Leeg in z'n bovenkamer, nog geen stofje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat Zaktabak zo'n opgeruimde jongen was.
Toch goed gedacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leeg in z'n bovenkamer, nog geen stofje.
Hij blowde toch maar 2 keer per jaar? Zeker weinig brein om mee te beginnen danquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
Jongens, zaktabak heeft z'n brein kapot geblowed, geef die jonge wat ruimte.
Vertrouw jij op de perceptie van zo'n met cannabis doordrenkte geest?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij blowde toch maar 2 keer per jaar? Zeker weinig brein om mee te beginnen dan
ik vertrouw helemaal niemandquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertrouw jij op de perceptie van zo'n met cannabis doordrenkte geest?
Ik weet niet of ik dit voor waarheid kan aannemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vertrouw helemaal niemand
Het is ook een leugen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit voor waarheid kan aannemen.
Liegen we niet allemaal tegen onszelf? Is louter geluk niet gebaseerd op het negeren van de waarheid? Is vreugd niet een perverse perceptie van ellende?quote:
Is er uberhaupt een waarheid buiten de menselijke perceptie? Is mijn verdorven perceptie niet mijn onveranderlijke realiteit geworden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Liegen we niet allemaal tegen onszelf? Is louter geluk niet gebaseerd op het negeren van de waarheid? Is vreugd niet een perverse perceptie van ellende?
Hand en hand verkennen wij de randen van perceptie. Ademen de lucht die wij denken te ademen, zien de boom die wij denken te zien, voelen de regen die wij denken te voelen op onze lichamen. Maar zijn het wel onze lichamen? Is het niet enkel een omhulsel, een verpakking van iets dat wij denken te zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een waarheid buiten de menselijke perceptie? Is mijn verdorven perceptie niet mijn onveranderlijke realiteit geworden?
''Every act of rebellion expresses a nostalgia for innocence and an appeal to the essence of being.''quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hand en hand verkennen wij de randen van perceptie. Ademen de lucht die wij denken te ademen, zien de boom die wij denken te zien, voelen de regen die wij denken te voelen op onze lichamen. Maar zijn het wel onze lichamen? Is het niet enkel een omhulsel, een verpakking van iets dat wij denken te zijn?
Die sturen wel weer een nieuwe op hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben mijn aanslagbiljet van de gemeentelijke belastingen kwijt
Ik wou dat ik iemand kon betalen om mijn administratie op orde te stellen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die sturen wel weer een nieuwe op hoor.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je bij de kleinste belediging al fucking hard loopt te janken?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
Jongens, zaktabak heeft z'n brein kapot geblowed, geef die jonge wat ruimte.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat Zaktabak zo'n opgeruimde jongen was.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij blowde toch maar 2 keer per jaar? Zeker weinig brein om mee te beginnen dan
Juist ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertrouw jij op de perceptie van zo'n met cannabis doordrenkte geest?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nog wel even reageren ja, je zou je maar laten beledigen zeg poeh
Gestressed?quote:
ik zou niet meer teruggaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik was in turkije en ze hadden geen broodjes durum
begrijpelijk, want dat bestaat helemaal nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom niet, ik eet hier ook geen broodjes durum
dan zeg ik toch geen rare dingen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
begrijpelijk, want dat bestaat helemaal niet
ik ben mij van al mijn handelingen bewustquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar daar was jij je eigenlijk niet van bewust of wel?
dan doe je dat toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik iemand kon betalen om mijn administratie op orde te stellen.
Raakt je brein niet oververhit zo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben mij van al mijn handelingen bewust
Ik ben te pauperquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?zijn bedrijven voor
Huh? Nee ik doelde op neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja serieus of? Twijfel altijd bij Engelse werkwoorden![]()
.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Huh? Nee ik doelde op neergeschoten.
Haha, de onzekerheidquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja serieus of? Twijfel altijd bij Engelse werkwoorden![]()
.
A Flightlevel (FL) is the vertical position of an aircraft above the ISOBARIC SURFACE 1013,25 hPa (or 29.92 inHg). This pressure being called the STANDARD altimeter setting.quote:
Dacht al, ga je nu ook al de aviatorlifestyle inquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Niet al meer dan 7 jaar Flight Simulator spelen.
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Gridlok het volgende:
Zou me niks verbazen dat Rusland het was en nu hoopt op een golden ticket om binnen te vallen.
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..
Vanwege je username ben ik geneigd je te beschuldigen van het verspreiden van propaganda.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk het werk van het fascistoïde Oekraïense leger om Rusland ervan te beschuldigen en een vrijwaring te krijgen om het offensief tegen de pro-Russische separatisten te verhevigen..
Oh noes ik moet ook naar Jakartaquote:Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesië.
Er gaan per jaar meer mensen dood in grondverkeer dan luchtverkeer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen man, ik stap nou toch wel wat minder chill een vliegtuig inFucking eng dit.
Nou en. Is alsnog creepy as fuck.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er gaan per jaar meer mensen dood in grondverkeer dan luchtverkeer.
Opmerkelijk, ik had dat na 9/11 alquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen man, ik stap nou toch wel wat minder chill een vliegtuig inFucking eng dit.
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik had dat na 9/11 al![]()
.
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.
Mja, maar dan nogquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?
Hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, maar dan nog
HOU GEWOON JE MOND MAN
Vond dat niet zo'n ramp bij de bijlmer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En de Bijlmerramp? Toen vloog er een vliegtuig dwars door een flat in de Bijlmer. Of dat gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol zelf?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond dat niet zo'n ramp bij de bijlmer.
Hoe was die ramp gebeurt, failure bij opstijgen schiphol ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ].
Was wel ziek unreal, '92 though, niet bewust meegekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maakte een tussenlanding op Schiphol.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe was die ramp gebeurt, failure bij opstijgen schiphol ofzo?
Wel sick de Hoeveelheid schadequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..][ afbeelding ].
Was wel ziek unreal, '92 though, niet bewust meegekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vliegtuig, een Boeing 747-258F met registratienummer 4X-AXG, was op 4 oktober 1992 onderweg van New York naar Tel Aviv en maakte een tussenlanding op Schipholquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe was die ramp gebeurt, failure bij opstijgen schiphol ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog redelijk ver weg. Maar dat het nu om een vliegtuig gaat dat van Schiphol vertrokken is, maakt dat het zo dichtbij komt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afriqiyah_Airways-vlucht_771quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanwege je username ben ik geneigd je te beschuldigen van het verspreiden van propaganda.
Macarons. Ik typ toch zeker geen Chinees, of welquote:
Ohja,quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:13 schreef chroestjov het volgende:
Vergeet deze niet, nog maar 4 jaar geleden waarbij 71 Nederlanders naar de eeuwige jachtvelden zijn vertrokken.
quote:Een 9-jarige Nederlandse jongen overleefde als enige het ongeluk.
无.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Macarons. Ik typ toch zeker geen Chinees, of wel.
[..]
Ohja,
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
无.
Geen idee wat het zijn though. Hype? Waar? In 4EBE's en Chloro's voorraadkast?
1 2 3 4 5 6 7 | vr za zo ma di zon % 60 50 40 50 70 kans op neersl. % 10 10 90 20 10 min.temp. 16 17 20 19 17 max.temp. 31 32 28 27 26 |
HA-HA-HA-HA-HA!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Gridlok het volgende:
zo even een broodje smeren met kans op hagelslag.
lokaal kans op onsmeerquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Gridlok het volgende:
zo even een broodje smeren met kans op hagelslag.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n reactie als hij bij die kleine is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |