Nja klopt ook wel ergens eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja maar ik geloof gewoon niet in de 'je komt niet aan een man' bullshit. praktijk bewijst het tegendeel.
Dit niet man.quote:
echt achterlijk eigenlijk, dat gecontroleer de hele tijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat weten we allemaal. Maar ik heb het over meisjes die worden gecontroleerd voooordat ze het huwelijksnacht ingaan.
Als een man van mij verwacht dat ik bloed is het meteeeen uit. daaag daagquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt achterlijk eigenlijk, dat gecontroleer de hele tijd
Darkmod?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit niet man.
We hebben het over die andere.
Maar nu is er zo'n andere populaire, een Arabische uit Libanon. Ik zie iedereen in mijn lijst zijn foto's liken en delen.
sla hem op zn neus, dan bleoedquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als een man van mij verwacht dat ik bloed is het meteeeen uit. daaag daag
Laat hem dan bloedenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als een man van mij verwacht dat ik bloed is het meteeeen uit. daaag daag
Hmm, ken ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit niet man.
We hebben het over die andere.
Maar nu is er zo'n andere populaire, een Arabische uit Libanon. Ik zie iedereen in mijn lijst zijn foto's liken en delen.
WATquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef darkmond het volgende:
Laylat Al-qadr is vandaag kom ik met dus achter
Ik snap ook niet dat sommige bang zijn voor wat hun buren denken. Who cares?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt achterlijk eigenlijk, dat gecontroleer de hele tijd
ja dat is zeker zo, maar de knop omzetten is lastiiiiiiiigquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat sommige bang zijn voor wat hun buren denken. Who cares?
Volgens mij is het niet zeker op welke dag dat precies is, maar dat de Profeet heeft gezegd dat je het in de (oneven dagen van) de laatste week moet zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef darkmond het volgende:
Laylat Al-qadr is vandaag kom ik met dus achter
Ik heb een homoseksuele vriend en hij brengt mij thuis nadat we iets zijn gaan eten/doen. Niemand die er thuis iets over zegt, mijn ouders vinden hem chill, en dan komt mijn Turkse buurvrouw vragen over hem stellen aan mijn mam. Echt. Rot opquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat sommige bang zijn voor wat hun buren denken. Who cares?
Heb ik en mijn familie wel gedaan toen we naar Nederland kwamen. Heb daarom echt de beste ouders ooit. Ook open. Kan hun bijna alles vertellen zonder dat ze denken aan hun buren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat is zeker zo, maar de knop omzetten is lastiiiiiiiig
Beetje kut dan als die man een micro schroevendraaier heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat ook.
Ik zat laatst een docu te kijken over Balkan zigeuners in Duitsland. Daar is het dus normaal dat ze met het maagdelijksheidsbloed van de bruid de hele trouwzaal doorgaan om te bewijzen dat het meisje maagd was.
Sorry hoor maar ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik hieraan mee doe.
Chille ouders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een homoseksuele vriend en hij brengt mij thuis nadat we iets zijn gaan eten/doen. Niemand die er thuis iets over zegt, mijn ouders vinden hem chill, en dan komt mijn Turkse buurvrouw vragen over hem stellen aan mijn mam. Echt. Rot op
ja wrijf het er lekker nog even inquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik en mijn familie wel gedaan toen we naar Nederland kwamen. Heb daarom echt de beste ouders ooit. Ook open. Kan hun bijna alles vertellen zonder dat ze denken aan hun buren.
Hoe oud was jij nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik en mijn familie wel gedaan toen we naar Nederland kwamen. Heb daarom echt de beste ouders ooit. Ook open. Kan hun bijna alles vertellen zonder dat ze denken aan hun buren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Chille ouders.Mijn ouders kennen mijn leven niet eens.
je hebt nog je hele leven om zelfstandig te zijn, geniet/maak gebruik zo lang mogelijk van de faciliteiten die je ouders biedenquote:
Dat kan niet. Het meisje is of een hoer of een maagd. Andere factoren kunnen geen rol spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
Beetje kut dan als die man een micro schroevendraaier heeft.
Wat gebeurt er dan? Mag ze die schroevendraaier inruilen voor een andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |