Je tegenstander negatief afschilderen als speerpunt van je eigen campagne zegt vooral iets over je eigen zwakte.quote:Op zondag 12 april 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
Republikeinen klaar voor 'Stop Hillary'-campagne
Die debiele Amerikanen trappen er toch wel in.quote:Op zondag 12 april 2015 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je tegenstander negatief afschilderen als speerpunt van je eigen campagne zegt vooral iets over je eigen zwakte.
Inderdaad, nogal armoedige strategie is dat. Maar niet uitzonderlijk voor de republikeinen.quote:Op zondag 12 april 2015 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je tegenstander negatief afschilderen als speerpunt van je eigen campagne zegt vooral iets over je eigen zwakte.
Amerikaanse politieke marketing is het gebied van experts die alles besluiten aan de hand van een shitload aan data. Je kan het moreel verkeerd vinden maar ze kiezen vrijwel altijd voor de meest effectiefste weg.quote:Op zondag 12 april 2015 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, de Democraten zijn net zo vuil.quote:Op zondag 12 april 2015 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, nogal armoedige strategie is dat. Maar niet uitzonderlijk voor de republikeinen.
twitter:marcorubio twitterde op maandag 13-04-2015 om 20:57:28It's almost time. #newamericancentury http://t.co/HkLOiSxsVK reageer retweet
Ik ben trouwens benieuwd of Biden nog mee gaat doen. Is wel een beetje traditie, nou goed Cheney deed het dan niet maar dat was ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:41 schreef De_Kaas het volgende:
Al 3 Republikeinen en pas 1 Democraat. Weinig haast of zijn ze niet zo happig om het tegen Clinton op te nemen?
Stel je voor, die clown als President...quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd of Biden nog mee gaat doen. Is wel een beetje traditie, nou goed Cheney deed het dan niet maar dat was ook wel te verwachten.
Zegt de persoon die openlijk Republikeinen steunt alhoewel Biden inderdaad waarschijnlijk niet echt een memorabele president zou zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
Stel je voor, die clown als President.... Als VP is hij al erg genoeg.
Ik steun degene met wiens beleid ik het het meeste eens ben. Vaak zijn dat inderdaad Republikeinen, soms ook Democraten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:38 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Zegt de persoon die openlijk Republikeinen steunt alhoewel Biden inderdaad waarschijnlijk niet echt een memorabele president zou zijn.
De brave man wordt 73 dit jaar, ik denk dat hij als hij VP af is, zijn stropdas aan de wilgen gaat hangen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd of Biden nog mee gaat doen. Is wel een beetje traditie, nou goed Cheney deed het dan niet maar dat was ook wel te verwachten.
Biden zelf?quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me ook af wie er nu precies op een kandidatuur van Biden zit te wachten.
Sowieso. Die man is dol op de spotlights en het politieke geouwehoer en de debatten en speeches.quote:
Biden is niet half zo dom als George -''Your either with us or your with the terrorists'' - W. Bush.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef Homey het volgende:
Biden zei doodleuk voor de camera ten tijde van de Egyptische revolutie dat Mubarak in zijn ogen geen dictator is.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:57 schreef martijnde3de het volgende:
Voor wie het nog leuk is hier het kieskompas VS 2012:
http://usa2012.votecompass.com/
Stem je in NL groenlinks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |