Sowieso Ijsjesquote:
Oeh Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Tof tof![]()
Ik heb bijna al verlofdagen opgebruikt , heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. Maar een weekendje tussen door doe ik wel vaak, maar echt op vakantie gaan heb ik al gedaan dit jaar. Ben in Londen en Polen geweest.
Gelukkig dan maar.quote:
en dat laat je nu pas wetenquote:
Londen ben ik geweest met mijn vriend, (in de date fasequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oeh Londendaar wil ik nog heen.
Polen? Had je daar een speciale reden voor?
Welke fase ziet je nu in met je vriend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Londen ben ik geweest met mijn vriend, (in de date fase)
Polen ben ik geweest omdat ik daar een Poolse vriendin heb.Maar we nemen wel altijd een hotel, want ze woont nog thuis.
jaquote:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja
ik was 30 km fietsen dus kwam langs jouw
We zijn nu samenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Welke fase ziet je nu in met je vriend?
Aah vandaar Polen! Vrienden opzoeken is altijd leuk
capelle jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat weet je niet
je kwam door de woonplaats
mijn ex woont in duitslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn nu samen![]()
Heb je ook vrienden in het buitenland?
ik woon niet in capellequote:
Je mag ook antwoorden hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn ex woont in duitsland
oh die vraag was niet voor mij
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn nu samen![]()
Heb je ook vrienden in het buitenland?
Vrijheid Blijheid!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag ook antwoorden hoorHier zijn we vrij.
![]()
Ga je nog naar Duidsland om hem te zien? of is het contact verbroken?
Deze vraag is gericht naar Zeefje neem ik aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrijheid Blijheid!
Was hij ook Duitse of was het een import?
Ah ok. Sowieso Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.![]()
Maar dat is niet meer.
Samen zijn
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze vraag is gericht naar Zeefje neem ik aan.
Maltaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Welke plaatsen wil jij nog bezoeken?
gotferdomme man.quote:
een jaar geleden kwam ik erachter dat ie nog getrouwd was, nu wrs nog steeds dus neequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag ook antwoorden hoorHier zijn we vrij.
![]()
Ga je nog naar Duidsland om hem te zien? of is het contact verbroken?
Je bril werkt niet goed?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
gotferdomme man.
ik kijk weer eens niet naar de user
was het geen leuke meid?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.![]()
Maar dat is niet meer.
Samen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |