nu niet meerquote:
quote:
Ja jij wou niet naar mij komen voor mijn plan met de kaarsen, wijn en andere dingen die ik nog niet verteld had.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja jij wou niet naar mij komen voor mijn plan met de kaarsen, wijn en andere dingen die ik nog niet verteld had.![]()
Dus nu dwarsboom ik je plannen.
tinder is stom. maar leuk, en vooral egostrelend als je je verveelt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:36 schreef xFriendx het volgende:
Ik had in den beginne CU2, later nog Hyves, heel kort Facebook en nu niets meer. Facebook snel mee gekapt.
Tinder en zo, geen flauw idee wat het doet en zo.
ik zit op geen enkele datingsitequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
tinder is stom. maar leuk, en vooral egostrelend als je je verveelt.
Best slecht als ik het zo lees
mja is dat ik lees van vlagprotocol, rest heb ik ook zoiets van ver van mn bed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
Al dat gezeik om die vliegtuigcrash. Allemaal erg voor de mensen maar we gaan allemaal een keer dood. Sorry hoor, maar ik ga daar nu, om die voor mij onbekende mensen, echt geen traantje om laten. Ongelukkig gebeuren nou eenmaal
What evsquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
tinder is stom. maar leuk, en vooral egostrelend als je je verveelt.
Best slecht als ik het zo lees
Het gaat niet zozeer alleen om die crash. Meer om het feit wat er nu precies is gebeurd. Als het blijkt dat het daadwerkelijk uit de lucht is geschoten door de separatisten en dus ergens ook Rusland, dan heb je een groot politiek probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
Al dat gezeik om die vliegtuigcrash. Allemaal erg voor de mensen maar we gaan allemaal een keer dood. Sorry hoor, maar ik ga daar nu, om die voor mij onbekende mensen, echt geen traantje om laten. Ongelukkig gebeuren nou eenmaal
was ik eerst ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
What evs![]()
En nou wat egostrelend... Ja omdat mannen alles liken wat los en vast zit om te palen.![]()
Vrouwen zijn te kieskeurig
morgen komt de VN bij een.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer alleen om die crash. Meer om het feit wat er nu precies is gebeurd. Als het blijkt dat het daadwerkelijk uit de lucht is geschoten door de separatisten en dus ergens ook Rusland, dan heb je een groot politiek probleem.
ik heb maar gewoon NCIS opgezetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Ik ben opzich best op de hoogte van de actualiteiten, maar soms vind ik het ook gewoon godvergeten gezemel. Altijd dat gezeik in oekraine en weet ik veel waar.
Bv DWDD vond(vind) ik altijd leuk stukje over dit stukje over dat, niet te langdradig. Ik mis het altijd in de zomer
Dat kan, maar zo ben jij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Ik ben opzich best op de hoogte van de actualiteiten, maar soms vind ik het ook gewoon godvergeten gezemel. Altijd dat gezeik in oekraine en weet ik veel waar.
Bv DWDD vond(vind) ik altijd leuk stukje over dit stukje over dat, niet te langdradig. Ik mis het altijd in de zomer
WW2 vind ik dan ook nog steeds intressantquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo ben jij.Niet iedereen is zoals jij. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds elke docu over WW2 zien omdat ik dit interessant vind.
Maar ook dit vind ik interessant omdat het enorme gevolgen kan hebben in de toekomst. Iedereen leeft nu zo lekker vrij maar het kan in een oogopslag veranderen.
Is het ook. Als je je erin verdiept leer je een heleboel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WW2 vind ik dan ook nog steeds intressant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |