wat zei ju vriend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Next, dat is een loser in het quadraat.
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen?
Iets met "hallo,...."quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat zei ju vriend?
Wil je dansen? Ja? Mooi, dan kan ik hier gaan zitten.
Nee.quote:
Zo slecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef zeefje het volgende:
Ik ben de trein en jij bent de tunnel. Zullen we een ritje maken?
wat is er in godsnaam mis met een rokje?quote:
Die moet uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat is er in godsnaam mis met een rokje?
In die context was het echt (quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat is er in godsnaam mis met een rokje?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:55 schreef complicate het volgende:
[..]
In die context was het echt () en dat weet je ook.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik merk wel dat het zomer is, iedereen is zo vrolijk en jammie
ik ben niet jammiequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik merk wel dat het zomer is, iedereen is zo vrolijk en jammie
Ohquote:
Oh nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Ik kom net een nichtje tegen op tinder...
Ben je op zoek naar iets Zeefje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef zeefje het volgende:
eentje in de categorie ''moet ik eens proberen''
'Wil je een spelletje doen? Jij gaat op mijn gezicht zitten en ik moet raden hoeveel jij weegt!'
Heb je hartje gedaan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Ik kom net een nichtje tegen op tinder...
qquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar iets Zeefje?
quequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar iets Zeefje?
Muahaha nee ben je gekquote:
Of je op zoek bent naar iets/iemand? Omdat je openingszinnen post...quote:
quote:
omdat verveling?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Of je op zoek bent naar iets/iemand? Omdat je openingszinnen post...
Ah okidokiquote:
Hoe versier je een meisje?quote:
Zo van "hey, hierbij chocolade voor je"quote:
quote:
Jaquote:
Ga je haar daten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja
Omdat jij een foto van jezelf in een van de topics had gepost
Dan zou je toch echt eerst een match moeten hebben.quote:
Maar dezelfde foto staat niet op mijn tinderquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja
Omdat jij een foto van jezelf in een van de topics had gepost
dan moet ik eerst weten hoe je heetquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt eerst een match moeten hebben.
Wel wel match match danquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt eerst een match moeten hebben.
Heb je meerdere accounts dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef zeefje het volgende:
en of jij mij had geliked
en welke foto zag je dan
Neeeheee,quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo van "hey, hierbij chocolade voor je"
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Neeeheee,
Jij bent net zo lekker als deze chocolade.
Nee dat klopt maar ik herkende je wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar dezelfde foto staat niet op mijn tinder
zijn wij een match dan?
Ja ja voor de funquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik herkende je wel.
Ehm... nou dat ehm... gaat niet ehm... echt meer lukken. Mijn duim staat bijna standaard gepositioneerd op het kruisje..
En toen dacht ik, kut... Want ja anders had ik wel op het hartje gedrukt, al zou het al voor de fun zijn
meerdere accounts?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb je meerdere accounts dan?
goffer, zulks een afwijzingquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik herkende je wel.
Ehm... nou dat ehm... gaat niet ehm... echt meer lukken. Mijn duim staat bijna standaard gepositioneerd op het kruisje..
En toen dacht ik, kut... Want ja anders had ik wel op het hartje gedrukt, al zou het al voor de fun zijn
HIj speelt hard to get.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
meerdere accounts?
[..]
goffer, zulks een afwijzing
ja ik denk dat hij mij allang geliked heeftquote:
Het spijt me...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
meerdere accounts?
[..]
goffer, zulks een afwijzing
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja ik denk dat hij mij allang geliked heeft
quote:
quote:
hahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik voel iets anders opbloeien hihi [ afbeelding ]
oke dan is het goed. even goede vrienden okquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
Maar nee ik heb je echt per ongeluk weggedrukt...
amaiquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
Maar nee ik heb je echt per ongeluk weggedrukt...
Sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke dan is het goed. even goede vrienden ok
quote:
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
secondje, ben even op youtube aan het kijken hoe ik champignons klaarmaak in combinatie met wortels.
secondje, filmpje loopt bijna af.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?
Of ben je iets speciaals van plan
pen(r)en(s)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hmm. Heb ge daar youtube voor nodig?
Of ben je iets speciaals van plan
Minder belangrijk zijn dan champignons en wortels...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
ja wel druk, maar geen bekende, dus muntjes voor de kermis gehaald en daarna biertje en toen weer gegaanquote:
Wordt de kermis een beetje groot?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja wel druk, maar geen bekende, dus muntjes voor de kermis gehaald en daarna biertje en toen weer gegaan
nog wel even gekeken naar de opbouw
Huh ? snap u niet...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Minder belangrijk zijn dan champignons en wortels...
En dan het raar vinden dat ik me soms zo klote voel.
eeeh... het is DE Tilburgse kermis ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wordt de kermis een beetje groot?
Duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeh... het is DE Tilburgse kermis ...
Blancheer je de wortels ook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef complicate het volgende:
Filmje is afgelopen. Eindelijk, ik moet dus eerst beginnen met wortels en dan de champignons![]()
En ja hoor, ik heb daarvoor Youtube nodig, anders krijg ik mijn champignons niet bruin.
#Koken-in-2014
wou net zeggenquote:
Ik maak ze klaar in boter en ui.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Blancheer je de wortels ook?
Uden daar kom ik wel eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wou net zeggen
de enige die in de buurt komt is die van uden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik maak ze klaar in boter en ui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |