Mag jij vinden, maar heb al drie DM's gehad van mensen uit dit topic die mijn posts waarderen.quote:
Neem dan fatsoenlijke chips...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ice tea green
Bullit
Milka Oreo
Kinder Bueno
Haribo kersjes
Cheeto's
en babybell kaasjes
- Zij stalkt jou zogenaamdquote:
wat is het verhaal dan bortesherlockquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
- Zij stalkt jou zogenaamd
- Admin banned haar
- Vervolgens open jij een topic met 'free stimo'
Please.
Whuahaha...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar heb al drie DM's gehad van mensen uit dit topic die mijn posts waarderen.
Thanksquote:
Representttttttttttttquote:
Cheeto's zijn kei lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem dan fatsoenlijke chips...
"weer een spelletje"quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
- Zij stalkt jou zogenaamd
- Admin banned haar
- Vervolgens open jij een topic met 'free stimo'
Please.
nog twee uur en tien minuten alhamdulillahquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
"weer een spelletje"
Dat was een grap van stalken pfff. Weet ik veel waarom ze gebanned is.
Mensen zijn echt op, srs
Dan ben ik al bijna klaar met eten, inshallahquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog twee uur en tien minuten alhamdulillah
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ben ik al bijna klaar met eten, inshallah
Wel laat bij jullie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog twee uur en tien minuten alhamdulillah
We zijn hardcore toch. Nee het gaat om de rode gloed die in het oosten te zien is, die moet verdwenen zijn.quote:
Ik maak de zakjes open die erbij zitten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat maak je eigenlijk bij je noodles?
En ik heb camera gekocht borte
lantaarnpaal die aan gaat is officieel zonsondergangquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
We zijn hardcore toch. Nee het gaat om de rode gloed die in het oosten te zien is, die moet verdwenen zijn.
Lantaarnpalen hebben er niet zo veel mee te maken, maar misschien gaan die ook dan pas aan
Ja klopt de rode gloed. MAAR ALS IK VANUIT MIJN HUIS NAAR BUITEN KIJK IS HET GWN DONKER MAAR NEE HOOR WACHTEN OP HET LICHTquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
We zijn hardcore toch. Nee het gaat om de rode gloed die in het oosten te zien is, die moet verdwenen zijn.
Lantaarnpalen hebben er niet zo veel mee te maken, maar misschien gaan die ook dan pas aan
Ja, dat doen ze bewust met Ramadan zodat mensen genoeg licht hebben tijdens het etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
heb je yamyam noodles? Eentje met soort oli en een zoutige?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik maak de zakjes open die erbij zitten?
Welkeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |