Kom op. Neuken via FOK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt no way dat jij en krio niet geneukt hebben.
Ja lekker boeiend, laat grootvader maar even.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pik je dit Chloro, zou dit niet pikken hoor. Al helemaal niet van zo'n naughty boy als krio zelf![]()
![]()
Voor jou een vraag, voor ons een weet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt no way dat jij en krio niet geneukt hebben.
Gvd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor ons een weet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor ons een weet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kleuren komen nog overeen ook.quote:
Wow.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
De kleuren komen nog overeen ook.
Lijkt me ook wel leuk om Veer een keer te spit roasten. You in?
Kkquote:
Ben normaal niet into sharing, maar als ik al moet delen liever met my cuz from anotha buzz dan met Modusquote:Lijkt me ook wel leuk om Veer een keer te spit roasten. You in?
Modus komt al meteen in z'n broek klaar als hij in dezelfde kamer als Veer staat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk.
[..]
Ben normaal niet into sharing, maar als ik al moet delen liever met my cuz from anotha buzz dan met Modus.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus komt al meteen in z'n broek klaar als hij in dezelfde kamer als Veer staat.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus komt al meteen in z'n broek klaar als hij in dezelfde kamer als Veer staat.
Hahaquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
HNNGGG KATE UPTON
Ze is pas 22 btw.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
HNNGGG KATE UPTON
Ze is pas 22 btw.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef chroestjov het volgende:
Nee, er klopt helemaal niets van haar bekken/dijen en kont.
Ze heeft geen rondingen.
Zie anders twee hele ronde dingen, ehehehheuehwuehehe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, er klopt helemaal niets van haar bekken/dijen en kont.
Ze heeft geen rondingen.
Die zijn nepquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie anders twee hele ronde dingen, ehehehheuehwuehehe.
Maakt ze njet minder rond.quote:
Die rapporteer ik altijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De helft van alle chicks op Tinder ook
Het feit dat jij het niet met mij eens bent maakt mijn argumenten alleen maar sterker.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie anders twee hele ronde dingen, ehehehheuehwuehehe.
Ja want jij hebt altijd gelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:32 schreef chroestjov het volgende:
Het feit dat jij het niet met mij eens bent maakt mijn argumenten alleen maar sterker.
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want jij hebt altijd gelijk.
Ik constateer simpelweg dat BlauweTijger het gewoon niet zo heel vaak bij het juiste eind heeft en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik constateer simpelweg dat BlauweTijger het gewoon niet zo heel vaak bij het juiste eind heeft en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Okee dus als hij zegt dat je geen coke moet gebruiken moet je juist wel coke gaan gebruiken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik constateer simpelweg dat BlauweTijger het gewoon niet zo heel vaak bij het juiste eind heeft en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Jij kunt echt niet begrijpend lezen eh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee dus als hij zegt dat je geen coke moet gebruiken moet je juist wel coke gaan gebruiken?
Jawel maar ik stel gewoon graag domme vragen want dan vinden mensen me irritant en dan kan ik lachenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet begrijpend lezen eh.
Ik probeer mensen altijd te stangen, werkt ook prima.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jawel maar ik stel gewoon graag domme vragen want dan vinden mensen me irritant en dan kan ik lachen
Laat ik het zo stellen, als jij zin hebt in coke dan hou ik je niet tegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee dus als hij zegt dat je geen coke moet gebruiken moet je juist wel coke gaan gebruiken?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer mensen altijd te stangen, werkt ook prima.
Niet iedereen haptquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer mensen altijd te stangen, werkt ook prima.
Ben niet zo van de harddrugsquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als jij zin hebt in coke dan hou ik je niet tegen.
Jammer eh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet iedereen hapt
vooral mensen hier niet
Is haram.quote:
Wanneer is het Suikerfeest?quote:
Chickies links chickies rechts tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nog chickies gehosseld in de dancing gister mortie?
Weet niet, te zoetquote:
hehequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chickies links chickies rechts toch
[..]
Weet niet, te zoet
Net als jij toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chickies links chickies rechts toch
[..]
Weet niet, te zoet
Weet niet, werk morgen wel tot 11quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort ik mis je man, wanneer wingen? Morgen?
Zou eten.quote:
Was een #bwc :$quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf niet meer na jouw #bbc #confessions
Jaloezie staat je niet.quote:
Doe dan meteen dicht :Squote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KLB / Darude sandstorm
Wat is deze shit.
Ik zou oprecht een goede KLB-mod zijn. Wel een kuthoer, maar wel een goede mod.quote:
#chlo4modquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou oprecht een goede KLB-mod zijn. Wel een kuthoer, maar wel een goede mod.
Bah.quote:
Alle topics over de mac dichtgooienquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ben je alleen een kuthoer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:
Blauw is niet mijn kleur.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
Nee ik lul, blauw staat me heel goed.
Jij bent dus anti Mortaxx, de SC mod.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ho ho ho, ben altijd pro-Mortaxx.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent dus anti Mortaxx, de SC mod.
Maar ik denk ook wel dat je een goede mod zou zijn, gewoon lekker veel dichtgooien en weinig tolereren.quote:
Sowieso al die domme topics die niet eens een fatsoenlijke klacht-OP hebben. Bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar ik denk ook wel dat je een goede mod zou zijn, gewoon lekker veel dichtgooien en weinig tolereren.
Ik zou ook wel een goede mod zijn denk ik.
Ja, weg ermee, in de prullenbak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso al die domme topics die niet eens een fatsoenlijke klacht-OP hebben. Bah.
Ja. Precies. Bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, weg ermee, in de prullenbak.
trek lekker zelf een fiets uit het rekquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Murdera het volgende:
Hehe junkies die je een mp3 speler willen verkopengeef me gvd een fiets!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Hosselaars voor laif jullie weetennn
Ahw.quote:
Wat zou jij een periodiek ongestelde secreet zijn zodra je de functie van mod mag bekleden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, jij bent een half jaar in rouw geweest nadat het uit was met je ex, en elke keer maar emo worden als je aan haar dacht of whatever. Jij bent echt de minst stoere man ever. Zelfs Hakuna is nog stoerder.
Waar is dit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.Wil ook over z'n buikje aaien. :$
Dit soort shit dan:
[ afbeelding ]
Buzzfeedquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Of dit.
Vind spinnen niet snel eng, maar hier krijg ik wel de kriebels van.
Zo serieus, zo boos. Jochie toch, heb ik je een keer op je zieltje getrapt ofzo? Boehoe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat zou jij een periodiek ongestelde secreet zijn zodra je de functie van mod mag bekleden.
Denk dat menig forum-gebruiker je dan kapot zou trappen zodra ze je tegenkwamen in het echte leven als je weer mod-af bent.
Australië...quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
LOL
[..]
Waar is dit?
[..]
Buzzfeed.
Ga je mee op een epic pacific adventure?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Australië...![]()
En daar stonden de foto's gewoon op, hjb.
Met jou altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga je mee op een epic pacific adventure?
Oh wowquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, jij bent een half jaar in rouw geweest nadat het uit was met je ex, en elke keer maar emo worden als je aan haar dacht of whatever. Jij bent echt de minst stoere man ever. Zelfs Hakuna is nog stoerder.
Praat normaal man, labiel wijf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo serieus, zo boos. Jochie toch, heb ik je een keer op je zieltje getrapt ofzo? Boehoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga toch weg, achterlijke teef.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Noem ze dan maar eens op vriend.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Praat normaal man, labiel wijf.
Beetje een Modus-actie deze: "tis maar een internet forum chill man"
Ik heb geen idee wie je verder bent en waar je haat jegens mij vandaan komt, maar gezien je reacties vind ik het wel ironisch dat jij degene bent die mij labiel noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga toch weg, achterlijke teef.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Bring it.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
Wie zit er aan BT en Zaktabak. Ik breek je.
Ah, de 'wie ben jij'-truuk. Zo tacktvol, zo origineel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je verder bent
Waar baseer jij op dat ik emotioneel niet stabiel zou zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en ik ben je vriend niet, Mijn vrienden zijn emotioneel stabiel en kunnen wel tegen een stootje
Rot voor je dat je er zo mee zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ah, de 'wie ben jij'-truuk. Zo tacktvol, zo origineel.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rot voor je dat je er zo mee zit.
Volgens mij ook. Zie hem wel vaker zo gefrustreerd uit het niets reagerenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zie hem wel vaker zo gefrustreerd uit het niets reagerenrare figuren
Sta gewoon op en loop weg van je computer denk ik dan
omdat je bij de kleinste belediging al fucking hard loopt te janken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik emotioneel niet stabiel zou zijn?
Misschien is hij verlamd, beetje lullig dit. :squote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zie hem wel vaker zo gefrustreerd uit het niets reagerenrare figuren
Anders rolt ie maar weg. Tomatoe tomatoquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij verlamd, beetje lullig dit. :s
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij verlamd, beetje lullig dit. :s
wel leuk om mee in discussie te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha.quote:
Soms serieus wel idd. Zo'n andere user ook ging mij dm'enquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
[..]
wel leuk om mee in discussie te gaan
je ziet de frustratie gewoon van hun posts afkomen
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms serieus wel idd. Zo'n andere user ook ging mij dm'enwaarom ik zo deed en dat ie niet meer op mij ging reageren omdat ik zo tegen hem deed. Nou wat een loss hoor nachten wakker gelegen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms serieus wel idd. Zo'n andere user ook ging mij dm'enwaarom ik zo deed en dat ie niet meer op mij ging reageren omdat ik zo tegen hem deed. Nou wat een loss hoor nachten wakker gelegen
Wou dat chloro mijn een keer serieus zou nemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Sommige nemen het allemaal iets te serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt. Wtf denkt zo iemand?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Sommige nemen het allemaal iets te serieus
Copthorne. Zo'n argo wannabe kneusje.quote:
Zie hem wel eens posten maar ga er nu extra op letten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Copthorne. Zo'n argo wannabe kneusje.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou dat chloro mijn een keer serieus zou nemen.Niet jumi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral doen want die huilt ook om alles iddquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie hem wel eens posten maar ga er nu extra op letten.
Ik wil wel een piemel in jouw kont steken hoor.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil wel een piemel in jouw kont steken hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik voor jou over.quote:
Voorover gebuktquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet hoe ik daar op moet reageren hoor ;s
Zeg gewoon dank je wel ofzo. ;ssquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet niet hoe ik daar op moet reageren hoor ;s
soort moderne jesus jij. "sta op en loop"quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha naief en onzinquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat mensen op het internet ook normaal kunnen doen tegen elkaar
Watquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort moderne jesus jij. "sta op en loop"
Bedankt dat je me anaal wilt aanranden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gewoon dank je wel ofzo. ;ss
Ghehehequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedankt dat je me anaal wilt aanranden.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Graag gedaan toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe mij maar 22 graden met een licht fris windje idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga verhuizen naar Noorwegen, deze hitte, can't handle.
Ikr, af en toe een fris briesje, maar nee wij krijgen deze microwave behandeling, iedere seconde kapot gebombardeerd met radiatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe mij maar 22 graden met een licht fris windje idd.
" Lekker naar mensen kijken " plz tell me dat jij niet zo'n persoon bent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Zou nu wel op een kantoor kunnen zitten waar ze airco hebben, maar ik mag straks weer sleepteef spelen op het terras. #kutleven
Het zijn die Duitsersquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Gevaarlijk weer, ik ga alvast in mijn schuilkelder zitten.
Huh?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Lekker naar mensen kijken " plz tell me dat jij niet zo'n persoon bent.
Dit is volgens mij alleen voor mensen die tegen de 60 leunen met bronchitis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Gevaarlijk weer, ik ga alvast in mijn schuilkelder zitten.
Als ik mensen vraag waarom ze op het terras willen zitten ipv gewoon chillen in de tuin.quote:
MFW als ik moet laden/lossen in die hitte:quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ikr, af en toe een fris briesje, maar nee wij krijgen deze microwave behandeling, iedere seconde kapot gebombardeerd met radiatie.
Eh, nee. Ik moet werken kneus, dat bedoelde ik met sleepteef op het terras spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik mensen vraag waarom ze op het terras willen zitten ipv gewoon chillen in de tuin.
" Gewoon xD, mensen kykuh xdDd "
Gewoon even in de koelcel gaan staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW als ik moet laden/lossen in die hitte:
[ afbeelding ]
MFW ik Veer naked zie:
[ afbeelding ]
Nee, kom het mij vertellen onder een parasol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik moet werken kneus, dat bedoelde ik met sleepteef op het terras spelen.SNAP JE?!!???!!
Die vrachtwagen wordt niet uit zichzelf geladen/gelost hèquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon even in de koelcel gaan staan.
Of hebben jullie alleen van die koelkarren? Geen idee hoe die dingen heten.
Die scene van key & peelequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW als ik moet laden/lossen in die hitte:
[ afbeelding ]
MFW ik Veer naked zie:
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, kom het mij vertellen onder een parasol.
Ben nog een keer geflikkerd met een tree vol drank because of kk sloofquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Mensen die dan zeggen: "Goh, jij zult het wel warm hebben."
WELNEE, zo'n lange zwarte broek, zwarte sloof en zwarte blouse is juist lekker luchtig.![]()
Ik bedoel toch daarna, a zemmel bisbisi-woron.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die vrachtwagen wordt niet uit zichzelf geladen/gelost hè. Koelcellen en diepvriesruimtes ja, wtf is een koelkar?
Hahaha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben nog een keer geflikkerd met een tree vol drank because of kk sloof
Gewoon een terechte Weltmeister.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zijn die DuitsersMet hun kutwereldtitel.
Buiten terras had altijd zo'n opstapje, rip scheenbenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ook altijd leuk met traplopen.
Zou je beffen na een werkdagquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
WELNEE, zo'n lange zwarte broek, zwarte sloof en zwarte blouse is juist lekker luchtig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoel toch daarna, a zemmel bisbisi-woron.![]()
Zo'n blauwe kar waar diepvriesproducten in staan die je vanuit die kar kunt aanvullen in de diepvries.![]()
Hebben wij niet, gewoon rolcontainers en CBL-fusten
.
"Hey, jij lijkt op Dennis Weening!"quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Gridlok het volgende:
Ben ik blij dat ik dat niet meer doe btw, dat overdreven sociaal geïnteresseerd doen tegen mensen waar je normaal met een grote boog omheen loopt. Mensen die naar je toe komen om hun verhaal te vertellen om 2 uur in de ochtend.
Haha acid raidquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liar liar pants on fire, alsof jij die acid rain zou proeven.
Zeggen we maar voor de grap, echt lelijk dat mens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Hee maar is die Veer nu echt zo'n lekker wijf of denken we dat allemaal maar.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je beffen na een werkdag.
Smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Hebben wij niet, gewoon rolcontainers en CBL-fusten
.
![]()
![]()
Oh, okay.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ahaha lkrr zelfvertrouwen ophogen en dan kjikt ze in de speigle de volgende dag xDquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeggen we maar voor de grap, echt lelijk dat mens.
Had toen nog geen baard/lang haar, was toen net 18 ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey, jij lijkt op Dennis Weening!"
"Hey, jij lijkt op Steve Aoki!"
"Hey, jij lijkt op Jezus!"
[..]
Haha acid raid. Ganges smellin' ass pussyjuice [ afbeelding ].
Wow, volgens mij zag jij er toen heel anders uit danquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had toen nog geen baard/lang haar, was toen net 18 ofzo.
Gangesfloating corpses & shit. letterlijk.
geen swag voor 2008 hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, volgens mij zag jij er toen heel anders uit dan.
En idd, jaren terug zo'n fotoreportage gezien, echt kk nasty. http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
ik las zwarte slaafquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Leeg in z'n bovenkamer, nog geen stofje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat Zaktabak zo'n opgeruimde jongen was.
Toch goed gedacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leeg in z'n bovenkamer, nog geen stofje.
Hij blowde toch maar 2 keer per jaar? Zeker weinig brein om mee te beginnen danquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
Jongens, zaktabak heeft z'n brein kapot geblowed, geef die jonge wat ruimte.
Vertrouw jij op de perceptie van zo'n met cannabis doordrenkte geest?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij blowde toch maar 2 keer per jaar? Zeker weinig brein om mee te beginnen dan
ik vertrouw helemaal niemandquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertrouw jij op de perceptie van zo'n met cannabis doordrenkte geest?
Ik weet niet of ik dit voor waarheid kan aannemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vertrouw helemaal niemand
Het is ook een leugen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit voor waarheid kan aannemen.
Liegen we niet allemaal tegen onszelf? Is louter geluk niet gebaseerd op het negeren van de waarheid? Is vreugd niet een perverse perceptie van ellende?quote:
Is er uberhaupt een waarheid buiten de menselijke perceptie? Is mijn verdorven perceptie niet mijn onveranderlijke realiteit geworden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liegen we niet allemaal tegen onszelf? Is louter geluk niet gebaseerd op het negeren van de waarheid? Is vreugd niet een perverse perceptie van ellende?
Hand en hand verkennen wij de randen van perceptie. Ademen de lucht die wij denken te ademen, zien de boom die wij denken te zien, voelen de regen die wij denken te voelen op onze lichamen. Maar zijn het wel onze lichamen? Is het niet enkel een omhulsel, een verpakking van iets dat wij denken te zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een waarheid buiten de menselijke perceptie? Is mijn verdorven perceptie niet mijn onveranderlijke realiteit geworden?
''Every act of rebellion expresses a nostalgia for innocence and an appeal to the essence of being.''quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hand en hand verkennen wij de randen van perceptie. Ademen de lucht die wij denken te ademen, zien de boom die wij denken te zien, voelen de regen die wij denken te voelen op onze lichamen. Maar zijn het wel onze lichamen? Is het niet enkel een omhulsel, een verpakking van iets dat wij denken te zijn?
Die sturen wel weer een nieuwe op hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben mijn aanslagbiljet van de gemeentelijke belastingen kwijt
Ik wou dat ik iemand kon betalen om mijn administratie op orde te stellen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die sturen wel weer een nieuwe op hoor.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je bij de kleinste belediging al fucking hard loopt te janken?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
Jongens, zaktabak heeft z'n brein kapot geblowed, geef die jonge wat ruimte.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat Zaktabak zo'n opgeruimde jongen was.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij blowde toch maar 2 keer per jaar? Zeker weinig brein om mee te beginnen dan
Juist ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertrouw jij op de perceptie van zo'n met cannabis doordrenkte geest?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nog wel even reageren ja, je zou je maar laten beledigen zeg poeh
Gestressed?quote:
ik zou niet meer teruggaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik was in turkije en ze hadden geen broodjes durum
begrijpelijk, want dat bestaat helemaal nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom niet, ik eet hier ook geen broodjes durum
dan zeg ik toch geen rare dingen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
begrijpelijk, want dat bestaat helemaal niet
ik ben mij van al mijn handelingen bewustquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar daar was jij je eigenlijk niet van bewust of wel?
dan doe je dat toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik iemand kon betalen om mijn administratie op orde te stellen.
Raakt je brein niet oververhit zo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben mij van al mijn handelingen bewust
Ik ben te pauperquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?zijn bedrijven voor
Huh? Nee ik doelde op neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja serieus of? Twijfel altijd bij Engelse werkwoorden![]()
.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Huh? Nee ik doelde op neergeschoten.
Haha, de onzekerheidquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja serieus of? Twijfel altijd bij Engelse werkwoorden![]()
.
A Flightlevel (FL) is the vertical position of an aircraft above the ISOBARIC SURFACE 1013,25 hPa (or 29.92 inHg). This pressure being called the STANDARD altimeter setting.quote:
Dacht al, ga je nu ook al de aviatorlifestyle inquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Niet al meer dan 7 jaar Flight Simulator spelen.
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Gridlok het volgende:
Zou me niks verbazen dat Rusland het was en nu hoopt op een golden ticket om binnen te vallen.
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..
Vanwege je username ben ik geneigd je te beschuldigen van het verspreiden van propaganda.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..
Oh noes ik moet ook naar Jakartaquote:Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesië.
Er gaan per jaar meer mensen dood in grondverkeer dan luchtverkeer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen man, ik stap nou toch wel wat minder chill een vliegtuig inFucking eng dit.
Nou en. Is alsnog creepy as fuck.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er gaan per jaar meer mensen dood in grondverkeer dan luchtverkeer.
Opmerkelijk, ik had dat na 9/11 alquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen man, ik stap nou toch wel wat minder chill een vliegtuig inFucking eng dit.
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik had dat na 9/11 al![]()
.
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.
Mja, maar dan nogquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?
Hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, maar dan nog
HOU GEWOON JE MOND MAN
Vond dat niet zo'n ramp bij de bijlmer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond dat niet zo'n ramp bij de bijlmer.
Hoe was die ramp gebeurt, failure bij opstijgen schiphol ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ].
Was wel ziek unreal, '92 though, niet bewust meegekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maakte een tussenlanding op Schiphol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe was die ramp gebeurt, failure bij opstijgen schiphol ofzo?
Wel sick de Hoeveelheid schadequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ].
Was wel ziek unreal, '92 though, niet bewust meegekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vliegtuig, een Boeing 747-258F met registratienummer 4X-AXG, was op 4 oktober 1992 onderweg van New York naar Tel Aviv en maakte een tussenlanding op Schipholquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe was die ramp gebeurt, failure bij opstijgen schiphol ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afriqiyah_Airways-vlucht_771quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanwege je username ben ik geneigd je te beschuldigen van het verspreiden van propaganda.
Macarons. Ik typ toch zeker geen Chinees, of welquote:
Ohja,quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef chroestjov het volgende:
Vergeet deze niet, nog maar 4 jaar geleden waarbij 71 Nederlanders naar de eeuwige jachtvelden zijn vertrokken.
quote:Een 9-jarige Nederlandse jongen overleefde als enige het ongeluk.
无.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Macarons. Ik typ toch zeker geen Chinees, of wel.
[..]
Ohja,
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
无.
Geen idee wat het zijn though. Hype? Waar? In 4EBE's en Chloro's voorraadkast?
1 2 3 4 5 6 7 | vr za zo ma di zon % 60 50 40 50 70 kans op neersl. % 10 10 90 20 10 min.temp. 16 17 20 19 17 max.temp. 31 32 28 27 26 |
HA-HA-HA-HA-HA!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Gridlok het volgende:
zo even een broodje smeren met kans op hagelslag.
lokaal kans op onsmeerquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Gridlok het volgende:
zo even een broodje smeren met kans op hagelslag.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n reactie als hij bij die kleine is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |