Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ha!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef idl het volgende:
Salam alaykoum
in het weekend strijden broeders en zusters
asquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef idl het volgende:
Salam alaykoum
in het weekend strijden broeders en zusters
-MarokkaanBerberquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
as
Je weet dat je voor je zomaar hier een bericht post, je het volgende rijtje moet beantwoorden:
Wat is je afkomst?
Sjiiet/soenniet?
Hoe denk je over zout eten?
En zoet eten?
BVD
naam?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef idl het volgende:
[..]
-MarokkaanBerber
-Soenniet Alhamdulillah
-zout hoort erbij
-zoet is lekker
-Mohammedquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
naam?
leeftijd ?
is het patat of friet?
Het Marokkanenquotum is al behaald. Jammer, exit ---->.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef idl het volgende:
[..]
-MarokkaanBerber
-Soenniet Alhamdulillah
-zout hoort erbij
-zoet is lekker
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het Marokkanenquotum is al behaald. Jammer, exit ---->.
Kan je niet in kleermakerzit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef darkmond het volgende:
M'n voeten naar de kloten. Straks nog naar moskee voor iftar en zo
Daar gaan m'n benen in die houding die ik niet gewend ben
1.84quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan de laatste essentiële vraag.... ben je langer dan 1.80????
[..]
Die users zijn er niet meer. #ripquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt alsnog als dwerg aangeziendoor bepaalde users hier.
Hihihi.
Ik heb nooit deze vragen beantwoord. Ik zal het nu doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
as
Je weet dat je voor je zomaar hier een bericht post, je het volgende rijtje moet beantwoorden:
Wat is je afkomst?
Sjiiet/soenniet?
Hoe denk je over zout eten?
En zoet eten?
BVD
waarom dan??? Opeens??quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die users zijn er niet meer. #rip
We verwelkomen nu users als IDL. [ afbeelding ]
hoe dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Ik had eergisteren zo'n koekjesmix gehaald waar je alleen water moet toevoegen. Finaal mislukt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zo doen sahbi...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand dat ik snap dat nooit. Zelf koekjes maken kost misschien 5 minuten meer werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Ik had eergisteren zo'n koekjesmix gehaald waar je alleen water moet toevoegen. Finaal mislukt
dude.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Peunage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |