Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ha!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef idl het volgende:
Salam alaykoum
in het weekend strijden broeders en zusters
asquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef idl het volgende:
Salam alaykoum
in het weekend strijden broeders en zusters
-MarokkaanBerberquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
as
Je weet dat je voor je zomaar hier een bericht post, je het volgende rijtje moet beantwoorden:
Wat is je afkomst?
Sjiiet/soenniet?
Hoe denk je over zout eten?
En zoet eten?
BVD
naam?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef idl het volgende:
[..]
-MarokkaanBerber
-Soenniet Alhamdulillah
-zout hoort erbij
-zoet is lekker
-Mohammedquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
naam?
leeftijd ?
is het patat of friet?
Het Marokkanenquotum is al behaald. Jammer, exit ---->.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef idl het volgende:
[..]
-MarokkaanBerber
-Soenniet Alhamdulillah
-zout hoort erbij
-zoet is lekker
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het Marokkanenquotum is al behaald. Jammer, exit ---->.
Kan je niet in kleermakerzit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef darkmond het volgende:
M'n voeten naar de kloten. Straks nog naar moskee voor iftar en zo
Daar gaan m'n benen in die houding die ik niet gewend ben
1.84quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan de laatste essentiële vraag.... ben je langer dan 1.80????
[..]
Die users zijn er niet meer. #ripquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt alsnog als dwerg aangeziendoor bepaalde users hier.
Hihihi.
Ik heb nooit deze vragen beantwoord. Ik zal het nu doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
as
Je weet dat je voor je zomaar hier een bericht post, je het volgende rijtje moet beantwoorden:
Wat is je afkomst?
Sjiiet/soenniet?
Hoe denk je over zout eten?
En zoet eten?
BVD
waarom dan??? Opeens??quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die users zijn er niet meer. #rip
We verwelkomen nu users als IDL. [ afbeelding ]
hoe dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Ik had eergisteren zo'n koekjesmix gehaald waar je alleen water moet toevoegen. Finaal mislukt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo doen sahbi...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand dat ik snap dat nooit. Zelf koekjes maken kost misschien 5 minuten meer werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Ik had eergisteren zo'n koekjesmix gehaald waar je alleen water moet toevoegen. Finaal mislukt
dude.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Fuck of lihoud.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik heb nooit deze vragen beantwoord. Ik zal het nu doen.
-Surinamer
-Geen religie
-Ik hou niet van zout eten
-Ik eet geen zoetigheid
Ben je Marokkaans?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom dan??? Opeens??
Welkom IDL
[..]
hoe dan?woon je op jezelf?
/carequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
-Surinamer
-Geen religie
-Ik eet geen zoetigheid
Totaal niet gevraagd .quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
-Surinamer
-Geen religie
-Ik eet geen zoetigheid
Wtf dan ben je wel heel slecht in de keukenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Foto of lijstje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
Ben terug van de winkel. Ik heb weer een shitload gekocht aan stuff wat niet voedzaam is.
Oke che en stimo zijn weer een spelletje aan het spelen loik hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze stalkte me de hele tijd. Heb toen tegen een admin gezegd.
Neej. Ik ben paki.quote:
Hmm ja vooral op reageren.quote:
ja terevht dan :/ gaat het nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze stalkte me de hele tijd. Heb toen tegen een admin gezegd.
Nee, ik ben gewoon hopeloos. 2 keer zo veel water bij gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom dan??? Opeens??
Welkom IDL
[..]
hoe dan?woon je op jezelf?
Wel ijs neem ik aan!?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
Ben terug van de winkel. Ik heb weer een shitload gekocht aan stuff wat niet voedzaam is.
??quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke che en stimo zijn weer een spelletje aan het spelen loik hoor
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon hopeloos. 2 keer zo veel water bij gedaan.
Smakelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ice tea green
Bullit
Milka Oreo
Kinder Bueno
Haribo kersjes
Cheeto's
en babybell kaasjes
Mag jij vinden, maar heb al drie DM's gehad van mensen uit dit topic die mijn posts waarderen.quote:
Neem dan fatsoenlijke chips...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ice tea green
Bullit
Milka Oreo
Kinder Bueno
Haribo kersjes
Cheeto's
en babybell kaasjes
- Zij stalkt jou zogenaamdquote:
wat is het verhaal dan bortesherlockquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
- Zij stalkt jou zogenaamd
- Admin banned haar
- Vervolgens open jij een topic met 'free stimo'
Please.
Whuahaha...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar heb al drie DM's gehad van mensen uit dit topic die mijn posts waarderen.
Thanksquote:
Representttttttttttttquote:
Cheeto's zijn kei lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem dan fatsoenlijke chips...
"weer een spelletje"quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
- Zij stalkt jou zogenaamd
- Admin banned haar
- Vervolgens open jij een topic met 'free stimo'
Please.
nog twee uur en tien minuten alhamdulillahquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
"weer een spelletje"
Dat was een grap van stalken pfff. Weet ik veel waarom ze gebanned is.
Mensen zijn echt op, srs
Dan ben ik al bijna klaar met eten, inshallahquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog twee uur en tien minuten alhamdulillah
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna klaar met eten, inshallah
Wel laat bij jullie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog twee uur en tien minuten alhamdulillah
We zijn hardcore toch. Nee het gaat om de rode gloed die in het oosten te zien is, die moet verdwenen zijn.quote:
Ik maak de zakjes open die erbij zitten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat maak je eigenlijk bij je noodles?
En ik heb camera gekocht borte
lantaarnpaal die aan gaat is officieel zonsondergangquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
We zijn hardcore toch. Nee het gaat om de rode gloed die in het oosten te zien is, die moet verdwenen zijn.
Lantaarnpalen hebben er niet zo veel mee te maken, maar misschien gaan die ook dan pas aan
Ja klopt de rode gloed. MAAR ALS IK VANUIT MIJN HUIS NAAR BUITEN KIJK IS HET GWN DONKER MAAR NEE HOOR WACHTEN OP HET LICHTquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
We zijn hardcore toch. Nee het gaat om de rode gloed die in het oosten te zien is, die moet verdwenen zijn.
Lantaarnpalen hebben er niet zo veel mee te maken, maar misschien gaan die ook dan pas aan
Ja, dat doen ze bewust met Ramadan zodat mensen genoeg licht hebben tijdens het etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
heb je yamyam noodles? Eentje met soort oli en een zoutige?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik maak de zakjes open die erbij zitten?
Welkeee
Kip Kerriequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik maak de zakjes open die erbij zitten?
Welkeee
Dus om 21:53 ongeveer? Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
lantaarnpaal die aan gaat is officieel zonsondergang
Is wel lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mascarpone is fucking vies zo uit het bakje. Ik dacht dat het zoet was. Heb mijn tong moeten schoonmaken met een keukenpapiertje.
ze gaan niet zo vroeg aan? Zonsondergang begint wel op een eerder tijdstipquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus om 21:53 ongeveer? Volgens mij niet hoor
Sony Mark 3 is beter.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je yamyam noodles? Eentje met soort oli en een zoutige?
Nikon Coolpix S9700 zo uit mm hoofd.
Zonsondergang midden Nederland is 21:52. En dan gaan ze niet aan nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze gaan niet zo vroeg aan? Zonsondergang begint wel op een eerder tijdstip
Ja, je moet sowieso met iets etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh echt smerig man. Echt smerig.
Yumyum!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je yamyam noodles? Eentje met soort oli en een zoutige?
Nikon Coolpix S9700 zo uit mm hoofd.
gemixt met yoghurt, beetje suiker. Oreo's gekruimeld en laagjes gemaakt met bosbessen. BAAMMMquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yumyum!
Veel plezier ermee. Ik wil foto's zien wanneer je terug bent.
Why dezequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
Jullie weten nixxxxxx van ramen. Ik ga jullie wat zeggen en dan gaan jullie nooit meer die vieze shizzle eten.
Dit is de lekkerste ramen ooitt
ever
everrrrrrr
[ afbeelding ]
quote:
Ik bitchte niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja en een Panasonic lumix ook, zo kun je altijd bitchen
Waxti dakuzhm baw 7halayquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Barast am galkana. Te nagam choni wa shet abit.
Hahaha. Weetje dat ik die woorden lang niet gehoord heb.quote:
Moet je zelf wel juiste ingrediënten bijvoegen dan. Uit pakje vind ik ook vies. Veels te zout.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Peunage het volgende:
Uberhaupt noodles eten
Zo smerig die shit![]()
IK BEN LANGER DAN 1.80!!!quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. Weetje dat ik die woorden lang niet gehoord heb.
truequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan hem niks kwalijk nemen .
geen groente erbij????quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, heb door al dat gepraat hier wel zin gekregen in oosters eten.
Maar het wordt schnitzel en eerdeppels vandaag.
zelf schnitzel gemaakt of zo gekochtquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, heb door al dat gepraat hier wel zin gekregen in oosters eten.
Maar het wordt schnitzel en eerdeppels vandaag.
Hipster.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik heb geen stokjes meer nu kan ik geen noodles eten
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
MET JE VINGERS IS MEER SMAKELIJKquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wel knap als je niet genoeg zout eetquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef Blocko het volgende:
Als je niet genoeg zout eet krijg je toch last van kramp?
Salade.quote:
Zelf gemaakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zelf schnitzel gemaakt of zo gekocht
Je hebt mannen en je hebt mánnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wonen allemaal nog thuis. Behalve Che.
Niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je een succes was.
Dit ..DIT.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
Ik wil wel koken maar door voorgeschreven geslachtsrollen binnen de turkse gemeenschap en dus ook gedeeltelijk in ons gezin zou daar natuurlijk raar van worden opgekeken.
Als ik later een eigen huis heb ga ik gewoon koken. stiekem is het namelijk best wel leuk.
Could bequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik gaf alleen feitelijke informatie, non?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
Ik wil wel koken maar door voorgeschreven geslachtsrollen binnen de turkse gemeenschap en dus ook gedeeltelijk in ons gezin zou daar natuurlijk raar van worden opgekeken.
Als ik later een eigen huis heb ga ik gewoon koken. stiekem is het namelijk best wel leuk.
Tijdens mijn "Ik woon op kamers" periode in Turkei heb ik gewoon voor het voedsel gezorgd. Mijn mede Turkish matties snappen er niets van. Die zijn al helemaal tevreden met een gelukt eitjequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit ..DIT.. Ik weet niet eens hoe ik erop moet reageren.
Couldn't care less. Het ging mij om dit;quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef Blocko het volgende:
[..]
Tijdens mijn "Ik woon op kamers" periode in Turkei heb ik gewoon voor het voedsel gezorgd. Mijn mede Turkish matties snappen er niets van. Die zijn al helemaal tevreden met een gelukt eitje.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
voorgeschreven geslachtsrollen binnen de turkse gemeenschap en dus ook gedeeltelijk in ons gezin zou daar natuurlijk raar van worden opgekeken.
Wat kan hij eraan doen dat Turken raar zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Couldn't care less. Het ging mij om dit;
[..]
Dat was niet geheel serieus. Als in, er is wel een verwachtingspatroon maar echt raar opkijken doen ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Couldn't care less. Het ging mij om dit;
[..]
Je bent laatst zelf uit de kast gekomen als Turkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat Turken raar zijn?
Had te snel getypt toen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent laatst zelf uit de kast gekomen als Turk
dag iedereen
Nee hoor. Ken genoeg Turkse jongens die er anders over denken.quote:
Niet meegaan met de stroom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat Turken raar zijn?
Niet eens dat Bortequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he.
Toen mijn opa hier net kwam wonen woonden ze met meerdere mannen in een huis. Al die mannen konden totaaal niet koken. Mijn opa was de enige die een fatsoenlijke maaltijd op tafel kon krijgen. Sindsdien noemen ze hem 'mama' (mamo).
En nu nog. Wanneer ik een van zijn vrienden tegenkom noemen ze mij altijd 'kleinkind van mamo'.
Af en toe meekijken met mama is echt niet erg hoor, jongens.
"is toch niet mijn werk"quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet eens dat BorteTafel dekken/ afwassen/ wasmachine aanzetten is ook zo een grote opgave.
échte mannen strijken alleen hun eigen overhemd natuurlijk. Je moet in dat soort situaties niet overdrijven en alles op je nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he.
Toen mijn opa hier net kwam wonen woonden ze met meerdere mannen in een huis. Al die mannen konden totaaal niet koken. Mijn opa was de enige die een fatsoenlijke maaltijd op tafel kon krijgen. Sindsdien noemen ze hem 'mama' (mamo).
En nu nog. Wanneer ik een van zijn vrienden tegenkom noemen ze mij altijd 'kleinkind van mamo'.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he.
Hij doet gewoon een constatering. Ik zeg toch niet dat de man niet moet meehelpen/-kijken in de keuken? Maar verwachten jullie dat de man ieder dag mee gaat helpen met koken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ken genoeg Turkse jongens die er anders over denken.
[..]
Niet meegaan met de stroom?
Je moet de moeilijkheidsgraad opvoeren. Pasta maken kan iedereen welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
Koken vind ik saai. Ik kan het wel, maar haal er geen voldoening uit.
Ik weet nog toen wij een keer op vakantie waren zonder mijn vader. Eenmaal terug van vakantie was de helft van onze witte was roze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet eens dat BorteTafel dekken/ afwassen/ wasmachine aanzetten is ook zo een grote opgave.
mijn vader verplaatst niet eens een glas somsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Ik hoef later ook niet. jij wel."
Ik moest keihard lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn vader verplaatst niet eens een glas somsmn broertje doet helemaal nikssss
Ja mijn broertje is ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet nog toen wij een keer op vakantie waren zonder mijn vader. Eenmaal terug van vakantie was de helft van onze witte was roze.Damn.
Meteen doorschieten naar andere uiteinde...quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De tijd dat vrouwen thuisbleven en de mannen werkten zijn voorbij. Tegenwoordig is het zo dat mannen en vrouwen een fulltime baan hebben. Het is niet meer dan logisch dat ook de mannen iets van het huishouden doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
échte mannen strijken alleen hun eigen overhemd natuurlijk. Je moet in dat soort situaties niet overdrijven en alles op je nemen.
Mijn vader strijkt, stofzuigt en wast kleren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
& ik zeg dat het niet per se zo is want ik ken voorbeelden uit de praktijk die het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Hij doet gewoon een constatering. Ik zeg toch niet dat de man niet moet meehelpen/-kijken in de keuken? Maar verwachten jullie dat de man ieder dag mee gaat helpen met koken?
Niet doen alsof vrouwen zoveel beter zijn. Al die haren overal :S.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja mijn broertje is ook zo.Overal boxers.
Damn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nope. Zijn toch echt mijn ervaringen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meteen doorschieten naar andere uiteinde...
Mijn baba zet thee voor mama en kookt ook soms.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf dit zijn echte struggles en alles ga je lachen????
Ik ruim het ten minste op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet doen alsof vrouwen zoveel beter zijn. Al die haren overal :S.
Gewoon kijken naar salaris, mannen verdienen in het algemeen meer dus hebben thuis recht om meer rust.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De tijd dat vrouwen thuisbleven en de mannen werkten zijn voorbij. Tegenwoordig is het zo dat mannen en vrouwen een fulltime baan hebben. Het is niet meer dan logisch dat ook de mannen iets van het huishouden doen.
ben ik niey trots op hoor? Klote haaruitvalquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet doen alsof vrouwen zoveel beter zijn. Al die haren overal :S.
quote:
viesss.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik niey trots op hoor? Klote haaruitval
Ja, die mensen bestaan, ja. Maar dacht dat we het over Blocko en de andere mannen in dit topic hadden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nope. Zijn toch echt mijn ervaringen.
[..]
haren kan je zelfs op staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef Blocko het volgende:
[..]
[..]
viesss.. Dan maar liever een boxer op de grond, daar kan je tenminste omheen lopen.
Ah ja. Nee ik heb het breder genomen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die mensen bestaan, ja. Maar dacht dat we het over Blocko en de andere mannen in dit topic hadden.
Good luck later.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Blocko het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar salaris, mannen verdienen in het algemeen meer dus hebben thuis recht om meer rust.
Lekker eerlijk toch?
Volgens mij had ik ergens gelezen dat vrouwen geregeld hun hoofdhaar uit hun anus trekken.quote:
Van chillen komt weinig terecht als je dadelijk ook nog kinderen krijgt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil later part-time werken en de rest thuis chillen. Maar eerst een tijd 40u/pw
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat vrouwen geregeld hun hoofdhaar uit hun anus trekken.
Dus je weet maar nooit waar dat haar is geweest.
Misschien wil ik geen kinderenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van chillen komt weinig terecht als je dadelijk ook nog kinderen krijgt.
Wanneer ik een vaste baan heb en het kan veroorloven op mezelf te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah ja. Nee ik heb het breder genomen.
Wanneer ga jij op jezelf?
binnen 2-3 jaar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ik een vaste baan heb en het kan veroorloven op mezelf te wonen.
Succes met het vinden van een partner die daarmee akkoord gaat dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien wil ik geen kinderen
studeer je nog?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ik een vaste baan heb en het kan veroorloven op mezelf te wonen.
Hoofdhaar uit hun anus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat vrouwen geregeld hun hoofdhaar uit hun anus trekken.
Dus je weet maar nooit waar dat haar is geweest.
oh, ik dacht dat je ooit zei dat je ze wel wou, vandaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien wil ik geen kinderen
Komt wel goed. Tawakkulquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een partner die daarmee akkoord gaat dan.
Ik bedenk me snelquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ooit zei dat je ze wel wou, vandaar.
Ja, langstudeerder.quote:
Ja, zoals zoveel onderwerpen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
wejoh de-ja-vu.
Hebben wij dit gesprek al eens eerder gevoerd? Voelt echt zo.
Was dat toen we het hadden over dat jij jezelf niet zag binden ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
wejoh de-ja-vu.
Hebben wij dit gesprek al eens eerder gevoerd? Voelt echt zo.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was dat toen we het hadden over dat jij jezelf niet zag binden ofzo
Ik wil volgend jaar op mezelf inshallah. Of dat gaat gebeuren is een 2e.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ga jij ooit op jezelf wonen denk je? Of ga je alleen uit huis wanneer je gaat trouwen?
Hoe zijn jouw ouders met dit onderwerp? Vrij of 'NEE TROUWEN OF NIET'?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar op mezelf inshallah. Of dat gaat gebeuren is een 2e.
pics.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie rijst met de groene kleine tuinboontjes erdoorheen en nog wat kruiden?En dan vis erbij omnomnom
Nee: DAAR HEBBEN WIJ HET NIET OVER IN DIT HUIS!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw ouders met dit onderwerp? Vrij of 'NEE TROUWEN OF NIET'?
NEE . maar puntje bij paaltje zullen ze wel snappen denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw ouders met dit onderwerp? Vrij of 'NEE TROUWEN OF NIET'?
Wat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Blocko het volgende:
Als je het huis uitgaat dan ben je potentieel geen maagd meer.
En dat kan niet.
akldfjakquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Blocko het volgende:
Als je het huis uitgaat dan ben je potentieel geen maagd meer.
En dat kan niet.
Als ze me niet op mn woord geloven kunnen ze opbokken. Dat is ook zo scheef in onze cultuur. Doei.quote:
Succes. Ik hoop echt voor je dat het lukt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
NEE . maar puntje bij paaltje zullen ze wel snappen denk ik.
why?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar op mezelf inshallah. Of dat gaat gebeuren is een 2e.
En sowieso, als je zoiets zou willen doen dan zou je dat nu ook wel kunnen doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ze me niet op mn woord geloven kunnen ze opbokken. Dat is ook zo scheef in onze cultuur. Doei.
Is toch zo, het is niet dat ik zo denk maar waarschijnlijk zal dat bij veel ouders wel een zorg zijn. Die denken natuurlijk ook aan wat de buurt van zo'n uit-huis-gaan-actie zou denken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
akldfjak
weet niet hoe ik hierop moet zeggen
ja, dit wel. jammer genoeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef Blocko het volgende:
[..]
Is toch zo, het is niet dat ik zo denk maar waarschijnlijk zal dat bij veel ouders wel een zorg zijn. Die denken natuurlijk ook aan wat de buurt van zo'n uit-huis-gaan-actie zou denken.
Echt hoor. Serieus. Sneue bedoening, nu weet ik waarom ik soms zo agressief en anti over kom.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En sowieso, als je zoiets zou willen doen dan zou je dat nu ook wel kunnen doen.Daarvoor hoef je echt niet uit huis.
Jij bent een vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ze me niet op mn woord geloven kunnen ze opbokken. Dat is ook zo scheef in onze cultuur. Doei.
Controleren.! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Please.
Yeahquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Succes. Ik hoop echt voor je dat het lukt.
Dat wil ik graagquote:
Met zo'n iemand die er zulke debiele gedachten op nahoudt, moet je ook niet willen trouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef Blocko het volgende:
[..]
Is toch zo, het is niet dat ik zo denk maar waarschijnlijk zal dat bij veel ouders wel een zorg zijn. Die denken natuurlijk ook aan wat de buurt van zo'n uit-huis-gaan-actie zou denken.
wat is het precies dan dat op jezelf wonen jouw zal brengen?quote:
Die Teyze op de hoek gaat natuurlijk gelijk aan de hele stad vertellen dat jij een Hollands vriendje hebt gevonden en nu samen woont.quote:
Slayage je stelt altijd zo uberveel vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het precies dan dat op jezelf wonen jouw zal brengen?
Voelen denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
In sommige culturen doen ze meisjes controleren op hun maagdelijkheid blijkbaar. Heb me altijd afgevraagd hoe ze dat doen? Kun je dat zomaar zien?![]()
![]()
Nee je bent gewoon aan het kloten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Just playing the devils advocate, dear.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die Teyze op de hoek gaat natuurlijk gelijk aan de hele stad vertellen dat jij een Hollands vriendje hebt gevonden en nu samen woont.
Dan krijg je gelijk een stempel en kom je nooit meer aan een man die wel acceptabel zou zijn voor family and friends.
Dit zeggen ze altijd maar ik zweer het je he, de grootste sletjes hier zijn als eerste getrouwd en hebben nu kinderen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die Teyze op de hoek gaat natuurlijk gelijk aan de hele stad vertellen dat jij een Hollands vriendje hebt gevonden en nu samen woont.
Dan krijg je gelijk een stempel en kom je nooit meer aan een man die wel acceptabel zou zijn voor family and friends.
i know, kan ook antwoord geven over DM als je wilt. mij NEGERen kan ook altijd uiteraard, ben ik wel gewendquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Slayage je stelt altijd zo uberveel vragen.
iets met een vinger en een natte doek, stel ik me voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
In sommige culturen doen ze meisjes controleren op hun maagdelijkheid blijkbaar. Heb me altijd afgevraagd hoe ze dat doen? Kun je dat zomaar zien?![]()
![]()
Klopt. Ik haat die Turkse pre-wedding photo-shoots. Ken je die? Dat ze in een landschap staan met zijn twee met een ballon ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit zeggen ze altijd maar ik zweer het je he, de grootste sletjes hier zijn als eerste getrouwd en hebben nu kinderen.
Ok, maar je weet wel dat ik niet zo denk, toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon aan het kloten.
je komt niet zo over Blockoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ok, maar je weet wel dat ik niet zo denk, toch?
zelfstandigheidquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know, kan ook antwoord geven over DM als je wilt. mij NEGERen kan ook altijd uiteraard, ben ik wel gewend
WATTTquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
iets met een vinger en een natte doek, stel ik me voor
Beetje hetzelfde idee als die drugsdealende mocro's die na hun 25ste opeens moslim fundementalist worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit zeggen ze altijd maar ik zweer het je he, de grootste sletjes hier zijn als eerste getrouwd en hebben nu kinderen.
HAHAHA JA.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Ik haat die Turkse pre-wedding photo-shoots. Ken je die? Dat ze in een landschap staan met zijn twee met een ballon ofzo.
Ja, kots!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Ik haat die Turkse pre-wedding photo-shoots. Ken je die? Dat ze in een landschap staan met zijn twee met een ballon ofzo.
Ik weet ook niet, maar je kan het op een manier wel zoen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
ja maar ik geloof gewoon niet in de 'je komt niet aan een man' bullshit. praktijk bewijst het tegendeel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als die drugsdealende mocro's die na hun 25ste opeens moslim fundementalist worden.
Ja dat weten we allemaal. Maar ik heb het over meisjes die worden gecontroleerd voooordat ze het huwelijksnacht ingaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat er bloed komt bij de eerste keer omdat de dame niet nat genoeg is en dr man te graaggggg wil. Ja dan krijg je bloed.
Nja klopt ook wel ergens eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja maar ik geloof gewoon niet in de 'je komt niet aan een man' bullshit. praktijk bewijst het tegendeel.
Dit niet man.quote:
echt achterlijk eigenlijk, dat gecontroleer de hele tijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat weten we allemaal. Maar ik heb het over meisjes die worden gecontroleerd voooordat ze het huwelijksnacht ingaan.
Als een man van mij verwacht dat ik bloed is het meteeeen uit. daaag daagquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt achterlijk eigenlijk, dat gecontroleer de hele tijd
Darkmod?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit niet man.
We hebben het over die andere.
Maar nu is er zo'n andere populaire, een Arabische uit Libanon. Ik zie iedereen in mijn lijst zijn foto's liken en delen.
sla hem op zn neus, dan bleoedquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als een man van mij verwacht dat ik bloed is het meteeeen uit. daaag daag
Laat hem dan bloedenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als een man van mij verwacht dat ik bloed is het meteeeen uit. daaag daag
Hmm, ken ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit niet man.
We hebben het over die andere.
Maar nu is er zo'n andere populaire, een Arabische uit Libanon. Ik zie iedereen in mijn lijst zijn foto's liken en delen.
WATquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef darkmond het volgende:
Laylat Al-qadr is vandaag kom ik met dus achter
Ik snap ook niet dat sommige bang zijn voor wat hun buren denken. Who cares?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt achterlijk eigenlijk, dat gecontroleer de hele tijd
ja dat is zeker zo, maar de knop omzetten is lastiiiiiiiigquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat sommige bang zijn voor wat hun buren denken. Who cares?
Volgens mij is het niet zeker op welke dag dat precies is, maar dat de Profeet heeft gezegd dat je het in de (oneven dagen van) de laatste week moet zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef darkmond het volgende:
Laylat Al-qadr is vandaag kom ik met dus achter
Ik heb een homoseksuele vriend en hij brengt mij thuis nadat we iets zijn gaan eten/doen. Niemand die er thuis iets over zegt, mijn ouders vinden hem chill, en dan komt mijn Turkse buurvrouw vragen over hem stellen aan mijn mam. Echt. Rot opquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat sommige bang zijn voor wat hun buren denken. Who cares?
Heb ik en mijn familie wel gedaan toen we naar Nederland kwamen. Heb daarom echt de beste ouders ooit. Ook open. Kan hun bijna alles vertellen zonder dat ze denken aan hun buren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat is zeker zo, maar de knop omzetten is lastiiiiiiiig
Beetje kut dan als die man een micro schroevendraaier heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat ook.
Ik zat laatst een docu te kijken over Balkan zigeuners in Duitsland. Daar is het dus normaal dat ze met het maagdelijksheidsbloed van de bruid de hele trouwzaal doorgaan om te bewijzen dat het meisje maagd was.
Sorry hoor maar ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik hieraan mee doe.
Chille ouders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een homoseksuele vriend en hij brengt mij thuis nadat we iets zijn gaan eten/doen. Niemand die er thuis iets over zegt, mijn ouders vinden hem chill, en dan komt mijn Turkse buurvrouw vragen over hem stellen aan mijn mam. Echt. Rot op
ja wrijf het er lekker nog even inquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik en mijn familie wel gedaan toen we naar Nederland kwamen. Heb daarom echt de beste ouders ooit. Ook open. Kan hun bijna alles vertellen zonder dat ze denken aan hun buren.
Hoe oud was jij nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik en mijn familie wel gedaan toen we naar Nederland kwamen. Heb daarom echt de beste ouders ooit. Ook open. Kan hun bijna alles vertellen zonder dat ze denken aan hun buren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chille ouders.Mijn ouders kennen mijn leven niet eens.
je hebt nog je hele leven om zelfstandig te zijn, geniet/maak gebruik zo lang mogelijk van de faciliteiten die je ouders biedenquote:
Dat kan niet. Het meisje is of een hoer of een maagd. Andere factoren kunnen geen rol spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
Beetje kut dan als die man een micro schroevendraaier heeft.
Wat gebeurt er dan? Mag ze die schroevendraaier inruilen voor een andere?
Als ze moeten kiezen tussen dochter alleen naar huis laten reizen 's avonds laat en dochter gebracht laten worden door een bekende, dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chille ouders.Mijn ouders kennen mijn gay vriend niet eens.
Wel vaag dat een Turk zich gaat bemoeien met niet-Turken. Ik zie de Turken hier dat niet zo snel doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als ze moeten kiezen tussen dochter alleen naar huis laten reizen 's avonds laat en dochter gebracht laten worden door een bekende, dan is de keuze snel gemaakt.
Zo is het wel jammergenoeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het meisje is of een hoer of een maagd. Andere factoren kunnen geen rol spelen.
quote:
broekiesquote:
Daar weet jij veel van hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt nog je hele leven om zelfstandig te zijn, geniet/maak gebruik zo lang mogelijk van de faciliteiten die je ouders bieden
rare lastfm heb jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Mijn ouders komen uit grote Koerdische steden en zijn niet zwaar gelovig. Heeft misschien ook wat mee te maken.
Wens jou gay vriend beterschapquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chille ouders.Mijn ouders kennen mijn gay vriend niet eens.
Heb niet eens zo veel gegeten, maar door 't snelle eten krijg je zo'n opgeblazen gevoel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je moet je ook niet volproppen. Doen die kindjes in Afrika toch ook niet.
Heel vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb niet eens zo veel gegeten, maar door 't snelle eten krijg je zo'n opgeblazen gevoel.
nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omnomnom. Is het altijd ook gezellig bij jullie aan tafel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Wassup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel heb ik altijd bij eyeliner, en dan zo'n vleugel proberen te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zijn mijn oogleden anti-oogschaduw. Ik probeer een smokey eye look te maken maar met oogschaduw lijkt ik net een travo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |