klopt en met 100 andere dingen bezigquote:
Als je wilt, mag je er een paar in de OP zetten, Zeefjequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef complicate het volgende:
Omdat het zomer is.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht alquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
gotferdomme man.
ik kijk weer eens niet naar de user
En je vraagt niet eens of ik mee fiets...quote:
Zo herken je je echte vrienden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
En je vraagt niet eens of ik mee fiets...
gatferquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
En je vraagt niet eens of ik mee fiets...
Ik snap Nederland 1 niet. Laten ze beelden zien van het gecrashte vliegtuig, zie je gewoon de lijken liggen...
Bezig zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef zeefje het volgende:
die
[..]
klopt en met 100 andere dingen bezig
O en dat vind je gatfer? Dat ik in capelle woon?quote:
Ik ben eerlijk.quote:
en de lijkequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
O en dat vind je gatfer? Dat ik in capelle woon?
quote:
mmm Vertelquote:
Ik wil graag naar Londen & NY.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Maltaen New-York staan op mijn lijstje voor volgend jaar.
![]()
En jij?
Hoe meer gifjes hoe meer vreugde!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je er een paar in de OP zetten, Zeefje
Ik wil wel met je fietsen hoor!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je er een paar in de OP zetten, Zeefje
Ik waardeer jou ook wel hoor. Zeef nu wat minder.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk.Dat moet je kunnen waarderen.
Trutjequote:
k heb geen zin om terug te zoekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]heb een paar gifjes gepost.
je bent zelf een trutjequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik waardeer jou ook wel hoor. Zeef nu wat minder.
[..]
Trutje
Ah okquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Londen & NY.
Maar een mooie citytrip zit er nog niet in. Nog even sparen
Woon je in de buurt dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Londen & NY.
Maar een mooie citytrip zit er nog niet in. Nog even sparen
[..]
Hoe meer gifjes hoe meer vreugde!
[..]
Ik wil wel met je fietsen hoor!
ohquote:
Whaajoooo!quote:
primaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik wil meer gifjes!
zal ik even zoeken?
Hoe kan ik het goedmakenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Whaajoooo!![]()
Tss...![]()
Comp, zeefje pest me...
hihi doe maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Moet ik nog zoeken? of heb je alles al gedaan?
Hierheen fietsen, steek ik vast de kaarsen aan en trek ik een flesje wijn open.quote:
veel te warm voor kaarsen manquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Hierheen fietsen, steek ik vast de kaarsen aan en trek ik een flesje wijn open.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Whaajoooo!![]()
Tss...![]()
Comp, zeefje pest me...
Mmmmm die mag je wel zetten in plaats van die eerste in de OPquote:
Nu weet ik waarmee je bezig bent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, volgens Aeque.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Er zijn nooit genoeg gifjes in OP.
Je hebt goesting om te neuken, nu hè.quote:
Jawel, voor de mobiele telefoon generatiequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:18 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Er zijn nooit genoeg gifjes in OP.
Ik ken die generatie niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jawel, voor de mobiele telefoon generatie
Ja maar is voor de sfeer joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel te warm voor kaarsen man
wat voorwijn heb je
Dank je, op jouw kan ik rekenen.quote:
Ja, nogal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt goesting om te neuken, nu hè.
Ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt goesting om te neuken, nu hè.
quote:
de groeten en drinksequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
Ik peer hem nog even naar de kermis![]()
even kijken naar de opbouw, en een biertje nuttigen op een terrasje
was het tegen mij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja.
O wacht dat was niet tegen mij
Nee tegen mijquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:21 schreef zeefje het volgende:
Vanwege technische redenen kunnen er geen gifjes meer geplaatst worden in de OP. Excuses voor het ongemak
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:21 schreef zeefje het volgende:
Vanwege technische redenen kunnen er geen gifjes meer geplaatst worden in de OP. Excuses voor het ongemak
quote:
Nicequote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:26 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn, dus eerst even uitmaken en dan kom je naar me toe?
Bha das inderdaad eng!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
En dit is eng:
https://mobile.twitter.co(...)598266339329/photo/1
Ja!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
Geen wijn en kaarsen zeef?![]()
En dit is eng:
OMG bizar!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
Geen wijn en kaarsen zeef?![]()
En dit is eng:
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Goede openingszin vinden jullie niet?
Ik heb een opening en jij zin? Deze beter?quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een opening en jij zin? Deze beter?
Dan ga ik hem niet gebruikenquote:
Goed zo, Tijn.quote:
Nee. Gewoon hallo is voldoende toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, die is netzo ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tinder... Blijf het een vleeskeuring vinden voor mensen die alleen op uiterlijk af gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn mooiere mensen irl dan op Tinder/datingsites.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Tinder... Blijf het een vleeskeuring vinden voor mensen die alleen op uiterlijk af gaan.
Ik zeg gewoon.quote:
Nee.quote:
Maar waar zie die mooie mensen in de winter?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zijn mooiere mensen irl dan op Tinder/datingsites.
Als je gewoon naar je werkt gaat, rondfietst etc, dan inderdaad zijn er een hoop mooie mensen op deze aardkloot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zijn mooiere mensen irl dan op Tinder/datingsites.
Alsof ik dat ooit zo durvenquote:
Yup.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je gewoon naar je werkt gaat, rondfietst etc, dan inderdaad zijn er een hoop mooie mensen op deze aardkloot.
Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh in de sauna.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Maar waar zie die mooie mensen in de winter?
die hoogstwrs ook op (g)tinder zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je gewoon naar je werkt gaat, rondfietst etc, dan inderdaad zijn er een hoop mooie mensen op deze aardkloot.
Next, dat is een loser in het quadraat.quote:
Nee die hebben Tinder niet nodig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
die hoogstwrs ook op (g)tinder zitten
JAAAAAAquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit zo durvenmisschien wel tegen mijn vriendin
Hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen?
wat zei ju vriend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Next, dat is een loser in het quadraat.
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen?
Iets met "hallo,...."quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat zei ju vriend?
Wil je dansen? Ja? Mooi, dan kan ik hier gaan zitten.
Nee.quote:
Zo slecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef zeefje het volgende:
Ik ben de trein en jij bent de tunnel. Zullen we een ritje maken?
wat is er in godsnaam mis met een rokje?quote:
Die moet uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat is er in godsnaam mis met een rokje?
In die context was het echt (quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat is er in godsnaam mis met een rokje?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:55 schreef complicate het volgende:
[..]
In die context was het echt () en dat weet je ook.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik merk wel dat het zomer is, iedereen is zo vrolijk en jammie
ik ben niet jammiequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik merk wel dat het zomer is, iedereen is zo vrolijk en jammie
Ohquote:
Oh nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Ik kom net een nichtje tegen op tinder...
Ben je op zoek naar iets Zeefje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef zeefje het volgende:
eentje in de categorie ''moet ik eens proberen''
'Wil je een spelletje doen? Jij gaat op mijn gezicht zitten en ik moet raden hoeveel jij weegt!'
Heb je hartje gedaan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Ik kom net een nichtje tegen op tinder...
qquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar iets Zeefje?
quequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar iets Zeefje?
Muahaha nee ben je gekquote:
Of je op zoek bent naar iets/iemand? Omdat je openingszinnen post...quote:
quote:
omdat verveling?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Of je op zoek bent naar iets/iemand? Omdat je openingszinnen post...
Ah okidokiquote:
Hoe versier je een meisje?quote:
Zo van "hey, hierbij chocolade voor je"quote:
quote:
Jaquote:
Ga je haar daten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja
Omdat jij een foto van jezelf in een van de topics had gepost
Dan zou je toch echt eerst een match moeten hebben.quote:
Maar dezelfde foto staat niet op mijn tinderquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja
Omdat jij een foto van jezelf in een van de topics had gepost
dan moet ik eerst weten hoe je heetquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt eerst een match moeten hebben.
Wel wel match match danquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt eerst een match moeten hebben.
Heb je meerdere accounts dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef zeefje het volgende:
en of jij mij had geliked
en welke foto zag je dan
Neeeheee,quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo van "hey, hierbij chocolade voor je"
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Neeeheee,
Jij bent net zo lekker als deze chocolade.
Nee dat klopt maar ik herkende je wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar dezelfde foto staat niet op mijn tinder
zijn wij een match dan?
Ja ja voor de funquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik herkende je wel.
Ehm... nou dat ehm... gaat niet ehm... echt meer lukken. Mijn duim staat bijna standaard gepositioneerd op het kruisje..
En toen dacht ik, kut... Want ja anders had ik wel op het hartje gedrukt, al zou het al voor de fun zijn
meerdere accounts?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb je meerdere accounts dan?
goffer, zulks een afwijzingquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik herkende je wel.
Ehm... nou dat ehm... gaat niet ehm... echt meer lukken. Mijn duim staat bijna standaard gepositioneerd op het kruisje..
En toen dacht ik, kut... Want ja anders had ik wel op het hartje gedrukt, al zou het al voor de fun zijn
HIj speelt hard to get.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
meerdere accounts?
[..]
goffer, zulks een afwijzing
ja ik denk dat hij mij allang geliked heeftquote:
Het spijt me...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
meerdere accounts?
[..]
goffer, zulks een afwijzing
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja ik denk dat hij mij allang geliked heeft
quote:
quote:
hahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik voel iets anders opbloeien hihi [ afbeelding ]
oke dan is het goed. even goede vrienden okquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
Maar nee ik heb je echt per ongeluk weggedrukt...
amaiquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
Maar nee ik heb je echt per ongeluk weggedrukt...
Sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke dan is het goed. even goede vrienden ok
quote:
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.
secondje, filmpje loopt bijna af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?
Of ben je iets speciaals van plan
pen(r)en(s)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?
Of ben je iets speciaals van plan
Minder belangrijk zijn dan champignons en wortels...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
ja wel druk, maar geen bekende, dus muntjes voor de kermis gehaald en daarna biertje en toen weer gegaanquote:
Wordt de kermis een beetje groot?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja wel druk, maar geen bekende, dus muntjes voor de kermis gehaald en daarna biertje en toen weer gegaan
nog wel even gekeken naar de opbouw
Huh ? snap u niet...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Minder belangrijk zijn dan champignons en wortels...
En dan het raar vinden dat ik me soms zo klote voel.
eeeh... het is DE Tilburgse kermis ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wordt de kermis een beetje groot?
Duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeh... het is DE Tilburgse kermis ...
Blancheer je de wortels ook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef complicate het volgende:
Filmje is afgelopen. Eindelijk, ik moet dus eerst beginnen met wortels en dan de champignons![]()
En ja hoor, ik heb daarvoor Youtube nodig, anders krijg ik mijn champignons niet bruin.
#Koken-in-2014
wou net zeggenquote:
Ik maak ze klaar in boter en ui.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Blancheer je de wortels ook?
Uden daar kom ik wel eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wou net zeggen
de enige die in de buurt komt is die van uden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik maak ze klaar in boter en ui.
Met dank aan youtubequote:
Ik krijg hier trek van. Please stop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
Oh ja ik ga dat eten met aardappels met schil uit de oven.
Youtube maakt van mij een echte keukenprinses.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik krijg hier trek van. Please stop.
En jij eet altijd rond tien uur 's avonds?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Youtube maakt van mij een echte keukenprinses.
Alleen als mijn vriendje komt eten, want hij heeft vaak laat gedaan met werken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
En jij eet altijd rond tien uur 's avonds?
ik moest ook even zoeken om tomaten in blokjes te snijdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Youtube maakt van mij een echte keukenprinses.
[ afbeelding ]
Sherlock optiequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef zeefje het volgende:
Is er iemand hier met een goed geheugen?
Ik was hier ene keer op een avond en toen was ik de godganse dag van die awesome gifjes aan het sturen. Soms komt er een weer bij mj op, maar dan weet ik de link en de sourcename niet en kan het dus niet vinden.
je hebt op fok ook een optie dat je per persoon kan zien wat diegene allemaal post voor fotos/gifjes wten jullie waar da is?
nee, het gaat over deze reeks maar ik weet echt niet wanneer ongeveerquote:
Really?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moest ook even zoeken om tomaten in blokjes te snijden
mjaquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Really?mmmmmkay
Maar bon soit, ik ga verder alles mooi afronden. Tis bijna klaar.
Vroegslaperquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik ben er vandoor, slaap lekker
quote:
jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:30 schreef xFriendx het volgende:
Grindr is gayvariant van tinder of zo?
Sorry, dat was ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik krijg een appie van een jongen
''hallo, hoe is het''
''ik ken jou niet laat eens een foto zien''
*stuurt foto*
en ik herken hem niet ook niet aan zijn naam, woonplaatst of de plek waar hij mij van zou moeten kennen(grindr)
nu niet meerquote:
quote:
Ja jij wou niet naar mij komen voor mijn plan met de kaarsen, wijn en andere dingen die ik nog niet verteld had.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij wou niet naar mij komen voor mijn plan met de kaarsen, wijn en andere dingen die ik nog niet verteld had.![]()
Dus nu dwarsboom ik je plannen.
tinder is stom. maar leuk, en vooral egostrelend als je je verveelt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:36 schreef xFriendx het volgende:
Ik had in den beginne CU2, later nog Hyves, heel kort Facebook en nu niets meer. Facebook snel mee gekapt.
Tinder en zo, geen flauw idee wat het doet en zo.
ik zit op geen enkele datingsitequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
tinder is stom. maar leuk, en vooral egostrelend als je je verveelt.
Best slecht als ik het zo lees
mja is dat ik lees van vlagprotocol, rest heb ik ook zoiets van ver van mn bed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
Al dat gezeik om die vliegtuigcrash. Allemaal erg voor de mensen maar we gaan allemaal een keer dood. Sorry hoor, maar ik ga daar nu, om die voor mij onbekende mensen, echt geen traantje om laten. Ongelukkig gebeuren nou eenmaal
What evsquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
tinder is stom. maar leuk, en vooral egostrelend als je je verveelt.
Best slecht als ik het zo lees
Het gaat niet zozeer alleen om die crash. Meer om het feit wat er nu precies is gebeurd. Als het blijkt dat het daadwerkelijk uit de lucht is geschoten door de separatisten en dus ergens ook Rusland, dan heb je een groot politiek probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
Al dat gezeik om die vliegtuigcrash. Allemaal erg voor de mensen maar we gaan allemaal een keer dood. Sorry hoor, maar ik ga daar nu, om die voor mij onbekende mensen, echt geen traantje om laten. Ongelukkig gebeuren nou eenmaal
was ik eerst ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
What evs![]()
En nou wat egostrelend... Ja omdat mannen alles liken wat los en vast zit om te palen.![]()
Vrouwen zijn te kieskeurig
morgen komt de VN bij een.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer alleen om die crash. Meer om het feit wat er nu precies is gebeurd. Als het blijkt dat het daadwerkelijk uit de lucht is geschoten door de separatisten en dus ergens ook Rusland, dan heb je een groot politiek probleem.
ik heb maar gewoon NCIS opgezetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Ik ben opzich best op de hoogte van de actualiteiten, maar soms vind ik het ook gewoon godvergeten gezemel. Altijd dat gezeik in oekraine en weet ik veel waar.
Bv DWDD vond(vind) ik altijd leuk stukje over dit stukje over dat, niet te langdradig. Ik mis het altijd in de zomer
Dat kan, maar zo ben jij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Ik ben opzich best op de hoogte van de actualiteiten, maar soms vind ik het ook gewoon godvergeten gezemel. Altijd dat gezeik in oekraine en weet ik veel waar.
Bv DWDD vond(vind) ik altijd leuk stukje over dit stukje over dat, niet te langdradig. Ik mis het altijd in de zomer
WW2 vind ik dan ook nog steeds intressantquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo ben jij.Niet iedereen is zoals jij. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds elke docu over WW2 zien omdat ik dit interessant vind.
Maar ook dit vind ik interessant omdat het enorme gevolgen kan hebben in de toekomst. Iedereen leeft nu zo lekker vrij maar het kan in een oogopslag veranderen.
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WW2 vind ik dan ook nog steeds intressant
ja maar WWII is is heul anders dat vind ik ook echt super inttersant(kan niet goed spellen teveel wijn). Maar heel dat rusland gezeik boeit mij nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo ben jij.Niet iedereen is zoals jij. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds elke docu over WW2 zien omdat ik dit interessant vind.
Maar ook dit vind ik interessant omdat het enorme gevolgen kan hebben in de toekomst. Iedereen leeft nu zo lekker vrij maar het kan in een oogopslag veranderen.
idd, en goede avondquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.
En goede avond mensen
ik ben denk ik gewoon te nuchter, of te aangeschotenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou of een vliegtuig "gewoon" crasht of dat het door een doelraket wordt neergehaald vind ik nogal een verschil...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.
En goede avond mensen
of afwezig nu ...quote:
Operatie Barbarossaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar WWII is is heul anders dat vind ik ook echt super inttersant(kan niet goed spellen teveel wijn). Maar heel dat rusland gezeik boeit mij niet
denk net als mij: te nuchter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik ben denk ik gewoon te nuchter, of te aangeschoten
[..]
Ik heb eens gelezen hoe precies de medische wetenschap zover vooruit is gekomen. De gruwelijkheden in de kampen hebben hieraan bijgedragen wat de hele zwik eigenlijk bittersweet maakt. Als WW2 er niet geweest was, waren we dan ook zover gekomen? Wellicht wel, maar langzamer denk ik.quote:
niks met respectloos te maken, maar eerder de manier van leven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan is er nog wel een verschil tussen nuchter en respectloos... My 2cents..
Feit is dat er 300 mensen op vakantie dachten te gaan en zijn neergehaald door een raket..
mja dat zijn dingen die men nooit komt te wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen hoe precies de medische wetenschap zover vooruit is gekomen. De gruwelijkheden in de kampen hebben hieraan bijgedragen wat de hele zwik eigenlijk bittersweet maakt. Als WW2 er niet geweest was, waren we dan ook zover gekomen? Wellicht wel, maar langzamer denk ik.
kijken naar het leven ook idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks met respectloos te maken, maar eerder de manier van leven.
dat ook jahquote:
dat jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat ook jah
zoals gister zei, ik heb belangrijkere dingen in het leven
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar WWII is is heul anders dat vind ik ook echt super inttersant(kan niet goed spellen teveel wijn). Maar heel dat rusland gezeik boeit mij niet
mee eensquote:
Oke, laat ik het iets anders zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?
En ja ik vind het wel respectloos om er zo over te praten. Dat je zoiets hebt van ok ik volg het liever niet, prima. Maar begin er dan ook niet over dat je 'dat gezeik zat bent'.
WW3 is al aan de gang, al heet het War on Terrorquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
En ja ik vind het wel respectloos om er zo over te praten. Dat je zoiets hebt van ok ik volg het liever niet, prima. Maar begin er dan ook niet over dat je 'dat gezeik zat bent'.
een WW3 en dat geloof je zelf ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat is prima. Maar je wordt het zat omdat het vaak hetzelfde is. Pas als je je er echt in verdiept en merkt hoe mensen daar slachtoffer worden van iets waar ze niet om hebben gevraagd dan wordt het al heel anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oke, laat ik het iets anders zeggen.
Soms word er elke dag op het nieuws over hetzelfde gepraat en dat word je dan wel beu.
Ik denk dat ik maar naar bed moet gaan.
maar dan de tegenvraag: waarom zou ik me er in verdiepen ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat is prima. Maar je wordt het zat omdat het vaak hetzelfde is. Pas als je je er echt in verdiept en merkt hoe mensen daar slachtoffer worden van iets waar ze niet om hebben gevraagd dan wordt het al heel anders.
+1quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
ik hou niet van poezenharen terwijl ik met iemand bezig benquote:
iedereen mag zijn mening hebben en zeggen. Niks mis mee. Het is imo niet fout of goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Kijk, net als de gaza, is het een ver van mn bed show, en ik slaap er vannacht niet minder om, maar ik vind het wel heel heftig, het zijn wel mensen, net als wij, en dan denk je op vakantie te gaan, wederom net als veel mensen in deze maanden, en dan wordt je door een raket uit de lucht geschoten en mag je familie blij zijn dat ze nog een arm van je terug krijgen...
Maar goed ws ben ik te hormonaal om deze discussie te voeren dus ik ga lekker douchen en tv kijken.
Als het je aanspreekt, dan kan je je erin verdiepen. Als je er niks mee hebt, dan laat je het links liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan de tegenvraag: waarom zou ik me er in verdiepen ?
mee eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het je aanspreekt, dan kan je je erin verdiepen. Als je er niks mee hebt, dan laat je het links liggen.
Je weet hoe WW1 is ontstaan? Zo ja, dan is dit zelfs nog een stapje erger mocht het zo zijn. Ja tegenwoordig zijn ze wijzer dan tig jaar geleden. Maar het is nog steeds een groot kruitvat waar een vonkje veel teweeg kan brengen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een WW3 en dat geloof je zelf ?
wat jij respectloos vind: pech
ik vind het niet respectloos, het feit dat wij anders tegen de dingen aan kijken maakt ons niet respectloos
Dat is helemaal aan jou. Maar als je er verder weinig vanaf weet moet je er ook niet over oordelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan de tegenvraag: waarom zou ik me er in verdiepen ?
Een mening, mits goed onderbouwd, is nooit fout. Een mening neerzetten als feit, dat wel. En nee, dat doe je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik hou niet van poezenharen terwijl ik met iemand bezig ben
[..]
iedereen mag zijn mening hebben en zeggen. Niks mis mee. Het is imo niet fout of goed
Wij zijn het vaak eens. Tilly's FTW!quote:
Nee, niet respectloos maar is mijn mening, is iets heeeel anders dan respect.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet hoe WW1 is ontstaan? Zo ja, dan is dit zelfs nog een stapje erger mocht het zo zijn. Ja tegenwoordig zijn ze wijzer dan tig jaar geleden. Maar het is nog steeds een groot kruitvat waar een vonkje veel teweeg kan brengen.
O en wat ik respectloos vind daar heb ik maar pech in? En vervolgens wel je eigen mening er nog over uiten. Ook dat is dus respectloos.
Als jij dat vind, jouw zaakquote:En nee je hoeft er van mij echt niet mee bezig te zijn. Maar überhaupt het filmpje wat je postte getuigt al van weinig respect of empathie.
Dus dan moet ik bij elke doodde die er valt maar even gaan zitten treuren en medelijden hebben ?quote:[..]
Dat is helemaal aan jou. Maar als je er verder weinig vanaf weet moet je er ook niet over oordelen.
No-one can beat Tilly town !!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij zijn het vaak eens. Tilly's FTW!
Je mag me ook gewoon Thijs noemen hoor.quote:
Die is hier nietquote:
filmpje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, niet respectloos maar is mijn mening, is iets heeeel anders dan respect.
[..]
Als jij dat vind, jouw zaakZoals gezegd, dat was het eerste wat er in me opkomt
[..]
Dus dan moet ik bij elke doodde die er valt maar even gaan zitten treuren en medelijden hebben ?
hij is toch altijd bij iedereenquote:
Mijn god, is begrijpend lezen nu zo moeilijk..?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, niet respectloos maar is mijn mening, is iets heeeel anders dan respect.
[..]
Als jij dat vind, jouw zaakZoals gezegd, dat was het eerste wat er in me opkomt
[..]
Dus dan moet ik bij elke doodde die er valt maar even gaan zitten treuren en medelijden hebben ?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon Thijs noemen hoor.
Ik zeg toch: jouw zaak, dus dan geef ik toch aan dat jij dat mag vinden ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn god, is begrijpend lezen nu zo moeilijk..?
Nogmaals, als ik iets respectloos vind dan mag dat niet. Maar als jij je oordeel geeft dan mag dat wel? Volgens mij zijn het dan beide meningen.
En ik zeg nergens dat je moet gaan zitten treuren en medelijden hebben. Maar oordeel er niet over als het je niet boeit.
Met haar bene...quote:
niet geschoren?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met haar bene...
Nee, die maak ik niet af
Rond dit tijdstip mag dat bestquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met haar bene wijd
Nee, die maak ik niet af
Ongeschoren damesbenenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet geschoren?
schijnbaar nieuwe rage
Ja, het is de tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |