Maar die extra verlofuren die je hebt opgebouwd vervallen niet per juni volgend jaar he, alleen het wettelijk verlof. Verder is het volgens mij gewoon de standaardregel dat ze alleen verlof afschrijven voor je contracturen, tenzij je zelf aangeeft dat ze meer moeten afschrijven (al zijn ze volgens mij niet verplicht dat ook daadwerkelijk te doen)quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vraag me af of ze hier aan het rommelen zijn qua regels mbt verlof. Normaal was het zo dat als mensen een vaste wijk hadden, dat ze ook gewoon voor die wijk verlof kregen tijdens hun vakantie. Ook al hadden ze een kleiner contract. Over extra uren bouw je immers ook verlof op, dus anders komt dat nooit op. Maar collega heeft dus van de week elke dag 1 uur gekregen, terwijl ze altijd 2,5 uur werkt. En ik kreeg zelf laatst op de zaterdag 1 uur, had doordeweeks allang mijn contracturen vol gemaakt. Op die manier zitten we volgend jaar toch weer met tig verlofuren die nog op moeten voor eind juni?Leuk dat iemand maar een contract heeft voor 5 uur, maar met elke week meer werken bouw je veel meer verlof op dan dat. Dat moet toch gewoon gebruikt worden?
Ik kreeg zelf overigens wel altijd alleen mijn contracturen als verlof en dan alleen op de zaterdag, maar ik heb dus ook geen vaste dienstenmaar ook bij mij komen de uren op deze manier nooit op. Contract voor 5 uur en ik zit meestal tussen de 10 en de 15 uur werk. Met 1 uur verlof gaat dat nooit werken..
Dat, en nog zo'n roddelblad. De Story geloof ik, of de Privéquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat is volgens mij zo'n beetje het enige blad dat nog wel steeds op woensdag komt
Ik dacht dat verlof over meeruren na 5 jaar kwam te vervallen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef allweather het volgende:
Verlof over meer-uren vervalt (volgens mijnpostnl.nl) op 31-12-9999.
Even soepie eten vantevoren doet ook wonderen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:02 schreef allweather het volgende:
Loop ik vanmorgen met een tas van een wijk waar ik voor ingepland ben richting mijn fiets, zie ik de collega die die wijk 9 van de 10 keer op woensdag doe op het depot aankomen. Blijkt dat zij deze week al als op vakantie in het systeem stond, terwijl ze volgende week pas gaat. Gelukkig waren we alleen met flexibele mensen vanmorgen en was iedereen die dus verkeerd ingepalnd stond aanwezig, dus na enig heen en weer ruilen kon iedereen een (ander dan gepland) wijkje wegbrengen. Niet handig dat sinds 1 juli "mijnpostnl" op smartphones niet meer werkt, dan kun je op het depot niet meer voor de zekerheid je rooster checken. Ik denk dat ik het rooster voor volgende week maar uitprint en in mijn broekzak stop.
O en ik weet niet of het helpt (kan zelf redelijk goed tegen warmte), maar eten jullie ook iets van chips onderweg? Behalve vocht, verlies je ook veel zout. Een simpel sportdrankje is ook goed zelf te maken: flesje bijna vol met water, klein beetje (appel)sap, snufje zout en snufje magnesiumpoeder toevoegen; even schudden en je hebt je zelf geknutselde AA-drink. Nu nog uitvogelen waar je magnesium in poedervorm kunt krijgen.
Verlof over meeruren vervalt na 5 jaar, dus niet in 9999. Ik let er zelf eigenlijk ook nauwelijks op wanneer mijn verlof vervalt. Nu hoefde dat ook nog niet echt, want duurde nog wel een paar jaar, maar nu met die nieuwe cao zal er dan volgend jaar juli of zo toch wel wat vervallen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef allweather het volgende:
Verlof over meer-uren vervalt (volgens mijnpostnl.nl) op 31-12-9999.
Vakantie opgebouwd in 2014 vervalt voor 30-06-2015
Vakantie opgebouwd voor 2012 vervalt op 31-12-2016
Bij ons wordt het aantal uren dat mensen in een week ingepland staan ook aan verlof afgeschreven. Word volgend jaar weer leuk als ze er eind mei pas achter komen dat heel veel mensen nog oud verlof moeten opmaken (ik vraag me dan stiekem ook wel af of die mensen hier zelf niet op letten).
wat had de rest van de topictitel trouwens moeten zijn? Of was het bedoeld als open einde?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:05 schreef houdjemond het volgende:
Trek die warmte echt slecht.. nu ff snel mijn 2de wijk en lekker mijn bedje in, knallende koppijn
Ik wel, heb al een keer een hond terug gebracht ik lees die poster en 2 blokken verder komt dat beest uit de sloot geklommen. En eens iemand vertelt dat ik dacht dat z'n kat ergens binnen zat (bleek ook zo te zijn). Vertel thuis ook altijd over wie z'n hond/kat kwijt is. Mijn ouders zijn fanatiek wandelaars. Kwamen ze een keer hier vandaan, vonden ze een hond van zo'n vermiste poster. Op sterven na dood, maar hij heeft het wel overleefd.quote:Zijn er hier trouwens meer die altijd wel even kijken op van die posters over vermiste huisdieren? Heb er nog nooit eentje teruggevonden, maar ik kom natuurlijk wel op veel plekken hier in de buurt
Laat me raden. Je bent gedegradeerd van zaterdagbesteller naar postbezorger...........quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef DesmoD het volgende:
Beetje jammer allemaal.
Ik helemaal blij dat ik een contract voor onbepaalde tijd kreeg na 3 jaar een contract als zaterdagbezorger. Heb ik hem nu, ga ik er in loon onwijs op achteruit. Best wel apart, dat je hetzelfde werk blijft doen en dat je ongeveer 20 euro minder gaat verdienen.
Dan toch nog maar op zoek naar een ander baantje.
Ik kijk wel en het wordt me soms ook gevraagd om ernaar uit te kijken, maar tijdens mijn loop heb ik nooit een huisdier teruggevonden. Iets anders, maar wel leuk: iemand van de thuiszorg wist niet meer waar ze haar auto had neergezet, of ik die gezien had? Eh ja, genoeg auto's gezien, maar...quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Zijn er hier trouwens meer die altijd wel even kijken op van die posters over vermiste huisdieren? Heb er nog nooit eentje teruggevonden, maar ik kom natuurlijk wel op veel plekken hier in de buurt
Dat hoop ik wel! Alleen het wettelijk verlof vervalt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Uit de CAO:
Dus daar staat niet specifiek iets in over wettelijk of bovenwettelijk, dus het lijkt erop dat het voor een PBZ op 1 hoop gaat en dus allemaal het jaar er na vervalt. Of begrijp ik nu weer iets verkeerd
Ik heb geen idee hoe dat in jouw CAO geregeld is. Het enige dat ik weet dat ik soms met dingen te maken krijg waarin in mijn eigen CAO niets over staatquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Uit de CAO:
2 De in enig kalenderjaar opgebouwde vakantie vervalt per 1 juli van het
daaropvolgende kalenderjaar.1
Dus daar staat niet specifiek iets in over wettelijk of bovenwettelijk, dus het lijkt erop dat het voor een PBZ op 1 hoop gaat en dus allemaal het jaar er na vervalt. Of begrijp ik nu weer iets verkeerd
Morgen maar thuisblijven....quote:Komende dagen kans op matige smog door ozon
Het RIVM verwacht dat er op donderdag 17 juli 2014 matige smog door ozon kan ontstaan in het midden van Nederland. Mensen die hinder ondervinden, wordt geadviseerd om binnen te blijven en zware lichamelijke inspanning te vermijden. De smog is het sterkst aanwezig in de middag en vroege avond. Voor vrijdag wordt alleen in het zuiden matige smog door ozon verwacht.
De smog kan vooral luchtwegklachten veroorzaken bij mensen met luchtwegaandoeningen, bij kinderen en bij mensen die zich inspannen in de buitenlucht. Het advies om binnen te blijven geldt omdat ozonconcentraties binnenshuis lager zijn dan buitenshuis.
Vakantie – nieuwe wettelijke regelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat in jouw CAO geregeld is. Het enige dat ik weet dat ik soms met dingen te maken krijg waarin in mijn eigen CAO niets over staat
Ja heb net de CAO PostNL bekeken, daar staat het heel duidelijk anders gesteld met wel dit onderscheid. Kon het om de een of andere reden niet copy pasten helaasquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dan is dat duidelijk anders geregeld dan in andere CAO's van het bedrijf
Vreemde zaak. In de postbezorgers-CAO wordt nergens gerept over bovenwettelijk verlof, en staat er alleen:quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dan is dat duidelijk anders geregeld dan in andere CAO's van het bedrijf
Kijk je in de CAO voor zaterdagbestellers, dan staat er helemaal NIETS over het komen te vervallen van verlof.quote:De in enig kalenderjaar opgebouwde vakantie vervalt per 1 juli van het
daaropvolgende kalenderjaar.
Op de site van de Rijksoverheid is echter het volgende te lezen:quote:Artikel 47
Overschrijving en verjaring van vakantie
1 Aanspraak op niet genoten wettelijke vakantie van enig jaar vervalt met ingang van 1 juli van het daaropvolgende jaar. Indien de werkgever de vakantie niet of niet geheel in het desbetreffende vakantiejaar vaststelt, zal hij deze zoveel mogelijk voor 1 juli in het daarop volgende vakantiejaar
vaststellen.
2 Bovenwettelijke vakantie vervalt 5 jaren na de laatste dag van het kalenderjaar waarin de aanspraak is ontstaan.
Dit staat op de site van de Rijksoverheid.quote:Sinds 1 januari 2012 vervallen vakantiedagen die u niet opneemt na een half jaar. Vakantiedagen opgebouwd in 2012 vervallen dus op 1 juli 2013. Vakantiedagen die u vóór 1 januari 2012 heeft opgespaard, kunt u nog 5 jaar bewaren.
Wettelijke vakantiedagen vervallen niet na een half jaar als u niet in staat was om deze op tijd op te nemen. Bijvoorbeeld omdat u daarvoor te ziek was. Of omdat uw werkgever het onmogelijk maakte om (genoeg) vakantie op te nemen. In die gevallen geldt een verjaringstermijn van 5 jaar.
De vervaltermijn van een half jaar geldt ook niet voor bovenwettelijke vakantiedagen.
Het is de Prive. Vandaag hadden ze het vakantieadres van Doutzen Kroes (wie is dat eigenlijk?) in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat, en nog zo'n roddelblad. De Story geloof ik, of de Privé
je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van Doutzen gehoord hebt? Zij is een van de best betaalde modellen ter wereldquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef blijevis het volgende:
[..]
Het is de Prive. Vandaag hadden ze het vakantieadres van Doutzen Kroes (wie is dat eigenlijk?) in de aanbieding.
Ik ben een van de slechts betaalde postbezorgers ter wereld. Wel eens van mij gehoord?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van Doutzen gehoord hebt? Zij is een van de best betaalde modellen ter wereld
Fantastisch.. Ik heb astma en span me in in de buitenlucht.. Wordt feest!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Morgen maar thuisblijven....
Nova Zembla niet gezien?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef blijevis het volgende:
[..]
Het is de Prive. Vandaag hadden ze het vakantieadres van Doutzen Kroes (wie is dat eigenlijk?) in de aanbieding.
lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:21 schreef blijevis het volgende:
[..]
Da's vreemd, want het nieuwe shirt is 60% katoen, dus zou beter moeten ademen dan die oude van 100% polyester.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik vond het nieuwe shirt zelfs warmer dan de oude.
Hier ook astma. Heerlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Fantastisch.. Ik heb astma en span me in in de buitenlucht.. Wordt feest!
Ik kan natuurlijk altijd mijn Camelbak meenemen... *slurp*quote:Op donderdag 17 juli 2014 06:36 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Gezien de hitte: let aub op uw vochtgehalte en neem (extra) water mee
Ja, ik vind die nieuwe ook beter. Die nemen het zweet tenminste op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's vreemd, want het nieuwe shirt is 60% katoen, dus zou beter moeten ademen dan die oude van 100% polyester.
Ik heb ze vandaag ook eindelijk ontvangen, en ben in elk geval blij dat de stof fijner aanvoelt. Die vorige polo's voelden heel raar aan, zelfs als ik gewoon met mijn vinger over de stof ging voelde dat al heel onaangenaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk altijd mijn Camelbak meenemen... *slurp*
quote:
De dinsdag na pinksteren was het nog warmer, ruim 4 uur gelopen en 3 liter weggedronken, en geen enkele keer ook maar het gevoel te hebben gehad om te moeten plassen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Nee ik neem expres niet te veel mee onderweg, anders moet ik echt om de 5 min zeiken.
Gezegend met een vrouwenblaas
3 liter :| holy shit mens waar laat je het!quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
De dinsdag na pinksteren was het nog warmer, ruim 4 uur gelopen en 3 liter weggedronken, en geen enkele keer ook maar het gevoel te hebben gehad om te moeten plassen.
Zweette het net zo hard weer uit.
En ik heb ook een vrouwenblaas. Het was hier toen 35 graden. Kon mn kleren erna wel uitwringen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3 liter :| holy shit mens waar laat je het!![]()
Damn. Geen sauna meer nodigquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:36 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
En ik heb ook een vrouwenblaas. Het was hier toen 35 graden. Kon mn kleren erna wel uitwringen.
Als het niet zo warm is heb ik wel eerder dat ik moet. Vooral in de winter als het koud is.
In je shirtjequote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
3 liter :| holy shit mens waar laat je het!![]()
ik heb nooit een werkshirt aan en met dit weer veel van mijn collega's ook niet. Nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef houdjemond het volgende:
Werkshirt is zeker verplicht he.. pff alleen het idee al
Hmm.. trek hem wel aan, als ik me kapotzweet gaat ie mooi uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb nooit een werkshirt aan en met dit weer veel van mijn collega's ook niet. Nog nooit problemen mee gehad
Jemig ik was echt gaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
wat had de rest van de topictitel trouwens moeten zijn? Of was het bedoeld als open einde?
Ja, maar die kijken vervolgens uitzendinggemist en gedownload materiaal op hun computerscherm, dus feitelijk kijken ze wel nog steeds tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand gehoord die geen tv meer had
Dat deed deze ook nauwelijksquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar die kijken vervolgens uitzendinggemist en gedownload materiaal op hun computerscherm, dus feitelijk kijken ze wel nog steeds tv.
Je hebt de week al door midden gezaagd.quote:Is het al weekend?
Ja...quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent gedegradeerd van zaterdagbesteller naar postbezorger...........
Wow, dat is wel heel kut inderdaad. Wel alles terug kunnen vinden of is de kar niet omgevallen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik schaam me rot maar kom het toch even melden.
Zag vanmiddag in mijn ooghoekje mijn kar langzaam richting de sloot hobbelen.
In een reflex er natuurlijk achteraan en in no-time lag ik compleet met kar en alle post tot in mijn middel in de sloot.
TC gebeld, hele stapels met excuusbriefjes en nu maar wachten of het een beetje wil drogen.
Kan wel janken.
Het zal waarschijnlijk nog wel iets te kort geleden zijn voor een opmerking over dat het in ieder geval wat verkoeling moet hebben gegeven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
In een reflex er natuurlijk achteraan en in no-time lag ik compleet met kar en alle post tot in mijn middel in de sloot.
TC gebeld, hele stapels met excuusbriefjes en nu maar wachten of het een beetje wil drogen.
Kan wel janken.
Alles is terug, ligt nu lekker in de zon, ga het morgenvroeg lopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel kut inderdaad. Wel alles terug kunnen vinden of is de kar niet omgevallen?
Zit een rem op maar die werkt blijkbaar voor geen ene centimeter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk nog wel iets te kort geleden zijn voor een opmerking over dat het in ieder geval wat verkoeling moet hebben gegeven?
Maar was je nog in het begin van je route of had je wel al een heel stuk gehad waardoor de schade nog enigszins meeviel? Zit er geen rem op zo'n kar? (bij ons hebben ze niet van die karretjes dus geen idee). Maar goed, ongelukjes kunnen gebeuren, het is alleen knap lullig natuurlijk als het je overkomt
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Hoe heb je de kar trouwens uit de sloot gekregen? Vaak is het meer bagger als water dat er in staat.
Dat is klote zeg ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan wel janken.
Dat kan je wel zeggen ja.quote:
Je mist anders weinig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand gehoord die geen tv meer had
Ah, dat is wel tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenhelden.
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan wel janken.
Echt he! Deze moet je echt gaan inzenden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundel
Oh het mag hoor, maar dan wil ik wel op voorpaginaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundel
TC wist inderdaad te vertellen dat er vorig jaar iemand met postscooter, post en al de sloot in kachelde dus het kan altijd erger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb nog wel eens erger gehoord
Met al die telefoontjes met camera van tegenwoordig is er vast wel iemand die het moment heeft vastgelegd, dus dan kun je met foto en al vooropquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh het mag hoor, maar dan wil ik wel op voorpagina
Dit was met auto en al in de sloot. Is al lang geleden en nog voor mijn tijd bij de postquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
TC wist inderdaad te vertellen dat er vorig jaar iemand met postscooter, post en al de sloot in kachelde dus het kan altijd erger.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenhelden.
Ik voor zover mogelijk ook idd wel ja. Zeker nadat ie bij een collega weggerold was en ook vol een auto raaktequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Dat laatste doe ik met karretjeswijken ook altijd. Werkt prima
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat rot houdjemond(wat raar eigenlijk om te typen
) maar ja, ongelukje kan gebeuren.
Hier heeft eentje de post eens opzettelijk in de sloot gegooid, dat is iig vele malen erger
Al is dit wel een beetje mijn angst ook soms, hier veel slootjes, en dan hebben ze soms de auto's er naast op de stoep staan zodat ik over het gras vlak langs de sloot moet![]()
Uiteraard mogen ze daar niet staan, maar ja![]()
Hier is overigens bij zo'n beetje elke kar de rem kapot. heb ook al karretjes gehad waar de wielen af vielen
* kijkt een beetje rond naar dr kansloze post-zooi op de tuintafel*quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja eentje, dus dat liep wat hobbelig met dat ding. En toen hebben ze hem er gewoon weer even aan gedrukt en verder niets, waardoor ie er de dag erna dus weer af lagfail.
En dus wel bij meerdere karretjes gebeurd, maar dit herinner ik me echt nog omdat ze het niet eens fatsoenlijk fixten
Nou ik let nooit echt op die zooi, op woensdag zit er hier de laatste tijd alleen een restant van de dinsdag bij. Dus vielen die XXL bundels met amper post en een hele lading VI's me op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat, en nog zo'n roddelblad. De Story geloof ik, of de Privé
SUcces voor vandaag!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:37 schreef houdjemond het volgende:
Nou, het is redelijk droog, klachten krijg ik toch wel morgen.
Kar heeft het overleefd, en ook die is weer helemaal droog dus strak gezicht morgen en gewoon bezorgen met excuus kaartje.
God, wat is het lang geleden dat ik me zo lullig heb gevoeld, en na 3x douchen ruik ik nog naar blubber en slootwater![]()
Denk dat ik beter naar bed kan gaan voor vandaag, tis al erg genoeg, helemaal met dat vliegtuig ..
Kan ik me voorstellen, wat een pech. De extra tijd krijg je natuurlijk wel uitbetaald? Want dat dat karretje niet deugt, daar kon jij niks aan doen. Denk maar zo: je hebt vast een paar mensen stiekem een leuke dag bezorgd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgend jaar lach ik er vast om, maar voel me nu even heel erg lullig.
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ging die smog nou nog door vandaag? ik heb dr niks van gemerkt.
Keek net op buienrader, volgende week zou het 5 graden minder zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.
Kan ik me heel goed voorstellen! Jeetje, echt niet leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja.
Volgend jaar lach ik er vast om, maar voel me nu even heel erg lullig.
Ook geen zwembad in de buurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen! Jeetje, echt niet leuk
Ik ben blij dat ik geen sloot in mijn wijk heb (en wijde omgeving). Ik zie mezelf daar namelijk zo inrijden
Mogelijk niet overal, maar op behoorlijk wat locaties welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:04 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vraag me af of er vandaag flesjes water worden uitgedeeld. Nog niet een keer meegemaakt dit jaar.
jammer, ik hoopte dat ik zo'n goeie conditie had dat ik er goed tegen kon..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.
En hoe ging het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef houdjemond het volgende:
nou, ik ga eens met mijn natte post verder, nog geen klachten.. fingers crossed.
HA!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:49 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wat boffen de collegaatjes die een winkelcentrum hebben!
en dan lekker de post afleveren helemaal achter in de winkel...
of heel lang op je beurt wachten om de post af te geven.....
Mijn vriendin kwam me halverwege een ijs en ijskoude fles cola zero brengenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier is het volgens google nu 32. Moet zeggen dat ik er ondertussen aan gewend ben en dat het met goed drinken best uit te houden is voor mij. Weet niet wat ik morgen ga zeggen... maar ik heb al eens 2x 2,5 uur mogen doen op een dag dat het 35 of zelfs nog iets er boven wasdat heb ik ook overleefd
Maar goed, de een kan er ook beter tegen dan de ander..
Vandaag wel een beetje balen trouwens, in een paar straten (waaronder een hele grote) een mailing die praktisch HAH was
Precies, die krijgen hun post vers gestreken en met parfum bespoten door de brievenbusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Daar heb je nog eens wat aan
Ik heb wel eens mensen gehad die me echt naar binnen haalden, rustig zitten... handdoek in de nek, flesjes vullen met ijsthee en even koel laten worden, ijsje erbij. Dat vergeet ik ook nooit meer![]()
Sowieso onthoud ik wel welke mensen me ooit wat aangeboden hebben
ik vond die 2 dagen in de zeikende regen stiekem best lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg vorige zomer 2 x drinken van mensen, verder nietO, en 1 keer een ijsje.
Ik vond het gister zwaarder dan vandaag. Toen zag ik aan het einde letterlijk sterretjes. Morgen gaan hier dus mooi weer een paar flesjes limonade mee (en flesjes water).
Voor ons stond er trouwens een flesje water en een pakje drinken klaar op het depot
Maar ik zie ook op tegen morgen hoor. Bleh. De zomer is echt niet mijn favoriete jaargetijde.
Vergeleken met dit weer wel jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ik vond die 2 dagen in de zeikende regen stiekem best lekker
Wat een zure zeikerds " je had niet hoeven brengen gooi maar weg en ik ga een klacht indienen" k doei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef VKV het volgende:
[..]o
En hoe ging het?
Kan de beste gebeuren hoor. Ik heb in m'n postjaren door de sneeuw gereden met scooter en altijd als de dood op de smalle tuinderslaantjes, dat ik ook in het water zou belanden. Wel heel fijn dat er mensen waren die je hielpen met eruit komen
Pffff.... alsof het opzet was. Je hebt gedaan wat je kon hoor, petje af!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een zure zeikerds " je had niet hoeven brengen gooi maar weg en ik ga een klacht indienen" k doei.
Veels te warm vandaag om me druk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |