Als ik mensen vraag waarom ze op het terras willen zitten ipv gewoon chillen in de tuin.quote:
MFW als ik moet laden/lossen in die hitte:quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ikr, af en toe een fris briesje, maar nee wij krijgen deze microwave behandeling, iedere seconde kapot gebombardeerd met radiatie.
Eh, nee. Ik moet werken kneus, dat bedoelde ik met sleepteef op het terras spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik mensen vraag waarom ze op het terras willen zitten ipv gewoon chillen in de tuin.
" Gewoon xD, mensen kykuh xdDd "
Gewoon even in de koelcel gaan staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW als ik moet laden/lossen in die hitte:
[ afbeelding ]
MFW ik Veer naked zie:
[ afbeelding ]
Nee, kom het mij vertellen onder een parasol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik moet werken kneus, dat bedoelde ik met sleepteef op het terras spelen.SNAP JE?!!???!!
Die vrachtwagen wordt niet uit zichzelf geladen/gelost hèquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon even in de koelcel gaan staan.
Of hebben jullie alleen van die koelkarren? Geen idee hoe die dingen heten.
Die scene van key & peelequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW als ik moet laden/lossen in die hitte:
[ afbeelding ]
MFW ik Veer naked zie:
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, kom het mij vertellen onder een parasol.
Ben nog een keer geflikkerd met een tree vol drank because of kk sloofquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Mensen die dan zeggen: "Goh, jij zult het wel warm hebben."
WELNEE, zo'n lange zwarte broek, zwarte sloof en zwarte blouse is juist lekker luchtig.![]()
Ik bedoel toch daarna, a zemmel bisbisi-woron.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die vrachtwagen wordt niet uit zichzelf geladen/gelost hè. Koelcellen en diepvriesruimtes ja, wtf is een koelkar?
Hahaha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben nog een keer geflikkerd met een tree vol drank because of kk sloof
Gewoon een terechte Weltmeister.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zijn die DuitsersMet hun kutwereldtitel.
Buiten terras had altijd zo'n opstapje, rip scheenbenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ook altijd leuk met traplopen.
Zou je beffen na een werkdagquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
WELNEE, zo'n lange zwarte broek, zwarte sloof en zwarte blouse is juist lekker luchtig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoel toch daarna, a zemmel bisbisi-woron.![]()
Zo'n blauwe kar waar diepvriesproducten in staan die je vanuit die kar kunt aanvullen in de diepvries.![]()
Hebben wij niet, gewoon rolcontainers en CBL-fusten
.
"Hey, jij lijkt op Dennis Weening!"quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Gridlok het volgende:
Ben ik blij dat ik dat niet meer doe btw, dat overdreven sociaal geïnteresseerd doen tegen mensen waar je normaal met een grote boog omheen loopt. Mensen die naar je toe komen om hun verhaal te vertellen om 2 uur in de ochtend.
Haha acid raidquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liar liar pants on fire, alsof jij die acid rain zou proeven.
Zeggen we maar voor de grap, echt lelijk dat mens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Hee maar is die Veer nu echt zo'n lekker wijf of denken we dat allemaal maar.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je beffen na een werkdag.
Smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Hebben wij niet, gewoon rolcontainers en CBL-fusten
.
![]()
![]()
Oh, okay.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ahaha lkrr zelfvertrouwen ophogen en dan kjikt ze in de speigle de volgende dag xDquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeggen we maar voor de grap, echt lelijk dat mens.
Had toen nog geen baard/lang haar, was toen net 18 ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey, jij lijkt op Dennis Weening!"
"Hey, jij lijkt op Steve Aoki!"
"Hey, jij lijkt op Jezus!"
[..]
Haha acid raid. Ganges smellin' ass pussyjuice [ afbeelding ].
Wow, volgens mij zag jij er toen heel anders uit danquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had toen nog geen baard/lang haar, was toen net 18 ofzo.
Gangesfloating corpses & shit. letterlijk.
geen swag voor 2008 hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, volgens mij zag jij er toen heel anders uit dan.
En idd, jaren terug zo'n fotoreportage gezien, echt kk nasty. http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
ik las zwarte slaafquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |