Die Teyze op de hoek gaat natuurlijk gelijk aan de hele stad vertellen dat jij een Hollands vriendje hebt gevonden en nu samen woont.quote:
Slayage je stelt altijd zo uberveel vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het precies dan dat op jezelf wonen jouw zal brengen?
Voelen denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
In sommige culturen doen ze meisjes controleren op hun maagdelijkheid blijkbaar. Heb me altijd afgevraagd hoe ze dat doen? Kun je dat zomaar zien?![]()
![]()
Nee je bent gewoon aan het kloten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Just playing the devils advocate, dear.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die Teyze op de hoek gaat natuurlijk gelijk aan de hele stad vertellen dat jij een Hollands vriendje hebt gevonden en nu samen woont.
Dan krijg je gelijk een stempel en kom je nooit meer aan een man die wel acceptabel zou zijn voor family and friends.
Dit zeggen ze altijd maar ik zweer het je he, de grootste sletjes hier zijn als eerste getrouwd en hebben nu kinderen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die Teyze op de hoek gaat natuurlijk gelijk aan de hele stad vertellen dat jij een Hollands vriendje hebt gevonden en nu samen woont.
Dan krijg je gelijk een stempel en kom je nooit meer aan een man die wel acceptabel zou zijn voor family and friends.
i know, kan ook antwoord geven over DM als je wilt. mij NEGERen kan ook altijd uiteraard, ben ik wel gewendquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Slayage je stelt altijd zo uberveel vragen.
iets met een vinger en een natte doek, stel ik me voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
In sommige culturen doen ze meisjes controleren op hun maagdelijkheid blijkbaar. Heb me altijd afgevraagd hoe ze dat doen? Kun je dat zomaar zien?![]()
![]()
Klopt. Ik haat die Turkse pre-wedding photo-shoots. Ken je die? Dat ze in een landschap staan met zijn twee met een ballon ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit zeggen ze altijd maar ik zweer het je he, de grootste sletjes hier zijn als eerste getrouwd en hebben nu kinderen.
Ok, maar je weet wel dat ik niet zo denk, toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon aan het kloten.
je komt niet zo over Blockoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ok, maar je weet wel dat ik niet zo denk, toch?
zelfstandigheidquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know, kan ook antwoord geven over DM als je wilt. mij NEGERen kan ook altijd uiteraard, ben ik wel gewend
WATTTquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
iets met een vinger en een natte doek, stel ik me voor
Beetje hetzelfde idee als die drugsdealende mocro's die na hun 25ste opeens moslim fundementalist worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit zeggen ze altijd maar ik zweer het je he, de grootste sletjes hier zijn als eerste getrouwd en hebben nu kinderen.
HAHAHA JA.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Ik haat die Turkse pre-wedding photo-shoots. Ken je die? Dat ze in een landschap staan met zijn twee met een ballon ofzo.
Ja, kots!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Ik haat die Turkse pre-wedding photo-shoots. Ken je die? Dat ze in een landschap staan met zijn twee met een ballon ofzo.
Ik weet ook niet, maar je kan het op een manier wel zoen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
ja maar ik geloof gewoon niet in de 'je komt niet aan een man' bullshit. praktijk bewijst het tegendeel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als die drugsdealende mocro's die na hun 25ste opeens moslim fundementalist worden.
Ja dat weten we allemaal. Maar ik heb het over meisjes die worden gecontroleerd voooordat ze het huwelijksnacht ingaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat er bloed komt bij de eerste keer omdat de dame niet nat genoeg is en dr man te graaggggg wil. Ja dan krijg je bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |