Je hebt mannen en je hebt mánnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wonen allemaal nog thuis. Behalve Che.
Niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je een succes was.
Dit ..DIT.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
Ik wil wel koken maar door voorgeschreven geslachtsrollen binnen de turkse gemeenschap en dus ook gedeeltelijk in ons gezin zou daar natuurlijk raar van worden opgekeken.
Als ik later een eigen huis heb ga ik gewoon koken. stiekem is het namelijk best wel leuk.
Could bequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik gaf alleen feitelijke informatie, non?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
Ik wil wel koken maar door voorgeschreven geslachtsrollen binnen de turkse gemeenschap en dus ook gedeeltelijk in ons gezin zou daar natuurlijk raar van worden opgekeken.
Als ik later een eigen huis heb ga ik gewoon koken. stiekem is het namelijk best wel leuk.
Tijdens mijn "Ik woon op kamers" periode in Turkei heb ik gewoon voor het voedsel gezorgd. Mijn mede Turkish matties snappen er niets van. Die zijn al helemaal tevreden met een gelukt eitjequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit ..DIT.. Ik weet niet eens hoe ik erop moet reageren.
Couldn't care less. Het ging mij om dit;quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef Blocko het volgende:
[..]
Tijdens mijn "Ik woon op kamers" periode in Turkei heb ik gewoon voor het voedsel gezorgd. Mijn mede Turkish matties snappen er niets van. Die zijn al helemaal tevreden met een gelukt eitje.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
voorgeschreven geslachtsrollen binnen de turkse gemeenschap en dus ook gedeeltelijk in ons gezin zou daar natuurlijk raar van worden opgekeken.
Wat kan hij eraan doen dat Turken raar zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Couldn't care less. Het ging mij om dit;
[..]
Dat was niet geheel serieus. Als in, er is wel een verwachtingspatroon maar echt raar opkijken doen ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Couldn't care less. Het ging mij om dit;
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |