een WW3 en dat geloof je zelf ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?
En ja ik vind het wel respectloos om er zo over te praten. Dat je zoiets hebt van ok ik volg het liever niet, prima. Maar begin er dan ook niet over dat je 'dat gezeik zat bent'.
Zoals ik zei, dat is prima. Maar je wordt het zat omdat het vaak hetzelfde is. Pas als je je er echt in verdiept en merkt hoe mensen daar slachtoffer worden van iets waar ze niet om hebben gevraagd dan wordt het al heel anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oke, laat ik het iets anders zeggen.
Soms word er elke dag op het nieuws over hetzelfde gepraat en dat word je dan wel beu.
Ik denk dat ik maar naar bed moet gaan.
maar dan de tegenvraag: waarom zou ik me er in verdiepen ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat is prima. Maar je wordt het zat omdat het vaak hetzelfde is. Pas als je je er echt in verdiept en merkt hoe mensen daar slachtoffer worden van iets waar ze niet om hebben gevraagd dan wordt het al heel anders.
+1quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot het WW3 is? Dan pas wordt het interessant?
En ja ik vind het wel respectloos om er zo over te praten. Dat je zoiets hebt van ok ik volg het liever niet, prima. Maar begin er dan ook niet over dat je 'dat gezeik zat bent'.
ik hou niet van poezenharen terwijl ik met iemand bezig benquote:
iedereen mag zijn mening hebben en zeggen. Niks mis mee. Het is imo niet fout of goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Kijk, net als de gaza, is het een ver van mn bed show, en ik slaap er vannacht niet minder om, maar ik vind het wel heel heftig, het zijn wel mensen, net als wij, en dan denk je op vakantie te gaan, wederom net als veel mensen in deze maanden, en dan wordt je door een raket uit de lucht geschoten en mag je familie blij zijn dat ze nog een arm van je terug krijgen...
Maar goed ws ben ik te hormonaal om deze discussie te voeren dus ik ga lekker douchen en tv kijken.
Als het je aanspreekt, dan kan je je erin verdiepen. Als je er niks mee hebt, dan laat je het links liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan de tegenvraag: waarom zou ik me er in verdiepen ?
mee eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het je aanspreekt, dan kan je je erin verdiepen. Als je er niks mee hebt, dan laat je het links liggen.
Je weet hoe WW1 is ontstaan? Zo ja, dan is dit zelfs nog een stapje erger mocht het zo zijn. Ja tegenwoordig zijn ze wijzer dan tig jaar geleden. Maar het is nog steeds een groot kruitvat waar een vonkje veel teweeg kan brengen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een WW3 en dat geloof je zelf ?
wat jij respectloos vind: pech
ik vind het niet respectloos, het feit dat wij anders tegen de dingen aan kijken maakt ons niet respectloos
Dat is helemaal aan jou. Maar als je er verder weinig vanaf weet moet je er ook niet over oordelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan de tegenvraag: waarom zou ik me er in verdiepen ?
Een mening, mits goed onderbouwd, is nooit fout. Een mening neerzetten als feit, dat wel. En nee, dat doe je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik hou niet van poezenharen terwijl ik met iemand bezig ben
[..]
iedereen mag zijn mening hebben en zeggen. Niks mis mee. Het is imo niet fout of goed
Wij zijn het vaak eens. Tilly's FTW!quote:
Nee, niet respectloos maar is mijn mening, is iets heeeel anders dan respect.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet hoe WW1 is ontstaan? Zo ja, dan is dit zelfs nog een stapje erger mocht het zo zijn. Ja tegenwoordig zijn ze wijzer dan tig jaar geleden. Maar het is nog steeds een groot kruitvat waar een vonkje veel teweeg kan brengen.
O en wat ik respectloos vind daar heb ik maar pech in? En vervolgens wel je eigen mening er nog over uiten. Ook dat is dus respectloos.
Als jij dat vind, jouw zaakquote:En nee je hoeft er van mij echt niet mee bezig te zijn. Maar überhaupt het filmpje wat je postte getuigt al van weinig respect of empathie.
Dus dan moet ik bij elke doodde die er valt maar even gaan zitten treuren en medelijden hebben ?quote:[..]
Dat is helemaal aan jou. Maar als je er verder weinig vanaf weet moet je er ook niet over oordelen.
No-one can beat Tilly town !!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij zijn het vaak eens. Tilly's FTW!
Je mag me ook gewoon Thijs noemen hoor.quote:
Die is hier nietquote:
filmpje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, niet respectloos maar is mijn mening, is iets heeeel anders dan respect.
[..]
Als jij dat vind, jouw zaakZoals gezegd, dat was het eerste wat er in me opkomt
[..]
Dus dan moet ik bij elke doodde die er valt maar even gaan zitten treuren en medelijden hebben ?
hij is toch altijd bij iedereenquote:
Mijn god, is begrijpend lezen nu zo moeilijk..?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, niet respectloos maar is mijn mening, is iets heeeel anders dan respect.
[..]
Als jij dat vind, jouw zaakZoals gezegd, dat was het eerste wat er in me opkomt
[..]
Dus dan moet ik bij elke doodde die er valt maar even gaan zitten treuren en medelijden hebben ?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon Thijs noemen hoor.
Ik zeg toch: jouw zaak, dus dan geef ik toch aan dat jij dat mag vinden ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn god, is begrijpend lezen nu zo moeilijk..?
Nogmaals, als ik iets respectloos vind dan mag dat niet. Maar als jij je oordeel geeft dan mag dat wel? Volgens mij zijn het dan beide meningen.
En ik zeg nergens dat je moet gaan zitten treuren en medelijden hebben. Maar oordeel er niet over als het je niet boeit.
Met haar bene...quote:
niet geschoren?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met haar bene...
Nee, die maak ik niet af
Rond dit tijdstip mag dat bestquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met haar bene wijd
Nee, die maak ik niet af
Ongeschoren damesbenenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet geschoren?
schijnbaar nieuwe rage
Ja, het is de tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |