:
de organisatie kan hier iets mee doen, klassementje maken met de meeste vallen, of prijs voor de mooiste val. de winnaar van de laatste is voor mij al duidelijk: Lars Bak
Hij denkt ook dat de Val van de Muur bij Geraardsbergen plaatsvond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:43 schreef Ericr het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat de Val van de Muur bij Geraardsbergen plaatsvond.
En de Slag om Monte-Cassino was volgens d'n Jurgen een wilde gok.quote:
Grappen die op het randje zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Ereinion het volgende:
VDB2 traint om piloot bij Malasya Airlines te worden.
Grapjes zijn leuk, maar nu ga ik aangifte tegen jou doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Ereinion het volgende:
Dit jaquote:
Zal scarponi dan de afweerraket zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Ereinion het volgende:
Ik wou nog een grap over Katusha maken, maar dat durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Zal scarponi dan de afweerraket zijn?
Nee denk dat een gepaste grap misplaatst is op dit moment, mond dicht en zwijg!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik wou nog een grap over Katusha maken, maar dat durf ik niet meer.
godverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als er Nederlanders bij betrokken zijn, is de grens een week.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Grappen over dit soort rampen mogen pas 24 uur daarna.
Tenzij het over 9/11 gaat schijnbaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er Nederlanders bij betrokken zijn, is de grens een week.
Zolang ze maar niet als een raket naar boven schieten zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet als een raket naar boven schieten zeker?
Idd, Feillu kan een stukkie klimmen, moet niet al te veel worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef FredWielergek het volgende:
on topic:
ondanks werk van katusha groeit de voorsprong toch
Er is net een vliegtuig neergestort.quote:
Horner, Voigt, ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Huiskamervraag. Zoeken is zwak, dus probeer het zonder:
Welke tourdeelnemers van dit jaar waren er bij de klimtijdrit naar Chamrousse in 2001 ook al bij? Het zijn er 5.
Hoogerland en Rumsas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Welke tourdeelnemers van dit jaar waren er bij de klimtijdrit naar Chamrousse in 2001 ook al bij? Het zijn er 5, een punt per juist antwoord.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom als je je vaak voordoet?
1 punt, want Voigtquote:
Houden het gereserveerd voor updates denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Maar Ned 1 had daarstraks ook gewoon Tekst TV.
Samuel Dumoulin? Sylvain Chavanel?quote:
Ook een puntquote:
En ook jij een punt, voor Chavanelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Samuel Dumoulin? Sylvain Chavanel?
Voor mijn (kijk)tijd, maar een voor de hand liggend gokje, Voigt en Voeckler?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Welke tourdeelnemers van dit jaar waren er bij de klimtijdrit naar Chamrousse in 2001 ook al bij? Het zijn er 5, een punt per juist antwoord.
Voeckler is fout.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Voor mijn (kijk)tijd, maar een voor de hand liggend gokje, Voigt en Voeckler?
Voight en Chavanel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef heywoodu het volgende:
twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Zeepsop92 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/KathyLeMond/status/490092146423521281[/twitter]
Jij baas.quote:
Dat zei ik een minuut geleden al.quote:
Nog een keer, nog een keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Nee ho stop we hebben ze alle 5 al nu.
Voigt, Chavanel, Zubeldia, Petacchi, Tosatto. Tot zover de huiskamervraag
Dan nu de vraag welke renners er toen nog niet meededen:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Nee ho stop we hebben ze alle 5 al nu.
Voigt, Chavanel, Zubeldia, Petacchi, Tosatto. Tot zover de huiskamervraag
Danny van Poppelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan nu de vraag welke renners er toen nog niet meededen:
komt u maar.
Albert Einstein.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
komt u maar.
Mja, dat zei ik. Ik snap het ook wel, maar vind het raar dat ze dan net 'gewoon' tekst TV uitzonden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef Roceco het volgende:
[..]
Houden het gereserveerd voor updates denk ik.
193 rennersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
komt u maar.
Unai Extebarriaquote:
Je hebt ze nog niet allemaal vrees ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 12, 13, 14...
Nee, ik blijf niet bezig hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet allemaal vrees ik.
Ik keur jou niet goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit antwoord kan ik helaas niet goedkeuren.
inb4 Jessica Albaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Johannes hitst dit hele topic op om de meest gore onzin te posten. Daar word ik zó moe van.
Ambrosius kan zelf wel modereren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Johannes hitst dit hele topic op om de meest gore onzin te posten. Daar word ik zó moe van.
Moet ik je alweer herinneren aan je ban van gisteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Nou nou nou, wie ik wel goedkeur, dat is J Alba.quote:
Had je hem ook niet op moeten stellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Gvd Navarro, daar gaat mijn poultje. Godvolvliegende tyfus.
Jezus, wat heb jij er weinig verstand van zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Gvd Navarro, daar gaat mijn poultje. Godvolvliegende tyfus.
Cofidis, de ploeg met het grootste budget en de minste resultaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het mij vraagt vind ik de resultaten van Cofidis nog niet echt indrukwekkend.
En toch is de voltallige ploeg al uit de lijst van meest onopvallende rennersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het mij vraagt vind ik de resultaten van Cofidis nog niet echt indrukwekkend.
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cofidis, de ploeg met het grootste budget en de minste resultaten.
Team Sky toch? Met het grootste budgetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cofidis, de ploeg met het grootste budget en de minste resultaten.
Nee, dat is natuurlijk overdreven, maar ze hebben wel serieus een groot budget.quote:
Porte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:27 schreef Marcoss het volgende:
Zo blijven enkel Mollema, Fuglsang en Valverde over van de top-10 van vorig jaar.. (en Purito, maar die rijdt geen klassement dit jaar)
Gelukkig heeft Tamaree gevlamd in Turkije.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk overdreven, maar ze hebben wel serieus een groot budget.
zo veel toppers hebben ze toch niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reintje denk ik...die heeft aardige resultaten neergezet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Wie is eigenlijk het speerpunt van Cofidis? Wat een enorm treurig ploegje is dat zeg.
Ja ok, maar dat ze bij de grootste ploegen zaten qua budget had ik ook echt niet verwachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
volgend jaar bouhanniquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Wie is eigenlijk het speerpunt van Cofidis? Wat een enorm treurig ploegje is dat zeg.
Gewoon vanaf het begin al omhoog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen wordt het helemaal bijltjesdag.
Goede zin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza loopt op lekker op schema trouwens.
Klein stijfje waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius verbeteren, dat heb je altijd al gewild.
Dat mag ik niet hopen nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet wel maar dat kwam niet door jou.
Jammer dat je geen zwart-wit effect hebt gedaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Mani89 het volgende:
1 minuut stilte voor mijn adoptierenner.
[ afbeelding ]
Ik ga zo nog een rondje fietsen, hopelijk ga ik niet dood.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon stil blijven zitten. Dat helpt uitstekend. Gisteren leek het erger.
Viel wel mee toch? Heb ze sneller gezien.quote:
Als jij dat doet doe ik het ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een rondje fietsen, hopelijk ga ik niet dood.
Moet ik even een paar keer tot Allah bidden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet zo weg naar Amsterdam voor een bbq.. Denk dat ik sterf onderweg op fiets naar station
RIP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat doet doe ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |