Je bent laatst zelf uit de kast gekomen als Turkquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat Turken raar zijn?
Had te snel getypt toen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent laatst zelf uit de kast gekomen als Turk
dag iedereen
Nee hoor. Ken genoeg Turkse jongens die er anders over denken.quote:
Niet meegaan met de stroom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kan hij eraan doen dat Turken raar zijn?
Niet eens dat Bortequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he.
Toen mijn opa hier net kwam wonen woonden ze met meerdere mannen in een huis. Al die mannen konden totaaal niet koken. Mijn opa was de enige die een fatsoenlijke maaltijd op tafel kon krijgen. Sindsdien noemen ze hem 'mama' (mamo).
En nu nog. Wanneer ik een van zijn vrienden tegenkom noemen ze mij altijd 'kleinkind van mamo'.
Af en toe meekijken met mama is echt niet erg hoor, jongens.
"is toch niet mijn werk"quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet eens dat BorteTafel dekken/ afwassen/ wasmachine aanzetten is ook zo een grote opgave.
échte mannen strijken alleen hun eigen overhemd natuurlijk. Je moet in dat soort situaties niet overdrijven en alles op je nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he.
Toen mijn opa hier net kwam wonen woonden ze met meerdere mannen in een huis. Al die mannen konden totaaal niet koken. Mijn opa was de enige die een fatsoenlijke maaltijd op tafel kon krijgen. Sindsdien noemen ze hem 'mama' (mamo).
En nu nog. Wanneer ik een van zijn vrienden tegenkom noemen ze mij altijd 'kleinkind van mamo'.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he.
Hij doet gewoon een constatering. Ik zeg toch niet dat de man niet moet meehelpen/-kijken in de keuken? Maar verwachten jullie dat de man ieder dag mee gaat helpen met koken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ken genoeg Turkse jongens die er anders over denken.
[..]
Niet meegaan met de stroom?
Je moet de moeilijkheidsgraad opvoeren. Pasta maken kan iedereen welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
Koken vind ik saai. Ik kan het wel, maar haal er geen voldoening uit.
Ik weet nog toen wij een keer op vakantie waren zonder mijn vader. Eenmaal terug van vakantie was de helft van onze witte was roze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet eens dat BorteTafel dekken/ afwassen/ wasmachine aanzetten is ook zo een grote opgave.
mijn vader verplaatst niet eens een glas somsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Ik hoef later ook niet. jij wel."
Ik moest keihard lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn vader verplaatst niet eens een glas somsmn broertje doet helemaal nikssss
Ja mijn broertje is ook zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet nog toen wij een keer op vakantie waren zonder mijn vader. Eenmaal terug van vakantie was de helft van onze witte was roze.Damn.
Meteen doorschieten naar andere uiteinde...quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De tijd dat vrouwen thuisbleven en de mannen werkten zijn voorbij. Tegenwoordig is het zo dat mannen en vrouwen een fulltime baan hebben. Het is niet meer dan logisch dat ook de mannen iets van het huishouden doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
échte mannen strijken alleen hun eigen overhemd natuurlijk. Je moet in dat soort situaties niet overdrijven en alles op je nemen.
Mijn vader strijkt, stofzuigt en wast kleren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
& ik zeg dat het niet per se zo is want ik ken voorbeelden uit de praktijk die het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Hij doet gewoon een constatering. Ik zeg toch niet dat de man niet moet meehelpen/-kijken in de keuken? Maar verwachten jullie dat de man ieder dag mee gaat helpen met koken?
Niet doen alsof vrouwen zoveel beter zijn. Al die haren overal :S.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja mijn broertje is ook zo.Overal boxers.
Damn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nope. Zijn toch echt mijn ervaringen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meteen doorschieten naar andere uiteinde...
Mijn baba zet thee voor mama en kookt ook soms.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf dit zijn echte struggles en alles ga je lachen????
Ik ruim het ten minste op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet doen alsof vrouwen zoveel beter zijn. Al die haren overal :S.
Gewoon kijken naar salaris, mannen verdienen in het algemeen meer dus hebben thuis recht om meer rust.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De tijd dat vrouwen thuisbleven en de mannen werkten zijn voorbij. Tegenwoordig is het zo dat mannen en vrouwen een fulltime baan hebben. Het is niet meer dan logisch dat ook de mannen iets van het huishouden doen.
ben ik niey trots op hoor? Klote haaruitvalquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet doen alsof vrouwen zoveel beter zijn. Al die haren overal :S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |