Sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke dan is het goed. even goede vrienden ok
quote:
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.
secondje, filmpje loopt bijna af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?
Of ben je iets speciaals van plan
pen(r)en(s)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?
Of ben je iets speciaals van plan
Minder belangrijk zijn dan champignons en wortels...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
ja wel druk, maar geen bekende, dus muntjes voor de kermis gehaald en daarna biertje en toen weer gegaanquote:
Wordt de kermis een beetje groot?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja wel druk, maar geen bekende, dus muntjes voor de kermis gehaald en daarna biertje en toen weer gegaan
nog wel even gekeken naar de opbouw
Huh ? snap u niet...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Minder belangrijk zijn dan champignons en wortels...
En dan het raar vinden dat ik me soms zo klote voel.
eeeh... het is DE Tilburgse kermis ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wordt de kermis een beetje groot?
Duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeh... het is DE Tilburgse kermis ...
Blancheer je de wortels ook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef complicate het volgende:
Filmje is afgelopen. Eindelijk, ik moet dus eerst beginnen met wortels en dan de champignons![]()
En ja hoor, ik heb daarvoor Youtube nodig, anders krijg ik mijn champignons niet bruin.
#Koken-in-2014
wou net zeggenquote:
Ik maak ze klaar in boter en ui.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Blancheer je de wortels ook?
Uden daar kom ik wel eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wou net zeggen
de enige die in de buurt komt is die van uden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik maak ze klaar in boter en ui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |