Ben niet zo van de harddrugsquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als jij zin hebt in coke dan hou ik je niet tegen.
Jammer eh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet iedereen hapt
vooral mensen hier niet
Is haram.quote:
Wanneer is het Suikerfeest?quote:
Chickies links chickies rechts tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nog chickies gehosseld in de dancing gister mortie?
Weet niet, te zoetquote:
hehequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chickies links chickies rechts toch
[..]
Weet niet, te zoet
Net als jij toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chickies links chickies rechts toch
[..]
Weet niet, te zoet
Weet niet, werk morgen wel tot 11quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort ik mis je man, wanneer wingen? Morgen?
Zou eten.quote:
Was een #bwc :$quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf niet meer na jouw #bbc #confessions
Jaloezie staat je niet.quote:
Doe dan meteen dicht :Squote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KLB / Darude sandstorm
Wat is deze shit.
Ik zou oprecht een goede KLB-mod zijn. Wel een kuthoer, maar wel een goede mod.quote:
#chlo4modquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zou oprecht een goede KLB-mod zijn. Wel een kuthoer, maar wel een goede mod.
Bah.quote:
Alle topics over de mac dichtgooienquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu ben je alleen een kuthoer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:
Blauw is niet mijn kleur.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
Nee ik lul, blauw staat me heel goed.
Jij bent dus anti Mortaxx, de SC mod.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ho ho ho, ben altijd pro-Mortaxx.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent dus anti Mortaxx, de SC mod.
Maar ik denk ook wel dat je een goede mod zou zijn, gewoon lekker veel dichtgooien en weinig tolereren.quote:
Sowieso al die domme topics die niet eens een fatsoenlijke klacht-OP hebben. Bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar ik denk ook wel dat je een goede mod zou zijn, gewoon lekker veel dichtgooien en weinig tolereren.
Ik zou ook wel een goede mod zijn denk ik.
Ja, weg ermee, in de prullenbak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso al die domme topics die niet eens een fatsoenlijke klacht-OP hebben. Bah.
Ja. Precies. Bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, weg ermee, in de prullenbak.
trek lekker zelf een fiets uit het rekquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Murdera het volgende:
Hehe junkies die je een mp3 speler willen verkopengeef me gvd een fiets!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Hosselaars voor laif jullie weetennn
Ahw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |