quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Huh? Nee ik doelde op neergeschoten.
Haha, de onzekerheidquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja serieus of? Twijfel altijd bij Engelse werkwoorden![]()
.
A Flightlevel (FL) is the vertical position of an aircraft above the ISOBARIC SURFACE 1013,25 hPa (or 29.92 inHg). This pressure being called the STANDARD altimeter setting.quote:
Dacht al, ga je nu ook al de aviatorlifestyle inquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Niet al meer dan 7 jaar Flight Simulator spelen.
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Gridlok het volgende:
Zou me niks verbazen dat Rusland het was en nu hoopt op een golden ticket om binnen te vallen.
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..
Vanwege je username ben ik geneigd je te beschuldigen van het verspreiden van propaganda.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..
Oh noes ik moet ook naar Jakartaquote:Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesië.
Er gaan per jaar meer mensen dood in grondverkeer dan luchtverkeer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen man, ik stap nou toch wel wat minder chill een vliegtuig inFucking eng dit.
Nou en. Is alsnog creepy as fuck.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er gaan per jaar meer mensen dood in grondverkeer dan luchtverkeer.
Opmerkelijk, ik had dat na 9/11 alquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen man, ik stap nou toch wel wat minder chill een vliegtuig inFucking eng dit.
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik had dat na 9/11 al![]()
.
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.
Mja, maar dan nogquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?
Hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, maar dan nog
HOU GEWOON JE MOND MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |