Nibali viel aan, ik heb genoten hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat jullie niet groot kunnen dromen.
Dat is waar en hij reedt ook nog makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was een tijdrit van 32 km. Ik schrik nogal dat Nibali met de rit nu toen 7e was geweest.
Zoals altijd zal hij wel een lichte meewind hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat is waar en hij reedt ook nog makkelijk.
Je bedoelt dat hij had gestaan voor een pak klimmers die eveneens op doping zijn betrapt in die tijd of later in hun carriere?quote:
zoiets, maar de tijdrit was uiteraard iets korter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij had gestaan voor een pak klimmers die eveneens op doping zijn betrapt in die tijd of later in hun carriere?
Gelukkig is deze man er om Kittel binnen de tijdslimiet over de streep te loodsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het morgen op de eerste berg ontploft, is Kittel eraan.
Wat een baasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gelukkig is deze man er om Kittel binnen de tijdslimiet binnen te loodsen.
[ afbeelding ]
Hij zou buschauffeur moeten wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gelukkig is deze man er om Kittel binnen de tijdslimiet over de streep te loodsen.
[ afbeelding ]
Kluivert zou ook een prima buschauffeur zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zou buschauffeur moeten worden
Ken je ook nog een leuke grap over groepsverkrachting?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kluivert zou ook een prima buschauffeur zijn.
xd
Dat is ongepastquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je ook nog een leuke grap over groepsverkrachting?
Bij de FIFA werd daar wel voor gezorgd, goed voor het wielrennen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een baas...ik hoop echt dat hij in 1 van de laatste etappes voor zijn eigen kansen mag gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |