Ja, maar die kijken vervolgens uitzendinggemist en gedownload materiaal op hun computerscherm, dus feitelijk kijken ze wel nog steeds tv.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand gehoord die geen tv meer had
Dat deed deze ook nauwelijksquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar die kijken vervolgens uitzendinggemist en gedownload materiaal op hun computerscherm, dus feitelijk kijken ze wel nog steeds tv.
Je hebt de week al door midden gezaagd.quote:Is het al weekend?
Ja...quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent gedegradeerd van zaterdagbesteller naar postbezorger...........
Wow, dat is wel heel kut inderdaad. Wel alles terug kunnen vinden of is de kar niet omgevallen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik schaam me rot maar kom het toch even melden.
Zag vanmiddag in mijn ooghoekje mijn kar langzaam richting de sloot hobbelen.
In een reflex er natuurlijk achteraan en in no-time lag ik compleet met kar en alle post tot in mijn middel in de sloot.
TC gebeld, hele stapels met excuusbriefjes en nu maar wachten of het een beetje wil drogen.
Kan wel janken.
Het zal waarschijnlijk nog wel iets te kort geleden zijn voor een opmerking over dat het in ieder geval wat verkoeling moet hebben gegeven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
In een reflex er natuurlijk achteraan en in no-time lag ik compleet met kar en alle post tot in mijn middel in de sloot.
TC gebeld, hele stapels met excuusbriefjes en nu maar wachten of het een beetje wil drogen.
Kan wel janken.
Alles is terug, ligt nu lekker in de zon, ga het morgenvroeg lopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel kut inderdaad. Wel alles terug kunnen vinden of is de kar niet omgevallen?
Zit een rem op maar die werkt blijkbaar voor geen ene centimeter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk nog wel iets te kort geleden zijn voor een opmerking over dat het in ieder geval wat verkoeling moet hebben gegeven?
Maar was je nog in het begin van je route of had je wel al een heel stuk gehad waardoor de schade nog enigszins meeviel? Zit er geen rem op zo'n kar? (bij ons hebben ze niet van die karretjes dus geen idee). Maar goed, ongelukjes kunnen gebeuren, het is alleen knap lullig natuurlijk als het je overkomt
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Hoe heb je de kar trouwens uit de sloot gekregen? Vaak is het meer bagger als water dat er in staat.
Dat is klote zeg ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan wel janken.
Dat kan je wel zeggen ja.quote:
Je mist anders weinig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand gehoord die geen tv meer had
Ah, dat is wel tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenhelden.
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
Kan wel janken.
Echt he! Deze moet je echt gaan inzenden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundel
Oh het mag hoor, maar dan wil ik wel op voorpaginaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jeutje, dat is wel een verhaal voor de volgende 'hier is de post' bundel
TC wist inderdaad te vertellen dat er vorig jaar iemand met postscooter, post en al de sloot in kachelde dus het kan altijd erger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb nog wel eens erger gehoord
Met al die telefoontjes met camera van tegenwoordig is er vast wel iemand die het moment heeft vastgelegd, dus dan kun je met foto en al vooropquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh het mag hoor, maar dan wil ik wel op voorpagina
Dit was met auto en al in de sloot. Is al lang geleden en nog voor mijn tijd bij de postquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
TC wist inderdaad te vertellen dat er vorig jaar iemand met postscooter, post en al de sloot in kachelde dus het kan altijd erger.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die het zagen gebeuren ( Die ik zo ook nog even een doosje Merci oid ga brengen ) En er waren wat groen/gemeentewerkers bezig die met harken en touw in de aanslag me kwamen reddenhelden.
Ik voor zover mogelijk ook idd wel ja. Zeker nadat ie bij een collega weggerold was en ook vol een auto raaktequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Dat laatste doe ik met karretjeswijken ook altijd. Werkt prima
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat rot houdjemond(wat raar eigenlijk om te typen
) maar ja, ongelukje kan gebeuren.
Hier heeft eentje de post eens opzettelijk in de sloot gegooid, dat is iig vele malen erger
Al is dit wel een beetje mijn angst ook soms, hier veel slootjes, en dan hebben ze soms de auto's er naast op de stoep staan zodat ik over het gras vlak langs de sloot moet![]()
Uiteraard mogen ze daar niet staan, maar ja![]()
Hier is overigens bij zo'n beetje elke kar de rem kapot. heb ook al karretjes gehad waar de wielen af vielen
* kijkt een beetje rond naar dr kansloze post-zooi op de tuintafel*quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja eentje, dus dat liep wat hobbelig met dat ding. En toen hebben ze hem er gewoon weer even aan gedrukt en verder niets, waardoor ie er de dag erna dus weer af lagfail.
En dus wel bij meerdere karretjes gebeurd, maar dit herinner ik me echt nog omdat ze het niet eens fatsoenlijk fixten
Nou ik let nooit echt op die zooi, op woensdag zit er hier de laatste tijd alleen een restant van de dinsdag bij. Dus vielen die XXL bundels met amper post en een hele lading VI's me op.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat, en nog zo'n roddelblad. De Story geloof ik, of de Privé
SUcces voor vandaag!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:37 schreef houdjemond het volgende:
Nou, het is redelijk droog, klachten krijg ik toch wel morgen.
Kar heeft het overleefd, en ook die is weer helemaal droog dus strak gezicht morgen en gewoon bezorgen met excuus kaartje.
God, wat is het lang geleden dat ik me zo lullig heb gevoeld, en na 3x douchen ruik ik nog naar blubber en slootwater![]()
Denk dat ik beter naar bed kan gaan voor vandaag, tis al erg genoeg, helemaal met dat vliegtuig ..
Kan ik me voorstellen, wat een pech. De extra tijd krijg je natuurlijk wel uitbetaald? Want dat dat karretje niet deugt, daar kon jij niks aan doen. Denk maar zo: je hebt vast een paar mensen stiekem een leuke dag bezorgd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgend jaar lach ik er vast om, maar voel me nu even heel erg lullig.
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ging die smog nou nog door vandaag? ik heb dr niks van gemerkt.
Keek net op buienrader, volgende week zou het 5 graden minder zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.
Kan ik me heel goed voorstellen! Jeetje, echt niet leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja.
Volgend jaar lach ik er vast om, maar voel me nu even heel erg lullig.
Ook geen zwembad in de buurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen! Jeetje, echt niet leuk
Ik ben blij dat ik geen sloot in mijn wijk heb (en wijde omgeving). Ik zie mezelf daar namelijk zo inrijden
Mogelijk niet overal, maar op behoorlijk wat locaties welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:04 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vraag me af of er vandaag flesjes water worden uitgedeeld. Nog niet een keer meegemaakt dit jaar.
jammer, ik hoopte dat ik zo'n goeie conditie had dat ik er goed tegen kon..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bleek de voorspelling van het RIVM onjuist te zijn.
En hoe ging het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef houdjemond het volgende:
nou, ik ga eens met mijn natte post verder, nog geen klachten.. fingers crossed.
HA!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:49 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wat boffen de collegaatjes die een winkelcentrum hebben!
en dan lekker de post afleveren helemaal achter in de winkel...
of heel lang op je beurt wachten om de post af te geven.....
Mijn vriendin kwam me halverwege een ijs en ijskoude fles cola zero brengenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier is het volgens google nu 32. Moet zeggen dat ik er ondertussen aan gewend ben en dat het met goed drinken best uit te houden is voor mij. Weet niet wat ik morgen ga zeggen... maar ik heb al eens 2x 2,5 uur mogen doen op een dag dat het 35 of zelfs nog iets er boven wasdat heb ik ook overleefd
Maar goed, de een kan er ook beter tegen dan de ander..
Vandaag wel een beetje balen trouwens, in een paar straten (waaronder een hele grote) een mailing die praktisch HAH was
Precies, die krijgen hun post vers gestreken en met parfum bespoten door de brievenbusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Daar heb je nog eens wat aan
Ik heb wel eens mensen gehad die me echt naar binnen haalden, rustig zitten... handdoek in de nek, flesjes vullen met ijsthee en even koel laten worden, ijsje erbij. Dat vergeet ik ook nooit meer![]()
Sowieso onthoud ik wel welke mensen me ooit wat aangeboden hebben
ik vond die 2 dagen in de zeikende regen stiekem best lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg vorige zomer 2 x drinken van mensen, verder nietO, en 1 keer een ijsje.
Ik vond het gister zwaarder dan vandaag. Toen zag ik aan het einde letterlijk sterretjes. Morgen gaan hier dus mooi weer een paar flesjes limonade mee (en flesjes water).
Voor ons stond er trouwens een flesje water en een pakje drinken klaar op het depot
Maar ik zie ook op tegen morgen hoor. Bleh. De zomer is echt niet mijn favoriete jaargetijde.
Vergeleken met dit weer wel jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ik vond die 2 dagen in de zeikende regen stiekem best lekker
Wat een zure zeikerds " je had niet hoeven brengen gooi maar weg en ik ga een klacht indienen" k doei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef VKV het volgende:
[..]o
En hoe ging het?
Kan de beste gebeuren hoor. Ik heb in m'n postjaren door de sneeuw gereden met scooter en altijd als de dood op de smalle tuinderslaantjes, dat ik ook in het water zou belanden. Wel heel fijn dat er mensen waren die je hielpen met eruit komen
Pffff.... alsof het opzet was. Je hebt gedaan wat je kon hoor, petje af!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een zure zeikerds " je had niet hoeven brengen gooi maar weg en ik ga een klacht indienen" k doei.
Veels te warm vandaag om me druk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |