Het gaat niet zozeer alleen om die crash. Meer om het feit wat er nu precies is gebeurd. Als het blijkt dat het daadwerkelijk uit de lucht is geschoten door de separatisten en dus ergens ook Rusland, dan heb je een groot politiek probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
Al dat gezeik om die vliegtuigcrash. Allemaal erg voor de mensen maar we gaan allemaal een keer dood. Sorry hoor, maar ik ga daar nu, om die voor mij onbekende mensen, echt geen traantje om laten. Ongelukkig gebeuren nou eenmaal
was ik eerst ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
What evs![]()
En nou wat egostrelend... Ja omdat mannen alles liken wat los en vast zit om te palen.![]()
Vrouwen zijn te kieskeurig
morgen komt de VN bij een.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer alleen om die crash. Meer om het feit wat er nu precies is gebeurd. Als het blijkt dat het daadwerkelijk uit de lucht is geschoten door de separatisten en dus ergens ook Rusland, dan heb je een groot politiek probleem.
ik heb maar gewoon NCIS opgezetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Ik ben opzich best op de hoogte van de actualiteiten, maar soms vind ik het ook gewoon godvergeten gezemel. Altijd dat gezeik in oekraine en weet ik veel waar.
Bv DWDD vond(vind) ik altijd leuk stukje over dit stukje over dat, niet te langdradig. Ik mis het altijd in de zomer
Dat kan, maar zo ben jij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Ik ben opzich best op de hoogte van de actualiteiten, maar soms vind ik het ook gewoon godvergeten gezemel. Altijd dat gezeik in oekraine en weet ik veel waar.
Bv DWDD vond(vind) ik altijd leuk stukje over dit stukje over dat, niet te langdradig. Ik mis het altijd in de zomer
WW2 vind ik dan ook nog steeds intressantquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo ben jij.Niet iedereen is zoals jij. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds elke docu over WW2 zien omdat ik dit interessant vind.
Maar ook dit vind ik interessant omdat het enorme gevolgen kan hebben in de toekomst. Iedereen leeft nu zo lekker vrij maar het kan in een oogopslag veranderen.
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WW2 vind ik dan ook nog steeds intressant
ja maar WWII is is heul anders dat vind ik ook echt super inttersant(kan niet goed spellen teveel wijn). Maar heel dat rusland gezeik boeit mij nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo ben jij.Niet iedereen is zoals jij. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds elke docu over WW2 zien omdat ik dit interessant vind.
Maar ook dit vind ik interessant omdat het enorme gevolgen kan hebben in de toekomst. Iedereen leeft nu zo lekker vrij maar het kan in een oogopslag veranderen.
idd, en goede avondquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.
En goede avond mensen
ik ben denk ik gewoon te nuchter, of te aangeschotenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou of een vliegtuig "gewoon" crasht of dat het door een doelraket wordt neergehaald vind ik nogal een verschil...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.
En goede avond mensen
of afwezig nu ...quote:
Operatie Barbarossaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar WWII is is heul anders dat vind ik ook echt super inttersant(kan niet goed spellen teveel wijn). Maar heel dat rusland gezeik boeit mij niet
denk net als mij: te nuchter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik ben denk ik gewoon te nuchter, of te aangeschoten
[..]
Ik heb eens gelezen hoe precies de medische wetenschap zover vooruit is gekomen. De gruwelijkheden in de kampen hebben hieraan bijgedragen wat de hele zwik eigenlijk bittersweet maakt. Als WW2 er niet geweest was, waren we dan ook zover gekomen? Wellicht wel, maar langzamer denk ik.quote:
niks met respectloos te maken, maar eerder de manier van leven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan is er nog wel een verschil tussen nuchter en respectloos... My 2cents..
Feit is dat er 300 mensen op vakantie dachten te gaan en zijn neergehaald door een raket..
mja dat zijn dingen die men nooit komt te wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen hoe precies de medische wetenschap zover vooruit is gekomen. De gruwelijkheden in de kampen hebben hieraan bijgedragen wat de hele zwik eigenlijk bittersweet maakt. Als WW2 er niet geweest was, waren we dan ook zover gekomen? Wellicht wel, maar langzamer denk ik.
kijken naar het leven ook idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks met respectloos te maken, maar eerder de manier van leven.
dat ook jahquote:
dat jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat ook jah
zoals gister zei, ik heb belangrijkere dingen in het leven
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar WWII is is heul anders dat vind ik ook echt super inttersant(kan niet goed spellen teveel wijn). Maar heel dat rusland gezeik boeit mij niet
mee eensquote:
Oke, laat ik het iets anders zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?
En ja ik vind het wel respectloos om er zo over te praten. Dat je zoiets hebt van ok ik volg het liever niet, prima. Maar begin er dan ook niet over dat je 'dat gezeik zat bent'.
WW3 is al aan de gang, al heet het War on Terrorquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?
En ja ik vind het wel respectloos om er zo over te praten. Dat je zoiets hebt van ok ik volg het liever niet, prima. Maar begin er dan ook niet over dat je 'dat gezeik zat bent'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |