Wat zou jij een periodiek ongestelde secreet zijn zodra je de functie van mod mag bekleden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou oprecht een goede KLB-mod zijn. Wel een kuthoer, maar wel een goede mod.
LOLquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, jij bent een half jaar in rouw geweest nadat het uit was met je ex, en elke keer maar emo worden als je aan haar dacht of whatever. Jij bent echt de minst stoere man ever. Zelfs Hakuna is nog stoerder.
Waar is dit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.Wil ook over z'n buikje aaien. :$
Dit soort shit dan:
[ afbeelding ]
Buzzfeedquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Of dit.
Vind spinnen niet snel eng, maar hier krijg ik wel de kriebels van.
Zo serieus, zo boos. Jochie toch, heb ik je een keer op je zieltje getrapt ofzo? Boehoe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat zou jij een periodiek ongestelde secreet zijn zodra je de functie van mod mag bekleden.
Denk dat menig forum-gebruiker je dan kapot zou trappen zodra ze je tegenkwamen in het echte leven als je weer mod-af bent.
Australië...quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
LOL
[..]
Waar is dit?
[..]
Buzzfeed.
Ga je mee op een epic pacific adventure?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Australië...![]()
En daar stonden de foto's gewoon op, hjb.
Met jou altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga je mee op een epic pacific adventure?
Oh wowquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, jij bent een half jaar in rouw geweest nadat het uit was met je ex, en elke keer maar emo worden als je aan haar dacht of whatever. Jij bent echt de minst stoere man ever. Zelfs Hakuna is nog stoerder.
Praat normaal man, labiel wijf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo serieus, zo boos. Jochie toch, heb ik je een keer op je zieltje getrapt ofzo? Boehoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga toch weg, achterlijke teef.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Noem ze dan maar eens op vriend.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Praat normaal man, labiel wijf.
Beetje een Modus-actie deze: "tis maar een internet forum chill man"
Ik heb geen idee wie je verder bent en waar je haat jegens mij vandaan komt, maar gezien je reacties vind ik het wel ironisch dat jij degene bent die mij labiel noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga toch weg, achterlijke teef.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Bring it.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
Wie zit er aan BT en Zaktabak. Ik breek je.
Ah, de 'wie ben jij'-truuk. Zo tacktvol, zo origineel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je verder bent
Waar baseer jij op dat ik emotioneel niet stabiel zou zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en ik ben je vriend niet, Mijn vrienden zijn emotioneel stabiel en kunnen wel tegen een stootje
Rot voor je dat je er zo mee zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ah, de 'wie ben jij'-truuk. Zo tacktvol, zo origineel.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rot voor je dat je er zo mee zit.
Volgens mij ook. Zie hem wel vaker zo gefrustreerd uit het niets reagerenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zie hem wel vaker zo gefrustreerd uit het niets reagerenrare figuren
Sta gewoon op en loop weg van je computer denk ik dan
omdat je bij de kleinste belediging al fucking hard loopt te janken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik emotioneel niet stabiel zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |