quote:
viesss.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik niey trots op hoor? Klote haaruitval
Ja, die mensen bestaan, ja. Maar dacht dat we het over Blocko en de andere mannen in dit topic hadden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nope. Zijn toch echt mijn ervaringen.
[..]
haren kan je zelfs op staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef Blocko het volgende:
[..]
[..]
viesss.. Dan maar liever een boxer op de grond, daar kan je tenminste omheen lopen.
Ah ja. Nee ik heb het breder genomen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die mensen bestaan, ja. Maar dacht dat we het over Blocko en de andere mannen in dit topic hadden.
Good luck later.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Blocko het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar salaris, mannen verdienen in het algemeen meer dus hebben thuis recht om meer rust.
Lekker eerlijk toch?
Volgens mij had ik ergens gelezen dat vrouwen geregeld hun hoofdhaar uit hun anus trekken.quote:
Van chillen komt weinig terecht als je dadelijk ook nog kinderen krijgt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil later part-time werken en de rest thuis chillen. Maar eerst een tijd 40u/pw
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat vrouwen geregeld hun hoofdhaar uit hun anus trekken.
Dus je weet maar nooit waar dat haar is geweest.
Misschien wil ik geen kinderenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van chillen komt weinig terecht als je dadelijk ook nog kinderen krijgt.
Wanneer ik een vaste baan heb en het kan veroorloven op mezelf te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah ja. Nee ik heb het breder genomen.
Wanneer ga jij op jezelf?
binnen 2-3 jaar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ik een vaste baan heb en het kan veroorloven op mezelf te wonen.
Succes met het vinden van een partner die daarmee akkoord gaat dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien wil ik geen kinderen
studeer je nog?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ik een vaste baan heb en het kan veroorloven op mezelf te wonen.
Hoofdhaar uit hun anus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat vrouwen geregeld hun hoofdhaar uit hun anus trekken.
Dus je weet maar nooit waar dat haar is geweest.
oh, ik dacht dat je ooit zei dat je ze wel wou, vandaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien wil ik geen kinderen
Komt wel goed. Tawakkulquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een partner die daarmee akkoord gaat dan.
Ik bedenk me snelquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ooit zei dat je ze wel wou, vandaar.
Ja, langstudeerder.quote:
Ja, zoals zoveel onderwerpen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
wejoh de-ja-vu.
Hebben wij dit gesprek al eens eerder gevoerd? Voelt echt zo.
Was dat toen we het hadden over dat jij jezelf niet zag binden ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
wejoh de-ja-vu.
Hebben wij dit gesprek al eens eerder gevoerd? Voelt echt zo.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was dat toen we het hadden over dat jij jezelf niet zag binden ofzo
Ik wil volgend jaar op mezelf inshallah. Of dat gaat gebeuren is een 2e.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ga jij ooit op jezelf wonen denk je? Of ga je alleen uit huis wanneer je gaat trouwen?
Hoe zijn jouw ouders met dit onderwerp? Vrij of 'NEE TROUWEN OF NIET'?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar op mezelf inshallah. Of dat gaat gebeuren is een 2e.
pics.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie rijst met de groene kleine tuinboontjes erdoorheen en nog wat kruiden?En dan vis erbij omnomnom
Nee: DAAR HEBBEN WIJ HET NIET OVER IN DIT HUIS!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw ouders met dit onderwerp? Vrij of 'NEE TROUWEN OF NIET'?
NEE . maar puntje bij paaltje zullen ze wel snappen denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw ouders met dit onderwerp? Vrij of 'NEE TROUWEN OF NIET'?
Wat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Blocko het volgende:
Als je het huis uitgaat dan ben je potentieel geen maagd meer.
En dat kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |